http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 17 de febrer del 2009

SOPAR FALLERES MAJORS 2008 I 2009!!!

Per Sandra


QUE SOPAREM???? XORISO

Si fallers, el passat 11 de febrer, dimecres ens en anarem de sopar totes les falleres majors eixint i entrant a la LLUNA,quedarem a les 9:30 hores i mentre esperabem que vingeren totes, pues per a variar alli estabem fent la xarreta, que si jo el dia de la presentaciò m´ho pasí pipa, que jo vaig plorar com una malaena, que jo tenia molt de fred, pues jo estaba super nerviosa .... lo tipic, coses de falleres majors.

Serien ja les 10:30 i decidirem sentar-no a sopar perque ja no ens quedaba mes saliba, despres de demanar la pica decidirem demanar unes pizzes, pero no hi habien, pues menjarem hamburgesa i que raro pero tampoc hi havia, pues entonces decidirem per un bocata, una volia el 22, l´altra el 13, l´altra el 5, l´altra el 10 pero el mes sol.licitat "EL BOCADILLO DE XORISO", que risa ja teniem mosatros prou festa en el dixos bocadillet, segur que mes d´una degue de dormir al sofa, AHHH!!! i per a veure "BLANC PESCAOR" res de aigua que hi ha que anar habituant a cos. Durant el sopar, tot una risa i una animalada, fent-mos fotos, esta per a sueca.com, ara dalt la cadira, totes al arco que estem mes guaper, no deixarem sopar a ningu, la mala sort que no era divendres que si no...

Hem tornat a quedar per al 27 de Març que este si que cau divendres i despres de soparrrrr a la BUNTY!!!!!! que no que es una broma mes que ferem, pero a la KEEPER´S si i que tiemble perque anem en la banda coloca i tot.
I fins aci tot paserem un rato d´allo mes dibertit, hem fet molt bona amistat, perque ahir en la cirda tambe era tot una animalada com si ens conegerem de tota la vida i que millor que aixo.

Be xiques espere que seu pasareu igual de be que jo, que segur que aixi va ser, sou genials i ara ja som les falleres majors del XORISO´2009.


¡VISCA LES FALLERES MAJORS 2008 - 2009!

Article enviat per Sandra Llopis a fpcervantes07@hotmail.com

21 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

COLLI CUNYAETA, NO PARES EN TORRETA¡¡¡ I BEN MERESCUT QUE HO TENS, QUE COLLONS¡¡¡

YA ESTAS PREPARADA PER AL DISABTE???? YO CREC QUE TINC EL VIRUS, PERQUE AÇO NO POT SER¡¡¡

Y LA GENT PER ON PARA????

Amic fep ha dit...

Hombre!!!! Ahi el tens Xuso, el famos sopar de F.M's...

Ara, jo se que hi hagueren fotos per dalt de cadires que ahi no estan...

Sandra, que t'has guardat fotos o que?

Per cert, que mal educat, Bon dia a totes i tots... -3 i restando per al gran dia de "LES PAELLES"!!!!!!!

Sandra ha dit...

Bon dia a tots, esten son les meues, jo no en tinc mes ara que fotos per dalt les cadires que jo recorde no hi han, no ferem tantes animalades, que desllenguats que sou, lo unic en la foto que hi ha a la capsalera les de darrere estan dalt de les cadires per a que les pugen bore.

Ahhh! Per cert cunya enviam el correu electronic de Julian per a enviarli la foto i que ho fique en Suheca.com.

Que be que ho passarem!!!!

Preparats per al dissabte? Jo si que este passat me portat molt be.

La Nere ha dit...

Que guay!!!! Me mola molt que tingau totes les Falleres Majors del 2009 eixe bon rollo. Máq legre molt per vosaltres i ja sabeu a disfrutar aquestes falles que són les de vosaltres.

Petxis preparades per al dissapte?

La Nere ha dit...

Carmi com estas??? No em digues que tens el virus???? Noooooooooo
Al dissapte te vuic be eeeeeee peró per la nit res de res, jo per la nit no eixire perque vuic anar al diumenge al rally, la Natalia diu que tambe fara aixo, tu t´apuntes???

Anònim ha dit...

VETGES QUE SI MAPUNTE¡¡¡¡ YO NO SE SI ES EL VIRUS O NERVIOS, PERO AÇO NO POT SER.
COM ES QUEDAREN ELS FALLERS D'HONOR? YA HE PARLAT EN DAVID QUE VAIG ESTAR EN ELL EL DIUMENGE.

Anònim ha dit...

VETGES QUE SI MAPUNTE¡¡¡¡ YO NO SE SI ES EL VIRUS O NERVIOS, PERO AÇO NO POT SER.
COM ES QUEDAREN ELS FALLERS D'HONOR? YA HE PARLAT EN DAVID QUE VAIG ESTAR EN ELL EL DIUMENGE.

La Nere ha dit...

Si me va dir que el vegue a la crida, jo del ball men vaig anar a casa, estava maleta i David duia una bufa de por o siga q cap a casa, jajajajaja

Anònim ha dit...

Ahí es demostra el bon rotllo entre totes les falles de Sueca.

deme ha dit...

ye perreres que feu? jo a la feina. Enhorabona a totes les falleres majors per eixa complicitat i estima que es tene, això es molt bonic, i quant passen els anys i continues amb la mateixa relació, encara mes.

Ara a disfrutar d´aquest any, que es el vostre.
Carmina, que estas mala?noooooo perfavor¡¡¡¡
Jo ja estic apunt per al dissabte, i respecte que de nit no eixir... pues jo et dic que jo sobre la marxa, es a dir, que el mes probable es que si. I no se que feu dient vosaltres el contrari si fareu igual.
Nere la Flaki t´haura dit això, perque a mi em va comentar, que no sap que fara el dissabte perque te a la nana tot el dia.
Jo festeta hasta que s´acabe, vosaltres ... ja vorem, pero jo dic que tambe

Anònim ha dit...

COM MOS CONEIXES DEME¡¡¡ YO TAMBE TINDRE A LA NANA TOT EL DIA, FINS QUE EL CULE ESTIGA EN CASA I LI LA DEIXE, AIXI QUE MS O MENOS PACA LA NIT ES QUAN HEM PODRE DESMADRAR. YUJUUUU¡¡¡¡

marieta campos ha dit...

hola soc Maria de la falla del Mercat, i el llegir este article m'ha portat molts bons records, vaig ser fallera major el 2005, amb Deme i companyia i la veritat que ho pasarem superbé, varem ser de les primeres en fer sopar de falleres majors i la veritat que es molt bonic, ara despres dels anys ho veig amb nostàlgia però menos mal que seguim tinguent molt bona relació i encara farem algun soparet, no Deme?????
Enhorabona a totes les falleres majors i disfruteu-ho a tope perque es un any únic!

Anònim ha dit...

M'alegre deixa complicitat que teniu i que seu paseu molt be que es vostre any.....
Demel jo estic en tu,sobre la marxa com sino mos coneguerem...
Pexis aneu agarant forses que ja esta ahi.. que guayyyy

mamixula ha dit...

Jo ho tinc prou clar,perque no tinc en qui deixar a la nana,la meua sogra estara en benidorm,i Amadeo no te feina per adelantar,osiga imposible..
Jo anire per el dia en la nana pero per la nit,encara que volguera no puc.

Anònim ha dit...

Ningú contesta a l'unic comentari de RECORDES???? Heu vist a l'hora que es va enviar?

Anònim ha dit...

OSTRAS¡¡¡ QUIN FIGURIN ESTAVA A LES 4.18 ENCARA PER AHI? IDAMUNT DE BON ROLLET¡¡¡¡ VISCA LES FALLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS¡¡¡¡¡¡

Sandra ha dit...

A ON ESTA IXE COMENTARI? JO NO EL VEIG?

deme ha dit...

Bon dia a tots.Pues si xiquetes ja queda un dia menys per al disabte, yujjuuu¡¡¡¡

Ostras Maria, tu per açí.Avore si ens visites un poquet mes i aixina parlem.La veritat es que tens tota la rao, que be ho passarem aquell any i que bons records. Al final sempre erem les mateixes, pero al fi i al cap... les millors. Respecte a lo del soparet... això esta fet¡¡¡

Anònim ha dit...

Una pregunta :
Este matí ,havieu ficat algo referent a la Batalla d'Almansa?????
M'havia paregut voreu i ara ja no hi està:Qué ha passat???
No seran alucinacions meues veritat?.

Anònim ha dit...

UN FALLER YO NO HE VIST RES DE LA BATALLA DE ALMANSA, I HUI HE SEGUT MATINERA.

SANDRA EL COMENTARI EIXE ESTA EN EL ARTICLE DE BAIX, EL DEL BOU. SOLS HI HA UN I ESTA ESCRIT A LA MATINA. NI MAS NI MENOS QUE A LES 4.18 DE LA NIT.

DEMEEEEEE, QUE YA ES DIMECRES¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

UN FALLER YO NO HE VIST RES DE LA BATALLA DE ALMANSA, I HUI HE SEGUT MATINERA.

SANDRA EL COMENTARI EIXE ESTA EN EL ARTICLE DE BAIX, EL DEL BOU. SOLS HI HA UN I ESTA ESCRIT A LA MATINA. NI MAS NI MENOS QUE A LES 4.18 DE LA NIT.

DEMEEEEEE, QUE YA ES DIMECRES¡¡¡¡¡