http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 3 de febrer del 2009

SANT ANTONI I ELS FALLERS

per Amparo

Encara tenim a la boca la mel que ens ha deixat el concurs de Play-Back i la Gala del 50é aniversari, quan anem a la benedicció dels animalets a la “Milagrosa” i ens trobem a molts fallers i falleres participant en la desfilada per a beneir als seus cavalls i les seues mascotes dalt dels carros.

Quina preciositat de carruatge!!!! portava Ricardo Cañavera, tirat de quatre cavalls ben engalanats que li ajudava Gerardo i el carro ple de fallers i falleres , d’amics i de xiquets i xiquetes. I és que Ricardo Cañavera és una persona molt servicial i que té un gran amor pels animalets. Per això en sa casa en té de moltes classes , als que cuida i mima ajudat per la seua família.

Darrere anava un carret més menut guiat per Carmina , Sandra i les seues filles Carmen i Aina (amb un pa ) molt gracioses i Sheila que anava tirant dels ramals.
Darrere també anava Paco Hermida amb els seus nets.

No podia faltar a la cita Blay que en esta ocasió tirava també d’un carro preciós ple de sacs d’arròs.
En un carret més xicotet anava el meu gendre amb la seua dona Mariam i la seua xiqueta Carla vestida de sevillana per a l’ocasió .

Anna Rocher anava dalt d’un cavall molt elegant i l’amic Amadeo en l’organització.
Ben cert és que no hauré nomenat a tots els participants que estaven , segur que algú m’hauré deixat perquè molta gent va participar .

El que està ben clar és que el dia de Sant Antoni de la Mila cada any va millorant.

Carpeta amb les fotos

Article i fotos enviades per Amparo Vendrell a fpcervantes07@hotmail.com

18 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bon dia a tots! que matinera he sigut hui, eh! jeje..
Segur que s'ho passareu super bé, avore si l'any que ve ens animem alguns més i ixim a vorevos passar!

Per cert, hui es Sant Blai, no? Doncs, Moltissimes Felicitats al futur papi...!!!Muuaaa...

sales ha dit...

Caram Marieta si que t´has adelantat... però tu no t´alçaves a les 10:00???

La veritat és que esta colla de fallers de sempre ha tingut una estima gran al món del cavall, una afició que traslladen allà on van i si no que ens ho pregunten a nosaltres eh xicones...jeje, els cavalls de Carmineta ens han acompanyat a la mar, en les nostres despedides, en la festa vaquera...etc Tinc que donar-li les gràcies al senyor Cañavera perque sempre està dispossat a traure les seues aques i alegrar-nos els nostres ratets!!!

ah blai mooooltes felicitats i un b7 a la futura mami i a cigronito/a!!

mamixula ha dit...

Que guay!!!xiquetes avore si un any ens animem i fem una carreta de petxis,que no sera perque no ens agrada disfrasa-mos.

Se imagineu,maremeu que risa que fariem totes dalt del carro,vestides de sevillanes,aixo si ens acompanyaria cervero,persupost.

Xateta per haón pares????

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS I TOTES, MALGRAT QUE PORTE UNS DIES SENSE ENTRAR A LA WEB....TENIA MONO DE SABER QUE CONTAVEU PER AçI. ESTOS DIES SE M'HA COMPLICAT UN POC TOT I GRASIES A DEU TOT HA TORNAT PER FÍ A LA NORMALITAT.

PARLANT UN POC DE L'ARTICLE ESCRIT PER AMPARO,AL MEU PAREIXER CREC QUE TENIM UN BÒN GRAPAC D'AMICS A LA FALLA AMB GRAN PASSIÓ PER ELS CAVALLS, EL DIUMENGE MOS FEREN DISFRUTAR UN BÒN RATO VEGUENLOS DESFILAR AMB ELS SEUS ANIMALS, QUE PER CERT ANAVEN ENGALANATS PER A L'OCASIÒ.

JO VAIG ANAR ACOMPANYÀ PER ELS MEUS FILLS,M'AMARE,EL BOU I PER LA MEUA GERMANA DESI.

VULLC DIRLI AL MEU CUNYAT BLAYET QUE VAJA PREPARANT UN CARRO BEN RECHULO PER AL PR`XIM SAN ANTONI, QUE JA ESTARÀ EL PEQUE O LA PEQUE I TENIM QUE EIXIR TOTS JUNS....
PER CERT, VAEU VORE A CARLA...? CASI ME LA VAIG MENJAR,PAREIXIA UNA REINETA VESTIDA DE FLAMENCA...SENSE PARAULES MARIAM,A L'ALTRE ANY A REPETIR.

MOLS BESSETS A TOTS, LA TORA.

Sandra ha dit...

La veritat que cuna menys ens o esperem, Amparo ens sorpren amb algun article inesperat i es que ens ho passarem d´allo mes rebe, a nosaltres si que ens acompanyà cervero i si nos que liu pregunten a la meua cunay que entre el carro que portava el meu sogre i el que portabem nosaltres ens vegerem botella i mitga.

AH! Blay felicitats per el teu sant.

SAN CASALLA ha dit...

QUE BE HO PASAREM¡¡ EN VAIG RIURE MOLT EN PACO HERMIDA I TOTA LA CARRÀ DE MONPARE. AHHH I DESPRES EL SO BLAY ENS VA FER UNA SUPER PAELLA QUE ESTAVA BONISIMA.
ARA PA MONES, CARLA. ESTAVA PER A MENJARSE-LA VESTIDA DE SEVILLANA, I AIXINA ES FA, HI HA QUE ACOSTUMBRARLES DESDE MENUDETES.

PETXIS AL ANY QUE BE PREPARAREM UN CARRO PER A TOTES I UN ALTRE PER ALS BEBES.

deme ha dit...

Que be que ho passem a la nostra falla, si es que tenim afició a tot¡¡¡ en tots els llocs hi ha representació de la nostra falla... i com no podia ser, la familia Canyavera es la maxima representant a la que es la festa de Sant Antoni.Tots sabem l´afició que tenen als cavalls i ademes saben com inculcarla a les petanes de la casa, sols hi ha que mirar les fotos.

En quant al meu cunyat, te rao Noe, ves preparant una carreta ben xula,que l´any que be, l´omplim de nanos... (que guay )
Carmina que tal si les Petxis l´any que be, ens vestim de Sevillanes i omplim un carruatge i fem festeta¡¡¡

Anònim ha dit...

Ja estic asi mamixula,jo tambe m'ha punte al carromato.Que guapetes estan les meues xiquetes,es que estes mamis sempre estan de potreo.I Carla esta per a mentjasela,que guapeta que es.Amparo fes el favor de fer un article del bateig,que de segur que estaria una nineta.

FELICIDADES BLAY!!!

A jo estic mentjame un rollet de Sant blay beneit.conque ja sabeu al Forn Carbo els millors rollets.jajajaja!!!!!

deme ha dit...

Ale ale propaganda propaganda¡¡¡ colli Xateta no en perdones una... pero segur que este rollet no et pegas mal, perque abanda de ser del forn de Carbó, esta beneit¡¡¡

Anònim ha dit...

la veritat es que el carro i les aques, sempre estan amb nosaltres en els aconteciments. en la meua despedida blay tambe ens pasetja per tota sueca dalt d´un carro vestida de gitana, com no.

MOLTES FELICITATS BLAY i gracies per estar sempre a punt per a traure el carro.

deme ha dit...

Jessiiiiii ja estas açí altra volta, ja voras com enganxa açò de la web¡¡¡ que ja estas apunt per al disabte o que?

Felicitar al meu cunyat Blai pel seu sant, avore si cau algun rollet per casa¡¡¡

Anònim ha dit...

Deme jo heu dic per vosatros,ja que el falleros i mes es de esta falla,nesecesiten ajuda de San blay que es el patro de la goleta,i en tota la festa seguida que nia disme tu.
Jesi ja estas enganxa a la web perronga!!!!!!

Xuso ha dit...

Moltes Feliciatats Blayot!!

Lucaaaaaaaas, hui podries dur algun rollet de san blay per als que estarem esta vesprà currant un poc pel casal!!! jajajajaja

La Nere ha dit...

Holaaaaaaaaaa.
YYYeeeeeeee Carmina eres la milloir!!!! jajajajaja.
Jo m´apunte per a l´any que ve i per supost que vestida de sevillana.

Felicitats Blay!!!!!!!!!!

mamixula ha dit...

Moltissimes feliçitats Blayot!!!!

Anònim ha dit...

cris cris, estas per ai

Anònim ha dit...

BLAI FELICITATS¡¡¡¡¡

BUENO PETXIS LO DIT. AL ANY QUE BE TOTES DE SEVILLANES¡¡¡¡ JAJAJAJA

Anònim ha dit...

BLAI FELICITATS¡¡¡¡¡

BUENO PETXIS LO DIT. AL ANY QUE BE TOTES DE SEVILLANES¡¡¡¡ JAJAJAJA