http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 4 d’agost del 2008

Val, sols eren 28 Km però i com s'ho va passar?

Per que realment això és el que importa, com de be s'ho passa el nostre escut en els llocs on el portem, no?

El passat diumenge (el 27 de Juliol), per a tancar el Festival de musica que es celebra tots els estius a la Ciutat de les Arts i de les Ciències amb el nom d'Eclectic, va actuar el grup anomenat The Australian Pink Floyd. Ells son uns músics que toquen versions de cançons dels mítics Pink Floyd, però ho fant tan be que de vegades pot costar inclús diferenciar-los dels originals.

Jo vaig anar a veure'ls ja que sempre he volgut veure un concert de Pink Floyd en directe i mai he pogut (i dubte que puga) i em vaig emportar amb mi a Cervantes per a que ells també disfrutara amb mi de la vetlada.

Vos deixe uns vídeos del concert que he trobat al You tube i les meues fotos, amb el mòbil. Crisi, memòria o ingeni?











13 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Ye Carlos supose que soc de les poquetes pringadilles que curren per la vesprada, així que acabe de llegir el teu article.Pues ale felicitarte perque aunque no has anat lluny, pero t´ho montes de luxe i damunt no pares en torreta, sempre estas d´un lloc a altres.Enhorabona, coneguente segur que disfrutares a tope¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

No et preocupes, jo també treballe per la vesprada.

Gràcies, fem el que podem per a passar de la millor forma possible l'estiu.

Anònim ha dit...

Carlos enguany crec que et donaran un premi al que mes marcha du, perque no pares.
yo ya estic agafant-li gustet a la teua música i tot¡¡
la veritat que també disfrutaries de la posta en escena perque agusaes que les llums anaven a mil, heeee¡¡

SAN CASALLA ha dit...

Carlos i Xuso hau recibit algo meu?, esque com no mau contestat.

SPIELBERG ha dit...

Si que ho tenim. Anem a veure si esta vesprada o demà ho fiquem.

SAN CASALLA ha dit...

VALIT¡¡
XÈÈÈÈÈÈ¡ QUE PASA PER ASÍ? HI HAN 5 CONECTATS TOT EL MATÍ I NINGÚ DIU RES¡¡
VINGA VA ANIMEUSE QUE YA ESTAN AHÍ LES VACACIONS¡¡¡¡
VACACIONES DE VERANO PARA MÍ.........
VINGA VA, AVORE QUI SANIMA A COMENTAR QUE VA A FER PER VACANSES¡¡
DEME, NATA YA TENIU ELS BANYAORS PREPARATS PER A IBIZA¡¡ CADA DÍA EN UN I QUE NO SE DIGUA DEL GLAMURRRR¡¡¡¡
PICANYA I TU PER PARIS ENCUIDAET EN ELS ESTRANGERS. MAGRADARÍA VORET PER UN FORAET PARLANT FRANSÉS. JAJAJAJA

SPIELBERG ha dit...

Jo en les vacances vaig a fer el mateix que aquestos dies, treballar. Aquest any no em toquen.

SAN CASALLA ha dit...

NO TE TOQUEN VACACIONS? UFFF¡ PUES AGARRATEU TOT EN CALMA O ACAVARAS BUFANT PAPERETS.

SPIELBERG ha dit...

No em preocupa massa, realment mai n'he tingut però com tenia altra forma de treballa no ho notava.

A veure si en Octubre em deixen uns dies.

Anònim ha dit...

Bona vesprada un altre pringaillo que treballa per la vesprada fins a les 16:45,
vos deixe un video, si teniu gats ja em direu si es pareix el video a la realitat

http://es.youtube.com/watch?v=s13dLaTIHSg


http://informaticaparaburros.blogspot.com

Anònim ha dit...

Que pasa per ahi!hie carmi,que ja et queda menys per a les vacanses!
La veritat es,que ja,no queda res per anarmosen:JAVI,DEME,AMADEO i jo cap "IBIZA" pero estic un poquet vaixa de moral,encara que jo se que vaig a pasarmeu de p... mare.
Carmineta,sabies que li sa mort el gos a carbó?esta super xungo.
Bé dema ja tornarem a parlar xao.

SAN CASALLA ha dit...

Petxis al divandres anem a fer un dinar de empresaries, ya que la majoría agafem vacacions¡¡¡
yuju yuju¡¡¡ vacaciones de verano para mi¡¡
Nata yo aniré en la carmen i en la mama petxi, que també sapuntat al dinar, teu dic perque si dus a Alex, i Sandra també durà a Aina, que ya samollat a caminar¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

cARMINA GRACIES PERO PASE, PERQUE TINC QUE CURRAR PER LA VESPRA I XA ANARMEN QUAN MILLOR ESTIGA... PUES NO VAIG¡¡¡
JA EN FAREM ALTRE A LA SETMANA QUE VE PERO EN EL CAMPET QUE VULLC ANAR A PASSAR EL DIA I VORE A LA MAMI PETXI, UN BESET¡¡¡