http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 31 de juliol del 2007

Tinc una mala noticia

Companys i amics fallers de la falla Cervantes, tinc una mala noticia que fer-vos arribar. El passat dijous durant la reunió ordinària de la Junta Local Fallera, és va votar la proposta que em va fer arribar Alfredo, el nostre abanderat, la qual era, com tots recordareu, el fer un concurs d'abanderats a Sueca.

Doncs be, va ser denegada. No hi haurà concurs, les falles no ho han volgut. El dijous a la nit jo estava treballant i no vaig poder anar a dita reunió, i no va ser fins el diumenge quan m'ho varen dir.

Pel que pareix, les comissions s'han agafat aquest concurs més com una burla a la persona que porta el banderí que com a una mostra del bon desfilar i de l'elegància professional d'una feina molt poc reconeguda.

Varen fer la votació un dia que jo no podia anar a defendre els nostres interessos, i així que fos més fàcil. Mala fe? No crec, casualitat.

I digueu-me ara jo en quin cara mire als ulls d'Alfredo i li dic que la Junta no vol el seu concurs, en quina? No se si tindré el valor suficient per a fer tal cosa. Ell no és mereix eixa renyada ("Varapalo" en castellà), pobre. A vorem que fem? Ja ho tinc, organitzarem un concurs intern d'Abanderats, i l'amanyarem per que guanye Alfredo ja que si no l'amanyàrem tal vegada no guanyaria, en la falla hi ha gent molt figura que per una copeta guanyarien fins i tot aquest concurs. Això farem, i Alfredo es quedarà content. De vegades pense.

8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Ànim Alfredo eres tot un campió, ixos de la JLF no saben el que es portar un banderí.

SPIELBERG ha dit...

Tens raó Javi, però al divenders li ho dius tu que jo no tinc ànim per a fer-ho.

Anònim ha dit...

Xe! no pasa res!.
Alfredo és feliç si l'escoltem i el deixem cantar la " Maedeueta",desfilant pel casal el banderí.
A ell li agrada que li aplaudim i que li fem cas.Està molt a gust amb nosaltres.
Crec que no té massa importància el que no es faça el concurs d'abanderaos.
Per a nosaltres ell és el millor!!!!

SPIELBERG ha dit...

I sempre ho serà.

Anònim ha dit...

HOME COMPRENC QUE LA JLF HEU AGAFE COM A BURLA PQ HIA CADA AVANDERAO EN SUECA....PERO NOSALTRES TENIM EL MILLOR I NO FA FALTA DUR-LO A CONCURS, EN FER-LI UN RECONEIXEMENT UNA NIT DE CASAL ELL SERÀ FELIÇ¡¡

SPIELBERG ha dit...

També tens raó.

Anònim ha dit...

CREC QUE VA SEGENT HORA DE QUE ELA AVANDERATS NO ESTIGUEN TAN DISCRIMINATS¡¡¡¡. DUR EL BANDERI DEURIA DE SER UNA HONRRA PER AL FALLER. ANYS ENRRERE SE PEGAVEN PER DUR EL BANDERÍ ARA ELS PROPIS FALLERS ESPEREN PA VEURE QUI LAGAFA PER BURLAR-SE D'ELL. I ASÒ PASA EN TOTES LES FALLES QUE NINGÚ EL VOL AGAFAR..
ELS ABANDERAOS ESTAN DISCRIMINATS¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Fora de Sueca es un honor dur un banderí, hi ha gent que arriba a pagar per a dur-ne un però a Sueca estem fets d'una pasta especial. Si aguantem el banderí no podem aguantar la botella en una ma i en l'altra el cigar, està complicat. I això que no fume. I en el banderí a sobre no pots ballar de forma adequada.

I a nosaltres ens agrada massa la festa. Es un dels pilars fonamentals de les falles.

Jo recorde quan era menut, i no massa menut, que un dia al matí no vaig eixir al passacarrer ni el teu germà ni un altre (crec que era Tomà) per què no volguerem dur el banderí Infantil, i el president en qüestió ens va dir que no eixiriem. Cal dir que tampoc hi havien ja més xiquets.

I no eixirem, ens quedarem tirant coets al sequer i el president hagué de portar el banderí infantil. Coses de falles.