http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dissabte, 7 de novembre del 2009

SEGON ANIVERSARI DE VICENT NICOLAS MARTI ( EL COTI)

Per Vicent el bou


Hui dia 7 de novembre de 2009 es el segon aniversari del meu nano Vicent i persupost que no em podia oblidar d’ell.


No se si recordareu ara fa un any justament que l’hi dedicava el seu primer article al blog de la nostra falla en el que posava algo així com que (espere que t’agrade tant la falla com a t’ha mare, com al teu germà i com a mi . I també vaig posar que (farem tot el possible per a que sigues ¡ UN GRAN FALLER!.


Be a dia de hui de moment no ens has defraudat gens ni miqueta, ja que cada vegada que vas a qualsevol acte faller ho disfrutes com si fora l’últim.


El dissabte pasat sense anar mes lluny a la proclamació de LES NOSTRES FALLERES MAJORS ven ballaet que t’ho feres bandoler.

Menjares dolçet, jugares, ballares fins i tot vares beure una miqueta de cava que’l dona el papi, si es que mes no pots fer per a l’edat que tens. Jo ja estic TREMOLANT de pensar en cuant sigues un poc mes major MARE MEUA QUIN PERILL.


Però no pasa res el papi també es algo així i no fa mal a ningú, si hasta la mami hem dona permís per a tornar al casal després de deixar-vos a casa. ja ja ja .


Be fill et desitge un dia molt feliç encara que estigues un poquet malaltet se que ho passarem de meravella. EL PAPI QUE T’ESTIMA UN BESSOT..Í MOLTS BESOS DE JOSEP I DE LA MAMI.


****


HOLA TETE SOC JOSEP ESPERE QUE ENS HO PASEM MOLT BE ESTA VESPRA JUGANT I MENJANT GOMINOLES.

UN ABRAÇ MOLT GRAN MEU.



Article i fotos enviat per Vicent Nicolas (el Bou) a fpcverantes07@hotmail.com

7 comentaris (Afegix el teu):

Agustí ha dit...

feliç aniversari vicent!!! quan sigues major tens que superar a tom pare com a figura... cosa difícil xD

deme ha dit...

cumpleaños feliz cumpleaños feliz... per al nebot i fillol mes pallaset ( en això no se a qui sembla eh cunyat¡ ) que tinc¡¡¡
Eres l´alegria d la casa, amb tu e simposible no morirte de la risa.

Tots els que conegueu al Coti sabeu que es un nano molt especial, bueno que tinc que dir jo dels meus xiquets si son lo mes gran que tinc¡¡¡

Espere que hui ho pases d´allò mes be en companyia del teu germa, els eus cosins i tots els teus amiguets en la festa que et tenen preparada els teus papis¡¡¡

Un beset molt fort i espere que tingues molts regalets, que de segur que ta mare no sabra ni on colocarlos ( je je je )

LA TORA ha dit...

ESTIC EN CASA PREPARANME PER A CELEBRAR L'ANIVERSARI DEL MEU FILL MENUT, I PENSE LO DE PRESA QUE PASSA EL TEMPS...FA POC ENCARA ESTAVA DINS DE MI I...ARA JA FA 2 ANYETS, M'HA PASSAT VOLANT.
JO VOLDRIA FELICITARLO PER LA WEB DE LA FALLA I DESITJARLI UN GRAN DIA.
ESPERE QUE CUAN ES FASSA GRAN PUGA LLEGIR TOT EL QUE LI DIGUEM TANT A ELL COM A LA RESTA DE FALLERS QUE DESDE AÇI FELICITEM CADA DIA...
SERÀ GENIAL JA VORAS FILL,CONEIXERAS PERSONES QUE MAI NO T'IMAGINARIES ET POGUEREN CONEIXER...

MOLTES FELICITATS BOMBONET, ESPERE QUE TOTA LA VIDA SIGUES COM ARA....!!!!

UN BESSOT, LA MAMI.

La Nere ha dit...

Felicidaedes Vicent!!!!!!!!!!
Ja tens dos anyets bandoler??? Mare de Deu si que pasa depresa el temps!!!!!!!! Si pareix l´altre dia quan El Coti venia al casal i era un bebe.
Molts besets carinyet espere que ahir disfrutares molt junt al teu germa, cosins, amiguets i la resta de la familia, no canvies mai perque eres una canya de nano, mira que em vaig riure en la Proclamació mirant com ballaves a primera fila en el ball!!!!!!
Bueno ´Vicent, aixó que moltes felicitats i molt besets

Cris ha dit...

Si que és de veres que pasa el temps super ràpid, i sobretot en els nanos. Jo quan mire a les meues nebodes hem pasa el mateix. I ja voreu quan els vegau en uns quants anys més, jo flipe en la meua neboda Maria, hem pareix ahir que era un bebé i la pujaba en la presentació o la duia en el carro en falles i ja te 11 anys i és quasi igual de gran que jo. Prepareuse perquè estos han vingut al món ensenyats.

Vicent, MOLTISSIMES FELICITATS amb retràs però felicitats, espere que ho pasares molt, molt bé el disabte i que et recuperes ben pronte. Un bessot.

Sandra ha dit...

Moltes felicitats Vicent!!!
Encara que en un poc de retras pero mas vale tarde que nunca, la veritat xiqui que si que pasa el temps molt depresa i ara ja eres tot un homenet i de segur que seras un gran falleret, segur que li portaras aigua als teus papis.

Un besot molt fort de la teua compi de clase Aina que sempre te a "Vixent" com diu ella en la boca i et vol molt.

I un beset de Sandra i Richard.

Moltes Felicitats.

mamixula ha dit...

Moltissimes felicitats bonico!!!

Encara que en poc de retras,espere que eixa peladilleta seu haja pasat de lujo,mira que es gracios i mes listo que la fam,jejeje.