http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 5 de desembre del 2008

Fa fred...

Una tremenda ola de fred està invaïnt-nos. Com vos vaig comentar en algun article anterior, s’han suprimit les estacions de la tardor i la primavera. Estem passant d’uns estius molt calorosos a una hiverns molt durs.

I es que estem rodejats de neu. Les previsions a hores d’ara son que va a nevar per baix de 300 m de cota. Sincerament, molt baixet. Poques vegades hem vist en el nostre poble la neu. Recorde una, en una presentació, quan ens alçàrem per montar l’escenari al CM Bernat i Baldoví i estava nevant. Quina estampa més bonica!!! I és que ens alegrem quan neva, clar! Perquè no estem acostumats, però si cada matí li tinguérem que llevar tres pams de neu al cotxe per a anar a treballar, igual ja no ens feia tanta gràcia la polseta blanca!!! o no?

I ja que parlem de neu recorde un viatge a Andorra, no sé exactament els anys que farà, on la falla va fletar un autobús i cap al país dels Pirineus que ens n’anàrem. No va ser molt llarg el viatge, però ho pasarem d’allò més be, inclús anàrem a Caldea, amb algunes anècdotes prou “divertides”. I clar, pensant en l’èxit de l’escapada de l’any passat a Vinaròs al Carnestoltes, no sé, no vos abellix fer una escapadeta a algún lloc amb la gent de la falla?? Podem anar a la neu a passar un cap de setmana, o també s’ha sentit algo pel casal d’una festa a Terol… no sé.

Clar que està la crisi, però la mateixa crisi que tenim nosaltres la tenen per exemple les agències de viatges, no? Tindrem que prestar-los la nostra solidaritat i ajudar-los un poquet, no??

Au vinga, on estan les organitzadores de viatges?? On estan les ganes de festa? On està l’esperit aventurer?? Va que no ens vindrà mal un cap de setmana lluny d’aquesta humitat que hi al poble que et cala els ossos!!!!!

19 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots... ja es divendres i tenim un pontet per davant que per a que contar¡¡¡
yu ju....
Xuso estic esperant a Fep per a que anem a esmorçar, hui toca veritat?
Hui la gent on esta? bueno divendres... la Carmina al mercat segur,i les altres encara es pronte.

Xuso per favorrrrrr, si si i si jo vullc altre viatget on siga pero un viatget ... ye que be ho passarem a vinaros. Jo a Andorra no vaig poder anar, en aquella epoca treballava a la pelu i... ja sabeu que els disabtes... a treballar com a negres¡¡¡ pero ja no em vaig perdre el de Vinaros ni el proxim ni el proxim.... les Petxis per on pareu, ale va que esteu mortes¡¡¡

Cris ha dit...

Si un viatget, un viatget....
Al final, el de Terol crec que està descartat, valia massa pasta i obligaben a mes d´una nit.
Però no estaria gens malament anar a la neu, s´imagineu tota la falla fent una guerra amb boles de neu, jejeje, busqueu que hi haja un ambulatori propet.
I aquell any que va nevar el dia de la presentació, crec que no l´oblidaré mai, me´n anava a Valencia a fer un exàmen i no vaig poder arribar. Damunt arribe a Sueca, i la Sheila tenia una acalorà pobreta que era pa morirse, no s´imagineu les peripècies que tinguerem que fer per a calamarla, menuda la xiqui, ella que s´alçà i va vore la neu, clar era la seua presentació, no era per a menys. Xe Xuso, m´has fet recordar tots eixos moments.

La Nere ha dit...

Ostras estaba recordant eixa presentació perqué ma mare no volia que eixira de fallera perque estrenaba el traje i estaba nevant!!! que fuerteeeeeeeee!!!!!

Ye Petxis!!!!!!! On esteu?????
Deme, Carmi tot va endavant o que? Jo encara no li he tocat a la meua amiga peró vuic asegurarme que tot está en peu i que no s´anul.lat res

Anònim ha dit...

YEEEEE PERRES YA ESTIC ASI¡¡¡¡MERCAT? CALLA DEME, CALLA. PORTE TOT EL MATI EN EL AMBULATORI EN LA CARMEN POSANT-LI OXIGENO.
NERE SI QUE VA ENDAVANT LO DE REBOMBORI.
VIATGET¡¡¡ VIATGET¡¡¡ TENIM MONO DE VIATGET¡¡¡¡SIGA ON SIGUA VOLEM VIATGET¡¡¡PERO A LA NEU? EN LO FREDOLINES QUE SOM? YO VULLC TORNAR A GRANADA. A VORE LALAMBRA.

deme ha dit...

Nere ja estas cridantli a la teua amiga que hui tenim comboiet, i enrecordeuse ... hui la camisa rotja de les Petxis¡¡¡¡

Si si si viatget viatget¡¡¡ jo m´apunte.... ja¡¡¡

Carmi que li pasa a la meua Carmen? collins estos xiquets sempre estan mals¡¡¡

Anònim ha dit...

EL COSTIPAET¡¡¡ ARA POSA QUE SI QUE HI HA REUNIO. QUE FEM SOPEM EN MACASA DE TOTES FORMES? O SOPEM EN EL CASAL I PEGEM UNA PARCHISA?

deme ha dit...

sopem on tu vullgues, pero si a les 12 volem estar en el Perello no ens dona temps de jugar al parxis, perque la reunio comença a les 11 en punt¡¡¡

Anònim ha dit...

VAL PUES SOPEM EN MACASA¡¡¡ YUJUUU¡ COMBOIET¡¡COMBOIET¡¡¡
PERELLONEROS¡¡¡¡¡ QUE ANEM¡¡¡¡¡¡
BUENO ARA ANIRE A FERTE UNA VISITA, QUE MEN VAIG PACA DINS.
MENU DE CENA:
ENTRANTES: CASALLA
1º PLATO CASALLETA
2º PLATO CASALLETA
POSTRE: CASALLOTAAAAA¡
RESOPO: REBOMBORI¡¡¡¡¡¡

Xuso ha dit...

ei collins San Casalla, quin menú!!! jajaja

i després dius que en la neu passariem fred??? en eixe menú esquiariem en roba interior!!!!!

La Nere ha dit...

Vale, perfecte, ara quan puga li cride a la meua amiga i quede amb ella per un altre día.
Entonces a les 10 en casa la Carmi?
COMBOIET!!!
COMBOIET!!!
COMBOIET!!!

deme ha dit...

si si si Rebombori ta ta ta ta ta¡¡¡ Rebombori ta ta ta ta¡¡¡
Rebombori Rebombori pupurrí de la ovejita beeeeee¡¡¡¡

Okey Carmi açí estic mes asoles que la 1...
I per sopar casalleta,casalleta, casalleta¡¡¡¡
Ale Petxis que hui triunfem com la Coca cola....

Anònim ha dit...

Ie que pasa!!!no vos perdone,sen hau anat d´asmorsar sense mi,aixo no teu perdone Xuso!"me las pagaras"jajaja.
Vos vaig dir la setmana pasada que volia anar,Xuso que tenies por de que te diguera,que em combidares a esmorsar????
Xicones esta nit de comboiet,yujuyuju.
Basurilla per aón pares??
Xateta per aón pares???

La Nere ha dit...

Ayyyyyyyy mareeeeeeeeeeee!!!!!!!
Mira que si m´hen passe en la casalla hem transforme i no me controle i faig mogolló "l´aca" i me temo ja lo peooooooooooooooorrr

Xuso ha dit...

Perdona vosté mamixula, un error imperdonable, però et compensaré, el divendres que be et convide...

Jo pensava que tu ho hauries parlat en la Deme i que no venies perquè no podies... però la veritat és que no li he preguntat, perdò, perdò però el divendres que ve vaig a per tu i te'n vens, val????

Cris ha dit...

Deme estic cridante i tens el mv. apagat, quan podem parlar??? Jo el diumenge tinc dinar en la meua family, anem a Valencia i no crec que vinga pronte, vols que quedem demà un moment??? Disme algo

deme ha dit...

Cris lo siento se ma mort el movil parlant en tu, ara l´he pogut ficar en marxa, dema igual al mati vaig al casal a vore als nanos asajar, si no pots cridarme quant vullgues... no tinc el teu movil per a cridarte jo.

Anònim ha dit...

Que guai Vinaròs!!!i Andorra també va estar molt bé.
Es veritat que enguany encar no s´ha organitzat cap viatge encara que es va proposar un cap de setmana a Eivissa l´últim cap de setmana de juny però la gent no es va apuntar.
A mi me feia ganes enguany anar al carnestoltes d´Aguiles que pel que he sentit es millor que el de Vinaròs però tinc mal el poder anar.
Però estic disposta a organitzar-lo o a altre lloc,ja faré per parlar-ho amb Eva.

Cris ha dit...

OK Deme, a vore si me pase demà per el casal.

Cris ha dit...

Pareix que estigau morts, després de tants dies. O es que esteu tots de resaca dels dinars i sopars d´aquest pont, o dels viatges, jejeje. Pues ala a despejarse que demá ja és dimecres