http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 2 de desembre del 2008

Cervantes a...l'Illa Bonita!!!!

per Deme
EL NOSTRE VIATGE A IBIZA!!!

Aquest es el meu primer article al concurs de la nostra falla "Cervantes al mon". Al final m´he decidit en buscar un ratet per a contar-vos el viatge que el passat mes d´agost ferem Amadeo, Natalia, Javi i jo. Tinc que reconeixer que en un principi anavem a recorrer mes kms, teniem l´il·lusió de viatjar a "Punta Cana" pero bueno que vos tinc que contar que no sapiueu vosaltres; entre la crisi, la feina i pensant sobretot amb la "xiqui" de Natalia i Amadeo... decidirem passar les vacançes a Ibiza. Javi i jo era la primera vegada que viatjavem a aquesta illa, pero els nostres acompanyants i amics de viatge la coneixien molt, molt be. Gracies a ells, recorreguérem l´illa de cabo a rabo, sense deixar passar l'oportunitat de visitar les millors caletes, platges i discoteques.

Començarem el viatge a lo gran. La primera nit decidirem eixir de festa i estar a la disoteca AMNESIA, a la festa de l´espuma. Bò, allò es espectacular, tant l´animació, la gent un 10 i nosaltres ho passarem... que per a què contar-vos!!! sols en dir-vos que acabarem al pàrquing amb roba interior quasi a les 8h. del matí!!!
Passàrem 6 dies inoblidables, i es que ens va eixir tot molt be, fins i tot l´aparthotel estava de lujo, amb piscina, un "xiringuito" amb musiqueta ibicenca i algun que altre treballador que no oblidarem mai. Si, em referixc a "CARCHERMAN". Tardarem en batejar-lo (de que no) no tenia altra feina que rentar tot el que se li ficava per davant amb una carcher, i com que no fa soroll ni res l´aparatet del botons!!!

Durant la nostra estancia a Ibiza hem visitat la Cala Salada, Cala Conta, Cala Basa, la platja de Les Salines (buscant algun que altre famos). Les platjes allí son espectaculars. Hem estat al Bora Bora, al Cafe de Mar per a disfrutar de la posta del Sol i disfrutar del millor Mojito que jo he probat, acompanyat d'una cachimba d'essència de po
ma, que bueno... et deixava a los mundos de Yupi!!!

Després de 6 dies, hi ha que tornar a la vida normal, ja sabeu, la feina, matinetjar, es dir... la rutina diaria i les obligacions, que a tots ens en sobren. Doncs bé, vos tinc que dir que al final els 6 dies, es van convertir en 7, i es que aquestes coses sols ens poden passar a nosaltres... Sí, sí perguerem el barco que ens tornava a Dénia. Al principi ho passarem prou mal, Natalia i Amadeo tenien l'idea feta de vore a la seua nana. No podiem recuperar els billets, no teniem un clau, i per a rematar la feina... no teniem on dormir a un preu prou asequible.
Però bé, després de passar unes 4 hores (que més val no contar-les) poguérem traure uns billets per al dia següent, conseguirem un hotel prou econòmic i amb els nervits ja calmats, decidirem despedir-nos d'Ibiza, com cal... I es que l'última nit va ser de les millors que passàrem. Ja que amb l'estòmac ple, dos copichueles al cos i un bon ambient de festa... concegueixes vore la vida d'altre color!!!

Vos recomane als que no coneixeu Ibiza, que la visiteu, es meravellosa!!! tant per a desconectar, com per a eixir de festa, disfrutar de la gent i l'ambient tant caracteristic de l'illa, ara això si... guiris hi ha per allà on vas i mires, però es un espectacle vore'ls tots voltats!!!Jo estic ben segura que el próxim estiu, al menys per 4 dies, tornaré a fer una visiteta per allí, això si, sense oblidar-me de mirar les targetes d'embarc i poder asegurar-me de l'hora d'eixida del barco.
P.D.: Vos recomane que si heu de comprar colchonetes a Ibiza, no deixeu de visitar el Supermercat de Palmira, calitat i bon preu i sense deixar de banda lo guapes que son les seues empleades. (toma cunyeta publicitària de la Deme, je,je). Molts records per a Palmira i la seua filla que portava als nostres homes locos!!! ja, ja, ja...


A falta que l'amic Spielberg ens faça la medició de la distància, ja vos dic que no esteu dels més avançats per al premi. Però el que vos va passar es un "cas com un cabàs" i ho tindrem en compte...

Ja estic ací, sent el retràs. El nostres amics han fet un gran viatge, possiblement no siga molt lluny però vist el que ens han ensenyat segur que val la pena. La distància de la Placeta fins la platja de Bora Bora ha sigut de 161, 37 Km. Enhorabona.
Com ha dit Xuso tindrem en compte el cas com un cabàs.





Article enviat per Demelsa Martí a fpcervantes07@hotmail.com

34 comentaris (Afegix el teu):

Sandra ha dit...

Be xiques encara que ja me contareu personalment com seu pasareu despres de vore les fotos m´ho acabe de imaginar, perque feu una careta de felicitat. I lo del barco jo crec que estabeu tan agust que no es donareu conter ni que tenieu barco per a tornar, pero aixo li pot passar a consevol, enacara que algu es dege alegrar cuant pergereu el barco AH DEME!, al meu germa li passá el mateix.

Be espere que pogau tornar a fer el viatge pero fiqueuse ben gran en la capsalera del llit l´hora d´eixida del barco, BASURILLES!!!

Ah Deme! La presenteciò molt be i molt de fred, Companyia? molta con sorpresa incluida.

xata ha dit...

AY LES MEUES XIQUETES,LO BE QUE SEU PASAREN.JO ESTA INFORMA AL DIA,NO PASAVA DIA QUE NO EN TOCABEN PERA CONTARME LO QUE ESTAVEN FENT.JA VEUS I JO MORINME DE CALOR EN EL FORN,PERRRREEES!!.ARA, ES MEREIXEN UN PREMI! PER LO DE PEDRE EL BARCO PERQUE EL MAL RATO QUE PASAREN ELS 4 NO HI HA DRET. FLAKI LA FOTO DE AMADEO EN LES 3 CREUS NO LI PARA MOLT BE SENT EL HIJO DEL MAL.JAJAJAJA!LA NANA JA ESTA MILLOR?

SAN CASALLA ha dit...

QUE FIGURES QUE SOU¡¡¡ SEGUR Q NO TINDRIEU TEMPS PER ABURRIR-SE.
PROPOSE AL ES ORGANITZADORES DE VIATGES, QUE ORGANITSEN UN FIN DE SEMANA, DIVENDRES INCLOS, A IBISA. MAREMEUA, SE IMATGINEU? COM SI FORA EN VINAROS¡¡¡¡ SOCORRROOOOOOO¡¡¡

IEEEEE XICONES QUE TENIM REUNIO EN EL BOU¡¡¡¡SERA AL DIVENDRES 12 DE DICIEMBRE, A LES 9, AIXINA DE ALLÍ MONANEM A LA REU.

XICA SANDRA, YO ESTAVA EL DISAPTE I NO VAIG VORE NINGUNA SORPRESA. EN VAIG PERDRE ALGO? ESQUE NO MANTERE, JAJAJAJA

SAN CASALLA ha dit...

DE TOTES MANERES HUI EN EL ENSAYO QUEDAREM¡¡¡¡
BOU POR ME FAS¡¡¡ EN AIXO DE LES TEUES SORPRESES¡¡¡¡¡ TU TRANQUIL QUE EN MACASA POTS FER LO Q VULLGUES. SI ENBRUTES DESPRES LES PETXIS AJUDEN A NETEJAR¡¡¡¡

sambori ha dit...

Qué enveja disfrutar de la platja!!! i més en el fred que està fent està setmana ja ens agradaria poder posar-nos morenets i gaudir d´un bany a Eivissa!!!
Deme jo m´apunte per al pròxim estiu encara que siguen 4 dies!!!
A l´article anterior m´has fet riure pensant en la reunió d´Avon i el Bou fent-la vestit de banyiste,encara que a mi m´agradaria més en eixe vestit que té de Macario que li va fer Sales i quan se´l posa pareix que es transforma.
Vinga Bou anima´t que ja fa algun temps que no el traus de l´armari, eh??????
Jo m´apunte de seguida a la reunió!!!!!

Sandra ha dit...

Cunya ja tenies tu prou fent-me fotos i xillant, per aixo no tens veu gandula, ademes la sorpresa va ser per a mi pero no res del atre mon, tampoc valia la pena.

Jo també mapunte a ixa reu de avon.

Anònim ha dit...

IBIZAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Deme, Natalia! Si a l´any que ve torneu anar, espere vore-vos per allí, perqué al próxim estiu vaig caiga quien caiga!
S´imagineu a La Nere per Ibiza?
Si es que a la illa de Pitiusa, IBIZA sóls falta que vaja jo i aixó no pot ser!!!!
Seria poc feliç jo de per allí, Platja, Italians, House music....... uuffff de pensar-ho ja tinc els péls de punta.

I per finalitzar dir que, quin viatget aaaaaaaaaaa amigues? mira que s´ho pasareu bé i historietes per a contar un fum!!!!
Un beset amigues Ibisenques!!!!

Natalia, la menuda está bé? la tens maleta?

Anònim ha dit...

Entonces apunte a l´agenda que al dia 12 de desembre tenim reunio amb el Bou?
Perfecte!!!!
Comboiet!
Comboiet!
comboiet!

deme ha dit...

Bon dia a tots¡¡¡ que be l´article de Ibiza penjat a la web¡¡¡ vegent les fotos m´he emocionat i tot¡¡¡ això que hi ha un fun de fotos que Javi no li ha passat a Xuso (sera perque millor no voreles)...
Xiquetes ho passarem de luxe, per a repetir, jo segur... sempre que l´economia ho permeta, clar¡¡¡¡ jo estic amb Carmina, en això d´un cap de setmana a ibisa, pero en estiu eh¡ així anem a la festa de l´espuma¡¡¡ mare meua que guay això seria per a morirse¡¡¡¡

Xateta ja estas mes animaeta o que? segur que si¡¡¡ vegent les fotos del nostre viatge, segur que el sigronet esta super content i dient, mami jo a l´any que ve en la tia Natalia i la tia Deme¡¡¡

Sandra no et preocupes que ja t´ho contarem tot ben contat, bueno tu ja saps algunes cosetes... com que perguerem el barco¡¡¡ i lo be que ho passarem despres¡¡¡¡

Flakkkkiiii i les fotos que tenies que passar tu? segur que no t´aclarixes¡¡¡¡ io io io io io¡¡¡

ye Sambori cada tinc mes clar qui eres, en lo del disfraç de Macario m´has donat mes pistes, ja te tinc Sambori¡¡¡¡ ( pero este es el vertader Sambori o el fals )....
Bou reunio de Avon amb sorpresa inclosa¡¡¡¡ algu vol un cabet de lluç?

Xuso ha dit...

La mamixula ahir em va fer un comentari dient que amadeo m'havia passat unes fotos, però no les he rebudes!!!!

Si tens que fer igual que en l'aniversari de Deme, anem apanyats Natalia!!!! jajajaj

Per cert Deme, hui haviem quedat, no???

mamixula ha dit...

Hola carinyets,la nana va un poquet millor,pero amb la bronquitis damunt,mala merda.
Xateta com va tot???estas milloreta??espere que si,eixa cara tan rebonica no pot estar mal,he!!!!
que no m´antere jo!!!!!!
Maremeua que bé ens seu pasarem,aquest estiu,pa repetirrr!!!!
cada vegada que veig les fotos em torne loca,una experiencia inolvidable,vos recomane que aneu encara que siga,una vegada en la vida,que també vos dic,que si aneu repetireu,ASEGURAT....
Ie basurilla!!!!!!

deme ha dit...

Nerea tu sempre dius que vindras i despres te rajes¡¡¡ avore si es veritat que a la proxima vindras, mare meua que guay Nere... Italians, anglesos i del color i sabor que tu vullgues, per totes parts, per vora mar, a la disco, al bar.... uf¡¡¡ no tels acabaries no... pero a nosaltres casi que ens te igual lo dels maromos, si ens voltem i ja no sabem ni on tenom la ma dreta¡¡¡¡
Carmina que no t´anteres de la pelicula.... tu a fer fotos a la cunya¡¡¡¡

deme ha dit...

si Xuso a les 20.30h. tu tens clau del casal? o li la demane a Gloria?
Ara avisare a Conxin, per si no s´enrecorda, pero ho dude...
Xuso això es que la Flaki vora un punt on no toca, tuq ue dius?

mamixula ha dit...

Ie capullos,que ara no a segut jo,Xuso Amadeo les tenia en la camera de video i no se com queda,per que les pasa a l´ordinador i no sabia com ambiarteles,pero ell me va dir que o havia fet.Burlonsssss!!!!!!

deme ha dit...

Va Flaki... colli que genit mes curt que tens¡¡¡ ja li hem partit el cor, que era brometa¡¡¡... que tal la que no es burla mai¡¡¡

xata ha dit...

JA ESTIC MILLORETA.ELS MEUS ANGELS DE L'AGUARDA M'AJUDAT PROU.PER A LA REU DEL DIA 12 COTEU EN MI.

Anònim ha dit...

Deme este estiu no tenia un clau!!!! Peró ara a març s´acaba lo dels diners a plaç fixe i ja podre disposar dels diners, ja sería hora! i dels diners que em deixen per haver ficat el plaç fixe voldria anar aquest estiu de viatget, que cerc que ja seria hora no? i si pot ser a Ibiza millor i si vosaltres aneu encara millor jajajaja.
Ara si peró jo pa poder anar tindre que pagar el viatge a març o abril quan tinga els diners perqué o sinó ja saps aplegá l´estiu i ja m´he gastat tots els diners, es que no puc ahorrar, tinc la má fordá! o siga que jo despres de falles ja estic mirant-me el viatget per a l´estiu!!!!

Anònim ha dit...

Bueno Deme no ha segut a Punta Cana pero per el que veig ha segut propet he intens....la questio es eixir i passar-ho be....i coneguent-vos......no "pedrieu pata"..ara hi ha que preparar el del proxim estiu...
Bessets

deme ha dit...

ye Nere pues això esta fet, jo per mi a Ibiza altra volta, qui vullga que s´apunte, t´imagines, que guayyyy¡¡¡¡

Raquel la veritat es que teniem la idea feta de anar al Carib, pero saps el que et dic, que Ibiza no te res que envejarli, que som tontos i tinguent bone splatjes a la peninsula, sempre busquem el lloc mes lluny, ma mare sempre diu que el sant quant mes llunt mes milagros¡¡¡¡

xata ha dit...

DEME I NATALIA, HUI NO PASARE QUE TINC QUE ANAR ALA CAPI.JA PASE DEMA.1B7.

Xuso ha dit...

deme, demana-li les claus a Gloria, perquè el dissabte li les vaig deixar a Jesus i enacara no me les ha tornat i no se si hui el localitzaré!!!

Anònim ha dit...

YEEEEE PERRESSSSS¡¡¡ YO TAMBE VULLC ANAR¡¡¡ PERO ENGUANY ME TOCA OBRIR LA VEDRIOLA I ME TOCA ANAR A VORE A BOP MARLEY¡¡¡ AVORE SI EN LA EXTRA DE NADAL DEL CULE NO ME LA GASTE I LI FAIG UNA SISA I MEN VAIG EN VOSALTRES¡¡¡ JAJAJAJA

XATETA, QUE HAS ESTAT MALA? CUIDAT CARINYET.

Anònim ha dit...

CARMI JA ESTIC MILLOR.ESTAT EN UNES MIGRALLES MOLT FORTES I ME PASAT UNA SEMANA QUE ME VOLIA MORIR.PERO RES COSES DE PRENYAES.

deme ha dit...

Vale Xateta quant vullgues quedem.
Xuso ja he parlat en Gloria i ella a les 20.30 vindra.
Carmina ja estas fentli la sisa al Cule que mon anem a Ibiza¡¡¡¡

Anònim ha dit...

EIIIIIIII!!!
Quins records quan he vist les fotos, sobre tot les de Ca n'Anneta, jo treballava a la farmacia de San Carles que esta just enfront d'alli, no me fet cafenets i herbetes eivissenques ahi...
Estic d'acord que les platges que tenim no tenen res que envejar a les del Caribe, pero sempre si podem tirem mes lluny, un bessot i enhorabona, encara que no guanyeu res vos lleva l'experiencia de gaudir de les platges pitiuses...

Anònim ha dit...

A vore Nere si es veritat que vas per alli, eixa illa esta feta per a tu, tindries que haver vengut quan jo estava alli, pero mai es tard... Pero ves!!!!

deme ha dit...

bona vesprada senyor anonim, crec que si tens el valor de ficar el meu nom sense ningun perque, fica el teu i acabaras abans.
crec que confiança en mi en tens ben poqueta, parla de qui et done la gana com ja feres una volta, pero a mi no em claves pel mitj per favor.

EL BOU. ha dit...

HOLA BONA VESPRADA EN PRIMER LLOC DIR-VOS QUE JO NO HEM CREUIA QU'HAVIEN PERDUT EL BARCO,CUANT LA MEUA SOGRA M'HO VA DIR,L'HI VAIG DIR:""EIXOS FILLS DE P...A L`HAN PERDÙT APOSTA JA HO VORÀS XELO,NO HEM CREC RÉS MENUTS SON EIXOS CUATRE.
BÒ CAVIANT DE TÉMA VOS ESPERE A TOTES I A TOTS EN CASA CARMI EL 12/12/2008 INTENTARÉ QUE PASÉM UN RATET AGRADABLE.PER CERT SAMBORI JO NO TINC NI PUNYETERA IDEA DE QUI COLLONS ERES PERÒ SAPS MÉS DE MÍ QUE MÀMARE,QUE SI EL TRAJE DE MACARIO QUE EFECTIVAMENT ES CREACIÓ DE LA MEUA AMIGA SALES (CÓM CUASI TOTES LES DISFRESSES QUE NECESSÍTEN UNA MANETA D'AGULLA)
QUE SI LA MEUA DONA TREBALLABA A DRUNI,etc,etc,etc.O TENS UNA BOLA DE VIDRE O ERES DE MOLT APROP DE MÍ
JA EL DESCOBRIRÉ JA.MIRA SI VENS A LA REU DE CASA CARMI ET PROMÉC QUE HEM POSARÉ EL TRAJE DE MACARIO ENTRE ALTRES COSES A VORE SI ERES VALENT,PERQUE SI HEM CONEIXES TANT VE SABRÀS QUE JO TINC PARAULA.
JO NO FAIG COM ALTRES QUE "NO EN TENEN PROU" I ESCRIUEN COMENTARIS PER A POSAR MAL I NO TENEN VALOR PER A POSAR-SE NI TAN SOLS UN NÓM,HO HAS ENTES ANONIM.

Anònim ha dit...

Hola pexis soc la vane que ja m'actualizat. jo tambe ma punte a la reu de dia 12. Xateta que t'amillortes.
La Vane

Anònim ha dit...

YE DEME A MI NO ME IX EL COMENTARI DEL ANONIM. A TU HUI TE IX?

XATETA CUIDAT Q AL DIVENDRES Q BE HI HA COMBOIELLT.

YEEEEEEE VANE¡¡¡¡AI ACTUALISA¡¡¡¡¡

deme ha dit...

no Carmi, l´han suprimit.

mamixula ha dit...

es la Vane oe,es la Vane oe,je,je,je
que pasa Vane???
ahi eixe anonim,que done la cara!!!!!

xata ha dit...

Je Vane ja eres de la web!!!!!que xuli!!vane la millor!!

xata ha dit...

XIQUES QUE ARA TENIM ACOBARDES.PERQUE IXA PERSONA QUE PER NO DONAR LA CARA, ES FA PASAR PER ALTRA.....NO TE L'ALTRE NOM.