http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 7 de març del 2011

Seguim Vius

... o què vos pensàveu?


Val que després del cap de setmana tant mogut que hem tingut, a més d'u li ha costat ser persona hui (i això que es dilluns, i ahir no apretàrem massa) però amb la festa que férem el dissabte no es per a menys.

Fou un gran dia i feia molt de temps que no m'ho passava tant be (si la setmana fallera m'ho passe paregut serà impressionant). Pel matí tingueren el Concurs de Xarangues on la nostra, la C25, va quedar en un bon lloc, primers.
En la xarangà tocaren una mescla encapçalada per les melodies creades per Klaus Badelt per a la pel·lícula "Piratas del Caribe", tots disfressats de pirates i capitanejats per aquell que va inspirar a Johnny Depp per a crear el personatge de Jack Sparrow (i no Keith Ricards com diuen alguns), el Cule. Si no l'heu vist busqueu una foto, es impagable.

Després d'això dinarem al casal, nosaltres teníem "conill al ajillo", al qual sempre li quedaven 30 minuts per a fer-se. No hi havia cafe, copa, partida de poker i a disfressar-se. I després, la desfilada del ninot.

Eixirem tard (l'any que ve més) i va estar molt be, i al final tots a la discomòbil que hi havia al recinte firal. Ningú anà a la del casal, crec, quan jo arribí eren 4 o 5 per allí dins.

Diumenge, venda de llibrets (al divendres comentarem que podem fer per a que els nostres passacarrers siguem un poc més seriosos i no com anàvem ahir), paelles al cau, encara no hi havia cafè, partida de truc i.....

....la resta no ho se ja que no estava, m'ho puc imaginar però per si de cas ho deixe en blanc. Si algú vol seguir.

Ara ja toca plantar la falla el dijous i les albaes el divendres, ja no parem.


Vaig a intentar ficar esta setmana tots el viatges que em queden de Cervantes al Mon, no se si hi haurà concurs (la crisi apreta però supose que per a una botella de Beefeater m'arribarà) però al menys vos mereixereu tots aparèixer ací, ja que sense vosaltres açò no existiria (ja feia temps que açò no ho deia, per que serà).

3 comentaris (Afegix el teu):

jorge ha dit...

Bon dia, a quin hora sera lo de la planta de la falla? podeu dir l'hora?
Gracies

SPIELBERG ha dit...

Crec que es va quedar a les 16 en ca Manel (el Bar Reguerot de tota la vida), per fer-se el café i després anar a pel monument.

SPIELBERG ha dit...

Esperant estic per a arreplegar un material en una tenda, a Valéncia, i tinc davant part d'una falla esperant per a ser montada.
Açò ja va de bo.