http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 14 d’octubre del 2010

EOOO!!!! EOOO!!!!. Hi ha algú per ací???????

Busque la samarreta corredora de la falla Cervantes!, qui sap per on para?


per Amparo


Hola amics i amigues de la Falla Plaça de Cervantes:

Sóc ANTONI BOU RUIZ un nou falleret que acabe de vindre al món el passat dia 4 d’Octubre.

Tinc moltes ganes de conèixer-vos a tots i m’ha dit la meua germaneta Carla que d’ací no res serà la presentació fallera. Jo encara no sé que és això, però per la cara d’il·lusió que li veig deu de ser algo molt bonic i ple de festa, a més ma mare i ma iaia ja estan pensant en vestir-me de falleret per a fer costat a les falleres majors Paula i Cristina , així que Gloria i Ana feu el favor d’apuntar-me a la Presentació i ja vorem com quedem.

Però abans de la Presentació, m’ha contat que va per ahí una samarreta corredora que van passant als bebès acabats de nàixer. Qui la té?. A mi qui me la passarà?. Tinc moltes ganes de conèixer als amiguets i amiguetes de la falla.

Tots diuen que sóc molt bon xiquet, què sols plore quan tinc gana de menjar i la meua germana Carla em vol molt, vol cuidar-me, besar-me i voldria que jo jugara ja amb els joguets d’ella.

Els meus papis Toni i Mariam estan molt contents perque ara ja tenen la parelleta.

Res més.


BESETS A TOTS I A TOTES

ANTONI

Article i fotos enviat a Fpceravntes07@hotmail.com per Amparo Vendrell

9 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

pero perfavor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que dos pelailles,son molts guapes.
Ala mariam ja oh tens ven apanyaet....
Enhorabona a la familia,es una esperiencia imprecionant i damunt la parelleta..es pot demanar més??

maria angeles matoses ha dit...

cuanta rao tens Natalia, son dos pelailles i estan pera menjarselos.
enhorabona a toni i mariam .
amparo afanyat a ferli el traje de falleret.

deme ha dit...

enhorabona a tota la familia per eixe xiquet que ja esta al mon¡¡¡¡ ara a cuidarlo eh Carla....

Amparo la samarreta sols et puc dir que per al meu nebot Blay ja no aplega a casa, aixi es que algu la te, dels naixcuts l´any passat, pero no se sap qui.

La Nere ha dit...

Que guapet que es Antoni!!!!!!!!!
Enhorabona als papis i a la resta de la family!!!!!!!!!
La samarreta corredora no se qui la te però qui la tinga que la passe ja perque la cola es ja massa larga, Vicent el fill de la Vivas també esta esperant-la.
Aixi que rule la samarreta corredora i que es publiquen els articles de tan especial moment.

La Nere ha dit...

Mirant per la web, l´ultim article sobre la samarreta corredora es que la te Isabel (neboda d´Amadeo).
Es aixi, encara la te ella o ja l´ha passada????

Cris ha dit...

Primer que res felicitaré a Mariam per eixe nino que te. I a Toni dirli que Cris i Paula estan molt contentes de que siga ell el més xicotet de la seua presentació.
ENHORABONA A TOTA LA FAMILIA!!!!
La samarreta si no m´enganye la te Jessi, crec que al final si que li la portaren, el que no se és si ella la ha pasada. Ja ho averigüe jo.

Amadein ha dit...

la samarreta corredora la te ... els besons de Ernesto despres de pasar per Mariamparo els xiques de la Jessi i ara li toca al meu nebot Jose ... Fare tot el Posible per que arrive lo antes posible a Toni.

Amadein ha dit...

la samarreta corredora la te ... els besons de Ernesto despres de pasar per Mariamparo els xiques de la Jessi i ara li toca al meu nebot Jose ... Fare tot el Posible per que arrive lo antes posible a Toni.

Amadein ha dit...

la samarreta corredora la te ... els besons de Ernesto despres de pasar per Mariamparo els xiques de la Jessi i ara li toca al meu nebot Jose ... Fare tot el Posible per que arrive lo antes posible a Toni.