http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 5 de gener del 2010

Carta a Ses Majestats els Reis Mags de l’Orient

Benvolguts Melcior, Gaspar i Baltasar:


Sóc Carla, una fallereta de la falla de Cervantes que estic molt contenta de que vingueu al nostre Casal. Jo vos vaig veure l’altre dia en la Guarderia i tinc que reconèixer que vos tinc molta POR perquè con teniu tants anys, teniu moltes arrugues amb eixes barbes tan llargues, tan llargues que la cara no es veu i damunt el rei Baltasar és tan negre, tan negre com si hagués ficat la cara dins d’un pot de pintura que jo sols feia que plorar i plorar .Damunt anava vestida de pastoreta” amb mocador, jupetí ,falda, davantal etc. i estava “agovià Ma mare estava “sufocà”de veurem plorar tant.. Eixe dia em van vore fins les angines

Espere que demà no passe igual perquè com ara ja vos conec un poquet sé que sou amics de tots els xiquets i xiquetes del món i ens porteu molts regalets.

Desitge que sigau molt generosos i que no porteu carbó a ningú, encara que de vegades fem alguna malifeta . Si que demanaria Pau , que s’acaben les guerres, salut i prosperitat per a tots.


Al nostre Casal com ara som una quadrilla tan gran de menuts, ens agradaria tindre una zona per a bebès i així poder jugar amb els nostres amiguets i amiguetes. La veritat és que ens conformem amb poquet.


Com jo encara no sé la cançó del Sr. Reixos estic ací donem casques per a mi jo li donaré palla i garrofes per al seu Sr. Rocí Que va per el camí tocant el violí tirorí tirorí....

Jo sols podré pegar-los un beset sinó tinc POR i també duré garrofetes per als cavalls i per a vostès algo dolcet.

Adéu i fins esta nit al Casal.


Carla



Article i foto enviat per Amparo Vendrell a fpcervantes07@hotmail.com

7 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Eiiiiii,,,que be ens seu pasarem ahir al casal!!!!!
Va eixir tot de lujo,els xiquets estaben radians d alegria´,xiquetes un 10...
L´any que ve més,jo persupost que estare ahi,i la meua xiqueta ni contarvos,que al principi tenia molta por,i despres no volia anarsen a casa,jejeje.

sales ha dit...

m´alegre molt de que els nostres xiquets disfrutaren!!! ha sigut una idea molt bona, enhorabona a tots aquells que ho fereu possible!!!
per cert, feliç any nou a tots els membres de la comissió, any nou vida nova, els meus millors dessitjos per a tots (també per a la resta de la família de fallers del pobles de Sueca, Perelló i Mareny !!!!

mamixula ha dit...

Hola Sales!!!FEIÇ ANY NOU!!!!
Mira que vals.....
Cris estas per ahi????
No tenies que tocarme??

Anònim ha dit...

moltes felicitats=)
una coseta quan es la proxima reunio?

Anònim ha dit...

moltes felicitats=)
una coseta quan es la proxima reunio?

Anònim ha dit...

moltes felicitats=)
una coseta quan es la proxima reunio?

Cris ha dit...

La pròxima reunió és hui, si no m´enganye.