http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 6 d’agost del 2009

Com es noten les vacances...

I sobre tot ací al bloc.

I es ten molt ja que fa tres dies que fiquí les fotos de la filla de Lucas i Eva, si, de Lucas i Eva i sols hi ha un comentari. I per a mes fet crec que no es fallera de la nostra falla. Vinga per favor.

Estic segur que si Lucia naix en Novembre ja tindria 300 comentaris i estaríem dies i dies parlant d'ella ací, i per haver naixcut en Juliol, res. Mira que es cru el destí. Els que naixerem en Juliol tinguem el mateix dret que la resta, val que feia calor però ja està.

Independentment de tot açò dir que el Bloc segueix funcionant (a poc gas no siga cas que d0una acalorada ens pegue mal el dinat) i que seguirem ficant coses, que no parem, que ja no tenim vacances...

I recordar que este divendres tenim reunió i que portaré els tiquets d'agermanats per a tots aquells que vulguen. Ens veiem el divendres.

6 comentaris (Afegix el teu):

jorge ha dit...

bon dia a tots, aci un altre que li toca treballar, pero per poquets dies, dema divendres vacances ja.

Ja et pasarem unes fotos de San Fermin per al concurs de Cervantes al Mon.

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!
Spielberg jo no se si podre anar el divendres a la reunió,pero te tinc que pagar el tiquet,per que ja fa dos mesos que el tinc,com eu fem??ah!! el de la sevi també...

SPIELBERG ha dit...

Si no veniu ja parlarem tu i jo. NO et preocupes.

deme ha dit...

hola a tots, pues a mi ja em queda menys per a les vacançes, exactament el que emqueda de hui i el mati de dema.

Flaki tia estem desconectaes, això que vol dir? que es de la teua vida? a la semana que ve tinc vacançes, aixi que ja saps... anirem a la picineta i tot això?

jo hui no anire a la reunio.
Petxis tenim que parlar per al disabte 15 o que? vinga va que axò ja esta ahí¡¡¡

mamixula ha dit...

Xicones al dia 15 hi ha un altra cumpleanyera,la simeón també celebra el seu cumple,aixi que hi ha que traure 40 pavos,10 per a carmina,10 per a gloria,10 per a raquel,10 per a la simeón...ale aneu preparant dines...

Falla Cervantes i Pare Jofré ha dit...

Vos saludem des de la Falla Cervantes i Pare Jofré de Valencia. Ens agrada molt el vostre bloc!