http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 22 de desembre del 2010

FELICIDADES PAPI !!!!!!!!!

Per Lucia

Hola amics!!!!!!! Espere que a hores d´ara sigueu un poquet més rics que ahir i sinó no passa res a l´any que ve segur que el numeret de la falla ix premit amb la Grossa de Nadal.

El motiu per el qual he escrit a la web de la falla es per a felicitar al meu PAPI, hui 22 de desmbre complix anyets i he pensat en felicitar-lo a través del blog al igual que l´any passat.

Com tots sabreu el meu Papi, Lucas, és molt faller, coeter, music, etc, li encanta tot alló que te que vore amb la Falla, ja que ha crescut a la comissió seguent fallet desde molt menudet. I em transmeteix tot alló que sent per la falla per a que jo quan siga més fadrina ser igual de fallera o més que ell.

Podriem dir que com a faller és Excel.lent però com a pare té Matricula d´honor, em mi es porta de categoria, no haguera pogut tindre mai un pare millor que ell, i se que per mi donaria la vida.

Jo en el meu papi tinc locura, el vuic moltìssim i per a mi ell com la mamá són el millor que tinc en aquesta vida i espere tindre´ls sempre al meu costat.

Així que de part de tota la comissió i de la falla Plaça Cervantes i com no de la meua part

MOLTÌSSIMES FELICITATS!!!!!!!!!

PD: Papi, espere que em deixes que t´ajude a bufar els ciris de la torta!!!!!!!!

5 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Felicidaes LUCAS!!!!!!!!!
Espere que passes un feliç día d´aniversari i que et donen molt regalets.
No canvies mai perquè eres de lujo.
Ja ho celebrarem.
Molts bessets.
Aaaa i felicidades també de part de David.

dúlia ha dit...

Moltes felicitats en el teu aniversari. Et desitge un any ple de salut i d'alegries compartides amb eixa pelailla que ens porta locos a tots.

marieta ha dit...

Moltissimes felicitats Lucas!!! espere voret prompte i pegarte algun estironet d'orella i algun besset tb!

Bessets per a Eva i Lucia!

deme ha dit...

Moltes feliçitats Lucas, que pases un dia molt especial junt a tota la teua familia, sobretot al costat de la reina de casa, la teua xiqueta.

Molts besets.

Cris ha dit...

Lucas, tarde però MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!! Una convidaeta es deus. Un besset