http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 2 de març del 2010

Un mal any.

I tant mal. Fa dos estius ja vaig fer un article referint-me a aquest tema però la cosa no ha millorat, i aquest any ha anat a pitjor. Em refereix a la crisi, a la memòria, a la desídia o simplement a la desgana, i tot açò ha afectat al funcionament del bloc. Tot açò ha afectat a Cervantes al Mon.

Pot ser alguns s’haveu donat conter, pot ser no, que aquest any no he ficat ninguna foto de ningun faller viatjant pel mon amb l’escut de la falla, descontant l’excursió que es feu a Bioparc en passar les falles passades. Per què? Doncs no he se. O si.

Bàsica i principalment perquè ningú m’ha enviat res, res al llarg d’onze mesos. Jo no m’ho podia creure. Passaven els dies passaven les setmanes i no tenia al correu, no comprenia com estava passant açò. Se que son mals temps però molts si que heu viatjat, tal vegada no tant ni tan lluny com altres any però ho heu fet, que vos ha passat?

Pensant estava ja en declara el concurs desert (el plaç per a enviar el material acabà el diumenge) quan fa una setmana m’enviaren unes fotos uns fallers, per fi uns. I el divendres me’n feren arribar unes altres. Total tres llocs, tres participants (per dir-ho d’alguna forma) en el que en temps de bonança fou un grans concurs i un gran divertiment i objecte de molts comentaris a la nostra falla.

Jo per raons morals no vaig a ficar les fotos que tinc aquest any amb la samarreta arreu d’Espanya (Cadis, Barcelona, Amposta.....) no fora cas que encara guanyés. Com veieu no son megaviatges fantàstics a paradisos remots. Son llocs de la geografia espanyola als quals he anat de vacances l’any passat. No cal més.

Vaig a anar ficant cada dia un dels tres viatges dels que tinc fotos. Espere i confie que l’any vinent (si encara estic per ací) puguem tindre més viatges, bona senyal seria.

38 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

A tot aixo al menys digeunos si guanayareu algo del rally, perque el coxe enguany estaba currat.

Cris ha dit...

Anònim quedarem 3º en el coxe i 3º també a les probes.

Spielberg quan començà el concurs de Cervantes al món???? T´ho pregunte perquè jo també te vaig enviar fotos de una excursió que vaig fer després de falles.

sales ha dit...

hi ha gent que ha anat a Malta, jo tb vaig estar este estiu, tb a London, no patixques Xarly que algo eixirà...de seguida t´ho envie!!! Les corredores de la falla: Raquel, Noelia...segur que tenen documents grafics per ahí, va xiquetes que el temps s´acaba!!!!

Raquel ha dit...

hello... tens rao Sales, si hem eixit pero com veia que ningu enviava res ni deia res pensava que aquest any no hi havia Cervantes al mon.......aquest any duguerem a Cervantes a Malta com tu be saps,,,,,,,,

sambori ha dit...

Vaja que tens raó!!
Jo tampoc sé els motius per q que aquest concurs tan divertit de Cervantes al món ha decaigut.
Pot ser els nostres fallers hagen oblidat la samarreta o escut faller.
Pot ser ,com bé diu Raquel, no han estat motivats degut a que la gent no ha enviat res.
Siga com siga és una llàstima deixar abandonat aquest concurs iniciat ací al blog que pense va ser iniciativa d´Amadeo, encara que no ho sé cert.

Jo continúe a la meua felicitant aniversaris.
Ara toca el torn als més menudets de la falla que ja fan 1 anyet.
El passat diumenge va ser l´aniversari de Carles i hui és el d´Abel.Com de ràpid passa el temps i pareix l´altre dia quan felicitàvem a les seues respectives famílies pel seu naixement.
Moltes felicitats als dos per aquest primer aniversari!!!!!

deme ha dit...

bueno bueno hui tambe algun que altre aniversari abanda del de Abel que cumplix un anyet, aprofitar per a feliçitarlo i al divendres ja ho celebrarem tots junts.

hui tambe cumplix anyets, pero en este cas ja un grapaet... el nostre poli particular. Bueno moltes feliçitats per a Javi, bueno jo ja t´he feliçitat personalment, este any no he tingut temps ni per a ferte un article a la web, pero mira aprofitarem un comentari per a enviarte molts besets i moltes feliçitats¡¡¡¡

La Nere ha dit...

Felicidades Javi!!!!!!!!!!! Al cap de setmana et tens que fer un xupito de casalla amb les petxinoles i brindarem pel teu aniversari.
Espere que pases un bon dia amb la familia i amics, però sobretot amb la Deme i que et donen molts regalets.
Besets

La Nere ha dit...

Felicidades Abel!!!!!!!! Ja fa 1 any!!!! mare meua com pasa el temps! La veritat que esta fet un terratremol i ara que esta amollant-se a caminar imagineu-se´l! Esta rebonico. Molts besets cfarinyet al divendres ho celebrarem i ves entrenan-te per a bufar al ciri.
Mil besets Abel

TANIA ha dit...

Moltes felicitats super poli del teu amic Juanjo, de la teua amiga Tania i el teu nebot Xavi.
Un bes molt gran

Raquel ha dit...

Encara arribe a temps...Javi MOLTES FELICITATS i bessets ja ho celebrem....

Anònim ha dit...

moltes filicitats javi potter , ja tastire hui les orelles en el curset

sambori ha dit...

Moltes felicitats Javi!!
Ahir se me va passar que també fas anys.
Però ahí està Deme per a que ho recordem any rere any, i segur que demà també ens recordarà altre aniversari, de qui serà??????

sales ha dit...

Moltes feclicitats Javi, ahir tampoc ho sabia, aixi que aprofite hui i et felicite. Espere que passares un bon dia amb la companyia dels teus!! este finde ja et pegarem un estironet d´orelles!!

tb un beset molt fort per Abel. Si que te raó Deme, com passa el temps!!

Per cert, podriem anar un dia a vore la mascleta no??? Heu pensat algo??

Cris ha dit...

Ohhhh, ahir m´ho vaig pedre.
Abel, ja tens un anyet i pareix que siga ahir que ta mare encara estaba gordi fent-se el monyo el dia del play back o maquillantse en la cavalgata infantil. Ale Sevi que ja casi esta criao. MOLTES FELICITATS Abel, que ta mare segur que te prepara un cumple com cal.

Al policero, també moltes felicitats Javi, la Deme ha dit un grapat d´anys com si en complires 50, pues si és així estas molt bé, jejeje. MOLTES FELICITATS Javi

deme ha dit...

Sales volem anar a la mascleta el dimarts dia 16 de març, així que ja saps... tu com tens la setmana fallera?

movimentsway ha dit...

nosaltres tambe hem eixit, hui sense falta les envie.

Javi ha dit...

Moltes gràcies a tots per la felicitació, éste dissabte ho celebrarem, ara no tenim que volcar que el dia es molt llarg.
La veritat es que els xavalets com jo(no els Uelos que sou uns cabr...) no ens adonem de la edat que tenim però això es el de menys, perque sentit-nos jovens i tenint novia jove que més volem(Besets a Deme).
Gràcies de nou a tots i va que estem entrant en falles,a disfrutar-les Xicons.

almu ha dit...

moltes felicitats Javi de part meua i de milio, encara que en un poc de retras. Però deixarem lo de la convidà per a la semana que ve, jo el fare memoria, per si se te olvida.
Molts bessets per abel que cada dia està més guapet.

Cris ha dit...

Almu, com estàs????? Me contaren que estabes en casa fotudeta. Ànim que això passa pronte i dins de poc segur que estas dançant per ahí com sempre. Un besset

mamixula ha dit...

Hola bona vesprada a tots!!!!

Ja feia temps que no entrava,tenia ganes dirvos algoooooo!!!!!!
Que farem,dema ploura???veges en la mala sort que estem tingent,pero no pasa res!!!a nosaltres mos dona igual
de totes maneres la tenim que agarrar
igualment,jejeje.
Hi ha algu per ahi????

mamixula ha dit...

Hola bona vesprada!!!
Com esteu?????
Ja feia dies que no entrava,pero no patiu que ja estic açi,jejeje
Ties mala merda,desegur que dema plou
en la mala sort que tenim,pero no pasa res,igual l´agarrarem en el casal,jejejeje
Hiha algu per açi????

sambori ha dit...

No m´ho puc creure!!!On està la gent esta setmana?????

Hui tenim altre aniversari, si hui 11 de març fa anyets Noelia Martínez, així que moltes felicitats, encara que el millor regal el rebrà este estiu, veritat???

Anònim ha dit...

LA SETMANA QUE VE SON FALLES?
PUES NO ES NOTAAAAAAAAAAAA
I DISSABTE LES PAELLES?
PUES TAMPOC.ON ESTEUUUUUUUUU?
ANIM QUE JA ESTEM AHI.

Cris ha dit...

Hola a tots, com va tot??? Jo encara estic curantme el constipat que vaig pillar el disabte. I la resta de la gent???? Per aon pareu????

Anònim ha dit...

comqueda el xino i ruth el disabte

La Nere ha dit...

Felicidades Noelia!!!!!!!!!!
Molts besets

la noe ha dit...

gracies sambori i nere.un beset

rous ha dit...

Hola Spielberg i bloguers,

Pot ser la crisi, els canvis, que més hagues volgut que sortir de viatge i dur-me amb mi el Cervantes com he fet estos anys enrrere...
Pero segur que encara que a ultima hora, ixen viatges i el concurs no decau, dessitge l'any que be poder presentar-me, ojala!!!
I animeu-se els que si que haveu anat per ahi, vinga!!!
Fins dissabte...

PILAR ha dit...

NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, moltes felicitats wapa, ja t'he felicitat per tots els lloc pro dona igual un bes enorme mami

Cris ha dit...

Ei, ara si SEMANA FALLERA, però mitg morta. Encara no hem crec que entre en la web i no hi haja res que comentar. Recorde els anys anteriors i entraba a cada segon per poder vore cada comentari i sempre hi habia algún nou. El nostre web master esta agobiaet i no te temps per a escriuren´s els articuls i pareix ser que les pexis ja han celebrat tots els aniversaris de l´any. A més hem tingut algún comportament un poc inhapropiat per açí i la veritat pareix que haja provocat un silenci que no a mi personalment no m´agrada.

A totes les colaboradores i colaboradors, anem a tindre que ficar de la nostra part per a que açò no caiga a terra. Tenim que tirar tots del carro i buscar la manera de col.laborar i que no es descarregue tot sobre Carlos.

Espere sincerament per a l´any faller que va a començar que açò canvie, que fiquem tots el nostre granet de arena i tirem una maneta.

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots???
Hie Cris,com quedareu anit???
ho fereu molt llarguet???
llamando a deme i nere,llamando a deme i nere!!!!
Esteu mortes?????

deme ha dit...

Hola a tots, bueno a la gent curranta com jo que encara esta treballant, pero, això si... contant les hores que ens queden per a tancar la paraeta, a mi exactament em queden 4 hores i san seacabó ¡¡¡¡¡ yujjjjjjjuuuuuu¡¡¡¡

Que Cris como va? jo estic feta pols, mira que teu vaig dir... a mi no em podeu bufar l´orelleta, perque despues pasa el que pasa, estic que vullc morirme¡¡¡¡¡¡ i encara queda dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres, mre meua per favor no vullc ni pensaro.... pero i lo que ens riguerem....

Cris ha dit...

Deme, jo també vull morirme en este moment, però el rato que pasarem ahir, no el canvie per res del món.

EL LUISMA ha dit...

TANCAT POR RESACA CASALLERA

LA TORA ha dit...

BON DIA A TOTS,FALLERS I FALLERES. COM BÉ DIU CRIS ESTEU UN POC MASSA DESBRAFAETS AMB EL TEMA DE LA WEB, I JA QUE ESTEM EN EL TEMA M'AGRADARIA DIRVOS QUE COM A PIONERA DE LA "SAMARRETA CORREDORA" ESTIC UN POC DESEPSIONADA JA QUE FA MESSOS QUE NO VEC A NINGUN MENUDET O MENUDETA DE LA FALLA LLUINLA COM CAL.
EM SAP MOL GREU JA QUE HO VAIG FER AMB MOLTA IL.LUSIÓ CUANT VA NAIXER EL MEU FILL VICENT I ARA JUSTAMENT CREC QUE S'HA DEIXAT DE FER A TALL DEL MEU FILLOL BLAI.
TROBE QUE ESTARIA BÉ QUE SEGUIREU AMB LA TRADISIÓ I QUE ELS PEQUES LA LLUIXQUEN COM CAL A LA VOSTRA WEB QUE ES DE CATEGORIA....
TAMBÉ VOLDRIA FER UN RECOLçAMENT PER A QUE SEGUIU AMB EL CONCURS DE CERVANTES PEL MON, NO HO DEIXEU PEDRE, ESTES COSSETES VAL LA PENA CONSERVARLES.

GRASIES I BONES FALLES.
LA TORA.

Milio Mompo ha dit...

jeeeee!!!!!!! bon dia,encara esteu dormint. com va la resaca fallera?

AMADEIN ha dit...

NOOOOOOO ESTEM AÇI I VIUS...

Cris ha dit...

Estar, estem però això de vius jo no ho tinc massa clar. Jo encara estic mitg morta, només tinc que son, jeje