http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 30 de març del 2009

Albaes 2009

Ací vos deixe unes fotos i quatre vídeos que em passa Jorge Delgado de les Albaes d'aquest any.




















15 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

no se si es normal pero jo no puc vore les videos, no ix imatge.

Sandra ha dit...

Jo tampoc o puc vore

SAN CASALLA ha dit...

pues jo tampoc. sols me ix un text de que tinc que aceptar una invitació, pero no tinc cap invitació.

mamixula ha dit...

Ie que pasa açi?a mi tampoc me deixa vore res!!!
Carmina el 69!!!!jejeje

SAN CASALLA ha dit...

mecachis en la mar¡¡¡ el 69 tenia que ser. Menos mal que no mos coneixia ningú perque........ som uniques. Faltava la Soldado jajajaja
a tot aixo, que es de Sales? Sales, Sales, llamado a Sales.....

deme ha dit...

ME CAGO EN EL 69 DE LOS BOTONES.
HASTA AHI ENS APLEGA LA SORT XIQUETES¡¡¡

VANE ha dit...

QUE PASA JO TAMPOC PUC VOREU, QUE PASA???

SPIELBERG ha dit...

Ja està solucionat, he tingut un dia complicat i no he pogut entrar fins ara.

El que passava es que no havía fet els vídeos públics i per això no els podieu vore. Jo si que els veia, per això no m'havia percatat d'eixe xicotet percans. Ho senc.

Porte massa coses en el cap.

SAN CASALLA ha dit...

ARA SI SPIELBERG¡¡ QUE FARIEM SENSE TU?
XIQUETES QUE YA HA TORNAT EL HIVERN. QUE FRED¡
PETXIS COM QUEDEM HUI PER ANAR A CASA AINOA?

SPIELBERG ha dit...

Buscar-ne a un altre. je je

Sandra ha dit...

Bon dia a tots.

Carlos reberes ahir el que te vaig enviar?

SPIELBERG ha dit...

En 10 minuts ho veuràs.

SPIELBERG ha dit...

Volia deixar un temps les albaes ja que ahir no les poguéreu disfrutar.

Ho programi per a les 12:15 crec.

Sandra ha dit...

meu imaginava, nomes volia saber si ho habies rebut, si ho hageres ficat dema no magera importat tampoc. Gracies

SPIELBERG ha dit...

A tu per enviar-ho.
Intentem ficar cada dia una cosa nova.