http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 24 de març del 2009

21 de Març part 2

Se necesitan jóvenes valientes
que se consagren a Dios.
Razón Aquí.

Els resultats ja els sabeu, les fotos ja les veureu. Una volta el jurat vestit com a persones normals tornarem al casal per a disfrutar de César i Bernardo, altra vegada. Estranyament aquest anys ens hem portat be amb els horaris, al voltant de les 4 ja havíem tancat, cosa que l'any passat no feíem. Es nota que les multes als altres caus fan feina. Si volem disfrutar mes sols hem de començar abans.
I tancàrem el casal i sense saber ben be com, em trobí dalt d'un cotxe conduit per un Hare Krishna o quelcom paregut en direcció al Kepper's. La gent que em coneix sap que no m'agrada la sala principal però les sales menudes (Kepperet's i la pista de remember (hi han fotos meues per allí)) no estan mal i si a més li sumes una grata companyia ja no hi havia de que queixar-se. I la nit desaparegué i donà pas a un nou dia.

La cafetera no va be.

El diumenge era el dia del xiquet. Es públic i notori que la meua relació amb eixes criatures no es massa amigable (independentment d'un dels càrrecs que ocupe en la Junta Local. Sabeu que no se dir que no). Per tal motiu (i per que els anys no passen en balde) vaig desistir d'anar a la desperta dels xiquets i la resta d'activitats (les quals amablement algú ens contarà en un futur no massa llunyà), i em vaig vestir de faller (ja se que eixe dia no hi havia passa carrer, cosa que no entendré mai) per que m'agrada i per que tenia que anar a la presentació de la falla Via del Materal.
I després tinguérem dinar al cau i seguirem amb els castellets inflables i altres atraccions per als mes menuts. I altres per als no tan menuts com el campionat de truc i les bregues entre el Equipo A i el Equipo B. Vaig veure volar pedres d'una part a altra del pàrquing. Que coses.

L' osito de Tous saludant-te amb la ma.

Es feu la nit i la soparem. Després tocava fer els play-backs, al quals no em vaig quedar per que l'endemà ala matí tocava treballar i necessitava estar en condicions, el marró que hi havia era important. Res puc dir dels play-backs (algú ens ho dirà) a excepció de que ja he vist moltes foltos (Gràcies Rous, que per cert, son les úniques que tinc de totes les falles. A veure quan les envieu) i me rist sols pensant amb les cançons. De no res fem una gran festa.

Uns ulls que et miren però no et veuen.

El dilluns fou un mal dia per a mi. Mentre un fum d'empresaris i cinc consellers aplaudien al nostre Faller Major, jo em pegava trons contra la paret pensant que en lloc d'estar allí podia estar al cau fent-me cervessetes i disfrutar d'eixe gran dinar al qual ens van convidar nostres falleres major. I a més, gaudir de més grata companyia.
Per la nit pese a la insistència d'algun faller no vaig anar al casal, ni tan sols al sopar. Em conec i el cafè porta a la copa, la copa al cubata, el cubata a un altre cubata i així així acabe dins d'un congelador. I això no es correcte, que el dimarts també treballava. Si, també.
Segons tinc entès (que algú m'ho confirme o que ens ho conte) hi hagué gent que es va disfressar eixa nit, els que no pogueren o no volgueren fer-ho el dissabte, i que l'orquestra acabà a una hora mes que prudencial. Raro, raro.

Qui s'ajunta amb un coix a l'any coix i mig.

El dimarts no començà amb bon peu per a mi, no. Tota la vida m'han agradat les despertades i sempre que he pogut he anat, la cosa està en que no ens donem conter del que molestem a la gent que no es fallera. O a la que ho es però no pot gaudir de la festa, veritat? Comente açò per que estant a la porta de l'oficina em trobí a una comissió (sense xaranga) tirant coetets pel carrer. No vaig saber que fe, si pegar-li o dir-li que em deixara uns quants. Es fotut.
I per a rematar em vaig creuar amb una comissió per mig de Valencia, amb xaranga. Jo volia baixar del cotxe però el que anava al meu costat no m'ho va permetre. Maleits dies de treball en falles. Per sort tot acabà.

Un gen

I vaig poder arribar a la visita de l'Asil (prèvia assistència als exteriors de l'església del Carme i als interiors del Bar Blanc i Negre). La visita, curta i ràpida. Cada any es fa menys, al final ja veureu com es suspendrà. Quan eixirem començà l'odissea de vore "paca on peguem", si agafàvem la via, si agafàvem el túnel, si esperàvem al taxi o si tornàvem a entrar. A la fi es va triar l'opció més llarga i complicada (per favor, l'any que ve fem una arreplegada de diners i comprem-li a Alfredo un GPS), pegàrem una volta enorme, anàrem per camins de pols i al final acabarem tots davant del monument sense saber que fer... Solució: anar a pel sopar i al cau a fer festa.

Un quinto retornable

Eixa nit ja era la nit del 17, la nit del barret. La nit de la visita de cortesia al casals agermanats, la nit en la que el meu company tenia que caure mal i en la que m'havia d'enfadar, la nit en que ens donaven el taló de la Junta, la nit en que.... ahi que nit aquella....

Continuarà (espere).

13 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

La nit en que quasi tombes el tabic de ma casa!!!!!!!! cabro!!!!!! (en carinyo)

Jajajajajajajajajajajajajaja

Bon dia amigues i amics de la Plaça Cervantes, hemos vuelto!!!! i vivitos (que es el mes complicat...)!!!!!!

Anònim ha dit...

SI SI AMIC FEP YA ESTEM ASI DE NOU¡¡

YEEE PETXS ESTEU AHI???? VINGA VA QUE HUI SI QUE PUC XARRAR¡¡¡ A QUE NO SABEU ON MEN VAIG HUI????? SIIIIIIIIII¡¡¡ AHIR TAMBE VAIG ANAR A VALENCIA¡¡¡¡MARE MEUA , A QUE NO SABEU A QUI VAIG VORE??? A LA REICHELLL. JAJAJAJA

AHHHH CARLOS AL FINAL HI HA SOPAR???JAJAJA

Sandra ha dit...

Ei colli Carlos en quins discursets ens trobem de bon mati, ala cara l´ordinador mitja hora llegint, pero es bonic recordar tot el que hem passat.

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!xe mira san casalla per açi!ahir em vaig fer de quidrarte,i tu per Valencia.
A nit me va tocar la Reixel,i sabeu que?ja te la tela del traje de fallera!!de segur que no va poder domir en tota la nit.
Xiquetes al divendres anem a la reunió ¿no? aixi podrem parlar d´un sopar que tenim pendent,i que persupost tenim que fer,jejeje.
I la meua Xateta per ahón para,llamando a xateta,llamando a xateta.

Anònim ha dit...

SI NATALIA HE VIST ESTE MATI LA CRIDA¡¡ QUE FAS? AGUANTANT AL CULE I A AMADEO? JAJAJAJAJA MENUDES PELAILLES¡¡¡

ATENCIÓ ATENCIÓ¡¡¡ NOTICION¡¡¡¡¡
LA CARMEN YA S'HA MOLLAT¡¡¡¡ PERFIIIIIIIIIIIIIIII¡¡¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Un microones que no estava.

Fep, eixa part es per a l'ultim tros (demà). Les dos últimes nits i els dos dies.

Per cert, eixa nit fou la millor.

Reitera-li les meues disculpes a la seua senyora.

I dis-los als teus obrers que no cal que es fiquen a les 7 del matí a picar la paret de la meua habitació.

Sandra, es que no se fer-ho d'altra forma. I això que estic fent-to breu, però amb carinyo.

San Casalla, del sopar no se res, ho parlem el divendres. Tin en conter que hem de demanar el permís amb 15 díes d'antelació per a poder fer una festa.

deme ha dit...

ye Carmina ja estas tota loca comprant? mare meua això ja ho tenim ahí¡¡¡
Que la Rachel s´ha comprat la tela? ja li val... en l´ansabona que hem pegà el dia les paelles si no s´apunta la mate¡¡¡
Ale Carmina , no volies que la nana caminara, pues ale... ara sabras lo que val un peine¡¡¡
Si Flaki al divendres anem a la reu i lo del soparet ho parlem, pero podriem esperarmos un pqouet i recuperarnos, que la crisis apreta un poquet...

mamixula ha dit...

Clar que si Deme,jo heu dic per no pedre la costum.
Ahi la meua Carmensita que ja s´ha amollat,mareta meua la que táspera carmina.jajaja

Sandra ha dit...

Carlos cuant puges enviam al meu mail el teu numero de mobil que necesite preguntar-te una coseta, gracies.

Ey! Deme com se queda la despe? Be no? ixes coses sempre se queden be.

SPIELBERG ha dit...

Ja està enviat. El que tenia teu em diu coses rares.

La Nere ha dit...

Que la Carmen ja s´ha amollat????? ALELUYA ALELUYA!!!!!!!
Carmina ja estas mirant cosetes??? Que la Raquel s´ha punta de fallera???? MARE MEUA
Al divendres ens vegem a la reunio i parlem lo dels 2 sopars.

mamixula ha dit...

Hola Nere que pasa per ahi? tinc males ganes de vorevos a totes!!!!

Nando ha dit...

FALLERS I FALLERES DE LA FPCERVANTES!!!! proximament la xaranga c25 estara tocant a les fetes del mareny de barraquetes, els dies 12, 13 i 15 d'abril. ESTEU TOTS I TOTES CONVIDATS A VINDRE I ARMAR-LA!!! la xaranga va a fer-se uns polos, i ens agradaria que la gent que ens seguix i ens apolla tinguera aquest polo, el que pasa esque cadascú se'l te que pagar ja que al no fer tantes despedides i tanst actes no tenim fondos ... jaja el polo val 10€!!! sols teniu que dir-me la talla abans del dia 27-03-09 FINS A LES 15:30h!!! esperem fer la marea blava x alli el mareny i ferse de notar, ehh!!! jaja XARANGA C25 + FPCERVANTES.... MILLOR NO DIR EL RESULTAT!!! O SI .. BOMBASS..BOMBASsSSS!!! XD