http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 27 de març del 2009

AÇI ESTA MARTINA!!!!!!

per Raquel

Per a tot el que encara no conega a Martina açi esta, mes tard del normal pero com tots sabeu Martina va naixer el dia 17/03/09 en plenes falles, on tots estavem al cau i ''passavem'' un poc de la web i temps hi havia poc per fer l 'article i les fotos de rigor ....aixi que quan el dia 18 vaig anar a coneixer a la meua fillola i la vaig agafar ,en un ratet d'
intimitat li ho vaig consultar i de seguida em va contestar....''tia ara son falles aixi que quan vaga a casa ja em faras les fotos i ho enviaras a la web'' i no em va pareixer mal , perque jo ja l'havia passejat per tot el cau amb el movil en la ma, amb la foto que els seus papis kiko i Gloria havien enviat



Que puc dir jo de Martina, que es un caramelet, un bombonet i molt guapa (que te que dir la padrina) i que per a lo xicoteta que es, ja fa les seues carasses i gracies, res que em ''cau la baba''.....i no diguem dels seus ''PAPIS''.....sols hi ha que mirar-los la cara de felicitat dels dos ; la de Gloria perque encara no ha baixat del nubolet i no s'ho creu i que dir de la careta del papi que tambe li ''cau la baba'' i com de be se duen pare i filla que compenetracio....

Aquest any ha estat ple d'alegries a la falla ,un any de naiximents, al que MARTINA tambe s'ha unit, aixi que ja tenim un fallereta mes que gaudir en la falla.

ENHORABONA KIKO I GLORIA PER EIXE BOMBONET!!!



Article i fotos enviat per Raquel Rufí a fpcervantes07@hotmail.com


Per cert, hui hi ha reunió, vos espere a tots allí, que les falles encara no s'han acabat.

25 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

QUE GUAPETA QUE ES¡¡¡ ES UN NINET¡¡¡ GLORIA YA TENIM GANETES DE VORET, SE QUE ESTAS MOLT BE TANT TU CON LA NANA I MALEGRE MOLT. ENHORABONA PAPIS PER EIXE BOMBONET. VINGA VA AVORE QUIN DIA EL DEIXES CAURE PER LA FALLA I HO CELEBREM JUNT A LA PADRINA.

AIXO, AIXO DEME QUE NO MENRECORDAVA QUE ERA AHIR. COM QUEDARES? I QUANT IXES? MAREMEUA SI TENIM COSES QUE CONTARMOS, CREC QUE NO DONAREM COLL, I TAN SOLS A PASAT UNA SEMANETA.

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!la veritat es que jo he vist a Martina en s´ha mare,i no es per a exagerar pero es una de les xiquetes més boniques que e vist.
Super xateta,amb un color de pell sonrosaet,guapissima.
I Gloria estava super bé i sols feia una setmaneta que la havia tengut,enhorabona parella teniu una xiquet espectacular.
Bueno a tot aço,com em quedat hui al final,en les boletes o en el gambrinus???

mamixula ha dit...

Carmi que ja vaig parlar air en Sandra,que no pasa res,que jo me penseva que anaveu a soles,tranquila val!
al final a les 7:30,voleu que quedem en m´acasa?

Anònim ha dit...

ENHORABONA ALS PAPIS!!!!
Quin bombonet, pero que guapeta es!!!
A vore si coincidim algun dia que vaja cap a Sueca i ens vegem, mare meua, pareix mentira que un dia abans estava la mami de punk amb latigo i tot, i haja fet eixa coseta tan tendreta...

Anònim ha dit...

Hola Bon dia a tots/es , pareix mentira lo rapid que pasen les coses bones, les falles del 2008 ja s ´han acabat ..pero... vixca les falles del 2009¡¡¡¡

en altre ordre de coses , vullc felicitar a gloria ,per eixa xiqueta tan requeteboniqueta que ha tingut ...per fi....pareixia que no arribaba ,pero ja esta açi..quina alegria pera tots, es preciosa ...ara a criarla i distrutarla.

deme ha dit...

pero si esta xiqueta esta mes que crià¡¡¡ si pareix que tinga un parell de mesets¡¡¡
Enhorabona a Kiko i Gloria, per la pelailla que han dut al mon i lo afortunats que son, perque un xiquet et lleva tots els mals de caps que tenim ( que no en son pocs ).
Jo encara no l´he vista, pero espere trobarla prompte pel carrer i donarli l´enhorabona personalment, perque Gloria ha sigut un exemple a seguir, ens ha aguantat les garrofes fins l´ultim moment i ha disfrutat de la seua falla a tope practicament fins notarse els dolors de part, pues com voleu que siga esta xiqueta... fallera 100 % i de la falla de Cervantes¡¡¡
Carmina es queda de lujo, vaig arribar fina a la proba final del superpot i em vaig emportar 650 €, la llastima va ser que l´altre concursant em va encertar mes que jo i hui torna a grabar altre programa. Pero molt molt be, per a repetir¡¡¡ hui vos heu conte tot en pels i senyals...
Al final on quedem?

Cris ha dit...

Hola a tots, la veritat es que Martina es un perleta, crec que a mes de un ens farà caure la baba.
A Gloria i a Kiko ja els he donat la enhorabona i no cal que digam que per al que necesiteu, así estem. Crec que si tot va bé, el diumenge pensava portar-la al casal. Farà la seua aparició en la que serà segur la seua segon casa.
Ale hui divendres a la reunió tot el món no???

Cris ha dit...

Ostras Deme es veritat, que m´ho contares i jo no m´enrecordaba, quan eixes a la tele???

Sandra ha dit...

Quina xiqueta mes guapeta, la veritat Gloria que pots estar ben orgullosa per que, poques xiquetes acabaetes de naixer son tan guapetes.¡ENORABONA Kiko i Gloria!

Raquel que guay esta la foto que estas en el monyo de fallera i la nana esta mirante, segur que esta pensant ¿esta loca qui es? Ja Ja Ja , que es broma dira quina padrina mes fallera que tinc.

Deme 650 pavos mare meremeua que guay, ja mos contes esta vespra tot en pels i senyals.

Bueno xiquetes jo crec que millor a les 7.30 en casa Natalia i d´alli ferm marxa.

Anònim ha dit...

ESTA MOLT BE. TENIEM QUE HAVER ANAT LES PETXIS DE PUBLÑIC. SEGUR QUE ARRASAVEM. ALE YA TENS PER A PASAR UNES BONES PASQUES.
HUI AL FINAL A LES 7.30 EN LES BOLETES, QUAN VATGA A LES BOLETES PASAREM YO I SANDRA A PER TU NATALIA.

Anònim ha dit...

Hola Carlos, que rapid has sigut, pero ha passat algo en l'article i sols esta la meitat, es a dir l'introduccio, despres de la foto hi havia mes escrit, mira-ho a vore
gracietes

SPIELBERG ha dit...

Solucionat.

El correu no es veia be i pareixia que es duplicava la part de baix. Ho senc.

Anònim ha dit...

No passa res, ja ho has solucionat...eres un artiste...gracietes....
Ah Sandra no se lo que pensaria Martina...algun dia ens ho dira...

Sandra ha dit...

Dona en la careta que fa se dona a entendre tot, pero segur que esta molt contenta de la seua padrina i no li fara falta de res, conegente segur que no saps que fert amb ella.

Un beset Raquel.

deme ha dit...

pues si la veritat que sols en un programa 650 € no esta gens mal, pero lo que no te preu es lo be que ho vaig passar i lo be que ens cuidaren en canal 9.
Al final ha parlat Carmi en mi i m´ha dit que quedem en les boletes.
Jo anire a les 8 quan acabe de currar.
Al diumenge hi ha algo al casal?

Sandra ha dit...

Deme crec que hi ha dinar que Paco (el prese) paga una paella.

Anònim ha dit...

Que guapeta que es Martina i que colorets de cara que te.Gloria es veu que esta de lujo i super felis e igual que Kiko.Enhorabona papis!!!

Ay les meues pexis!! que jo tambe estic en el mono de vorevos.Si esta vespra me trobe be anire a les boletes.estic super costipa i en conjuntivitis(feta una m...)

sales ha dit...

jo he tingut l´oportunitat de vore-la i vos puc asegurar que és preciosa!!! els papis poden estar ben orgullosos, enhorabona a tota la family!!!

sales ha dit...

jo he tingut l´oportunitat de vore-la i vos puc asegurar que és preciosa!!! els papis poden estar ben orgullosos, enhorabona a tota la family!!!

mamixula ha dit...

Sales et repeteixes mes que el allioli,jejeje

Anònim ha dit...

mamixula estas preparada????? si si per a la xarraeta¡¡¡ yo he quedat en raquel i a partir xde les 6.30 estaren alli.

deme ha dit...

ei colli fareu mes hore que un rellotge hui a les boletes¡¡¡

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS A GLORIA I A KIKO.
QUE REBONICA QUE ES,ES VEUEN MOLT FELIÇOS. MOLTS BESETS AL PAPIS.AVORE SI LA VEGEM PRONTE.

Anònim ha dit...

ENHORABONA A GLORIA I A KIKO PER EIXA XIQUETA TAN BONIQUETA,AIXÍ COM A TOTA LA FAMÍLIA i en especial a la padrina Raquel !!!.
Perquè Martina té una padrina de molta categoria!!!!.
Ara,Martina sempre podrà celebrar el seu aniversari en el casal.Serà una xiqueta molt fallera.
I ara... li toca a Gemma ,la Xata,..no?????.

Tinc ganes de conèixer a Martina en persona!!!!.

La Nere ha dit...

Que reguapeta!!!!!!!!!!!!
Enhorabona a KIKO i GLORIA, la veritat que Martina es un caramelet, i segur que sera super fallera, fallera 100% perque nasquent el día 17 no es per a menys!!!!!!!!
Un beset molt refort per als 3 peró en especial per a la meua xiqueta Martina.