http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 15 de juny del 2007

Vendetta

Bon dia a tots, i abans que res que ningú pense mal abans de llegir l'article. El títol simplement le ficat per un motiu molt simple, demà la nostra parella de frontó juguen contra els que varen eliminar a l'altra parella la setmana passada, i ara tenim l'oportunitat de guanyar-los i així venjar-nos que ens eliminaren. I així arribar a la final absoluta. Encara que si perdérem tampoc passaria res, açò és un joc i no te major importància, a més a més ja estem entre els quatre primers i els nostres representants ja tenen Copa.

L'horari és:

16:00 h (Frontó 2) SALES "A" - CERVANTES "B"

Confiem que tinguen sort i que arriben a la final.

En altre ordre de coses del que és va parlar ahir a la reunió de la Junta Local cal destacar que ja s'han repartit les bases del VII concurs de Play Backs que organitza la Junta Local. Si algú te interés se les pot descarregar ací baix. Des d'aci anime a tota la gent jove de la falla que s'anime a participar que segur que no se'n penedireu. La calor que dona un públic quan estàs dalt d'un escenari és una cosa que no és pot explicar en paraules, cal viureu en persona per a disfrutar-ho. Parleu amb Demelsa i a ballar.




També es quedà que en la propera reunió de Junta es votaria la proposta de la Falla Cervantes de realitzar concurs de Monument Faller. Ja vos informé del resultat la setmana que ve, a vore si hi ha sort.

Pareix que aquest any és l'any de les propostes de la Cervantes ja que ahir en vaig fer una altra a la Junta. Els vaig proposar fer un Concurs d'Abanderats (abanderao en llenguatge col·loquial). Després de l'estupor generalitzat davant una proposta d'aquest tipus i quan acabaren algunes rialles, més que esperedes ho vaig explicar.

La idea en la va donar el nostre amic Alfredo, el nostre Abanderao, i és veritat, vingué en la passada reunió al casal i em va preguntar si podria fer-se un concurs d'aquest tipus. Ara les falles que s'ho pensen i ja vorem. Segons m'han comentat després, aquest concurs ja és feia fa uns quants anys, el repetirem?

I ja per acabar simplement comentar-vos que ja és poden inscriure les xiques o dones que vullguen ser Fallera Major i representat de les festes del poble 2008, o pertànyer a la Cort d'Honor d'aquesta. No hi ha límit d'edat, s'animeu?.

8 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Pots explicar això que dius de "i quan acabaren algunes ralles, més que esperedes ho vaig explicar"?? que feu en les reunions de junta????

Xuso ha dit...

En serio vas propossar lo del concurs d'abanderaos, no se qui es mes figura si Alfredo o tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Perdó, perdó, perdó no eren ralles, eren rialles, ara ho canvie. me menjat una lletra, que ningú pense mal.

Xuso ha dit...

Què passa hui? que estem tots al mercat o què??

estic més sol que la una per ací!!!!!!!

Gemmeta ha dit...

Xuso, jo estic per ací, tranquil, jo et faig companyia, jejejeje.

Xuso ha dit...

Vixca el braç treballador!!!!

Xuso ha dit...

Bona companyia!! ara, al menys, ja se que no sóc l'únic currante!!!!

Xuso ha dit...

Com hem quedat al frontó???????