http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 15 de juny del 2007

Endevina, endevinalla...

Doncs dit i fet... el nostre amic Pep el cabut, va fer una aprició fa uns dies als comentaris i desde eixe dia no ha parat. I com el promés es deuda, es va comprometre a crear el

Racó de l'Endevinalla by Pep.

I per començar ens envia un parell d'elles que, segons ell, són faciletes, a vore si tots els demés penseu el mateix, ahi van:

ENDEVINALLA 1:

Te la metí, te la saqué,

te hice sangre y te la limpié


ENDEVINALLA 2:

Tengo llaves, pero no cerradura

y del blanco al negro pasan por mi cintura


Aleh!! per a hui ja teniu per calfar-se el cap!!!

Les solucions les publicarem quan Pep ens les pase!! (però no serà molt tard, tranquils)

Gràcies Pep!!!

23 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Més ràpid ho publique i ja tinc les solucions. Que conste que jo una n'havia encertat, però tinc que confesar que l'altra no!!

Ja podeu anar el·locubrant i exercitant el cervell, que ens fa falta a tots....

Anònim ha dit...

Ye, Xuso que li haurà pegat una navaixà o una clauà, no sé però aquestes endevinalles son fotudes. Ara continuarem calfant-mos el cap.

Xuso ha dit...

Alehh! Javi calfat el cap, no val a consultar google, ni el comodí del públic (no em referixc al bar).. jajajaja

Per cert Pep no pot contestar evidentment, encara que alguna pisteta....

San-vala ha dit...

La veritat es que són fotudes,

La primera pot ser que la dona tinga el mal de la... jejejejejejjeje, es brometa

I la segona pot ser un bocadillet de blanc i negre, jejejejejejejeje

Perdoneu, però es divendres i no tinc ganes de calfar-me el cap.

Per cert Pep ENHORABONA per crear este Racó...

Xuso ha dit...

Amic San vala, es veu que ja es hora d'esmorçar i estas pensant en el bocadillet, pero, quin bocadillo de blanc i negre té claus????

Anònim ha dit...

jo ho reconec, no tinc massa imaginació per aÇò de les endevinalles,així es que la Deme passa palabra

Anònim ha dit...

crec que la endevinalla primera la tinc un poc clara, pero la segon... ay que xungo que esta l´asunt¡¡¡
ey Cris hui te s´ha despistat la Web, en lo matinera que tu eres,o es que tens molta faena?jo mén vaig ara a treballar un ratet, de momoent vos deixe, au

Anònim ha dit...

la primera és un tampó en toallita limpiadora la segón estic pensant-la

Xuso ha dit...

Un tampó entra i ix, està clar... i te neteja la sang.. però ell no te produix la sang...
Ho senc amic anònim l'has errada, torna a provar!!!

Anònim ha dit...

Deme no se m´ha despistat, he fet la visita rutinaria de tots els matins, però els divendres per a mi són complicats. No me puc parar a llegir i escriure, per això faig una lectura ràpida dels nous articles que ens publiquen els nostres super webmasters.
Per cert, Pep tú com sempre més animal que un carro d´aca, un saludet per al cabudet, no m´extranya que ixquen eixes coses de ahí, jejeje.

Gemmeta ha dit...

A vore, a vore, crec que la primera pot ser una injecció, però lo que es la segona, ni idea....."es xungueta", jeje.
Per a hui, ja he pensat prou, que es divendres.
Bon cap de Setmana!!!

Anònim ha dit...

la primera es la inyecció.
i la segona es "el KARATE"
PARAULA DE SECRETARI

Anònim ha dit...

crec que seré el primer en encertar les endevinalles, al complet encara que gemmeta a sigut a mitges perquè la primera també l'ha encertat ella

Xuso ha dit...

Enhorabona a Gemmeta que ha sigut la encertant de la Endevinalla 1.

I al Secretari que ha encertat la 2 (la 1 també clar, però després de Gemmeta).
Però jo crec que lo del secretari me huele a xamusquina, hi haurà hagut algún xivatasso?? (perquè la primera és relativament fàcil, però la segón podria haver sigut taekwondo o judo o full-contact) perquè el secretari ha dit tot just karate que era el que m'havia dit a mi Pep el cabut...

No ho veig molt clar...
El que si està clar és que les endevinalles han quedat respostes:

-Endevinalla 1: La inyecció
-Endevinalla 2: El kàrate

Gràcies a tots per calfar-se el cap!!!

I esperarem més endevinalles de Pep per a una nova entrega de EL RACÓ DE L'ENDEVINALLA by Pep.

I eso es todo amigos....

Anònim ha dit...

El que passa es que jo la sabia, es molt altigua

Anònim ha dit...

M'has picat la moral,ahi va eixa Xuso, Endevina què és: té ulls i no veu, té pic i no pica, té ales i no vola, té potes i no camina, què és?

Anònim ha dit...

Un altra "Si tu estàs en un avió i este s'agarra en foc, Per on ixes?"
resposta.................
2ªPrimera escena: Una pinya va a una discoteca sense pagar.
Segona escena: Una pinya va a una festa, no paga.
Tercera escena: La mateixa pinya va a un circ, i no paga.
Com s'anomena l'obra?
resposta DEMÀ LES SOLUCIONS

Anònim ha dit...

I per acavar un xiste:
Era's una vegada que Pepito es va posar a vendre ous dins d'una església:
Ous, ous, a 10 cèntins cada un!
I el pare molt molest crida:
Traguen a eixe xiquet dels ous!
I Pepito espantat li diu:
Pare, millor de l'orelleta!

Xuso ha dit...

també es podria entendre el xiquet dels collons!!! no?? molt bo, molt bo!!!

Anònim ha dit...

Xuso no saps on t'has clavat, perque mon pare es sap milers d'endivinalles d'eixes, axi que apreparat a calfar-te-la, jo la meitat de voltes em done per vençuda

Xuso ha dit...

Senyor Secretari, sols tinc clara la de la pinya colada... les demés no tinc ni idea!!!

Anònim ha dit...

HOLA XUSO¡¡¡¡¡

Xuso ha dit...

hola anònim!!! que tal??