http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 6 de juny del 2007

Va per vosaltres...

Ja feia temps que tenia el gust d'escriure aquest article, la veritat és que no és fàcil trobar temps tots els dies per escriure, o el que és més difícil trobar temes nous per escriure diàriament. Però ja sabeu com molt be deia ma iaio que càrrega a gust no pesa...


Aquest article va dedicat a tots els fallers que sé que esteu ahí, alguns presents amb els seus comentaris, alguns amagats darrere de la pantalla, però sé que esteu ahí... puc palpar les vostres entrades al blog, les vostres lectures als articles, les vostres rises al vore les fotos... en definitiva, sé que encara que no sou partícips al deixar algun escrit, també sé que esteu ahí, participant activament amb les vostres ullades furtives al blog... ahí està Amparo, Conxa, Mariam, Eloy, Deme, Gloria, Ivana, Xurret, Cris, Paco, el secretari, el Cabut, Enrique, Pilar, Mª Angeles, Mª Sales, Amadein, Javi, Marieta FM i Marieta, Andrés Pan i Andrés Pan jr, Dolores, també Sambori, all-i-oli, paquetemete, El faller, La fallera de la Falla, picamà i com no tots els amics de les falles de l'Avinguda, Portal, Ronda, Verge de Sales, Bernat Alinyo i de segur que em deixe algú però sé que sabreu perdonar-me al igual que hi ha molts que entraran continuament al blog i a mi no em consta...
A tots vosaltres vos vull donar les gràcies, en nom meu i del meu company Carlos i dir-vos que si estem fent la web és per que pensem que vos agrada de volta en tant pegar una ulladeta, descarregar per un minutet l'estrés de la feina, ocupar per un moment un temps d'oci i és per el que vos demane que aporteu, que no es quedeu sols darrere de la pantalla. Que ens doneu la vostra visió, que ens diguen el que voldrieu que apareguera al blog... I per supost, que sigueu protagonistes, que ens envieu un article, una opinió, una idea, si voleu felicitar a algún faller, etc.
Penseu que no fa falta ser un escriptor profesional, ni molt menys (ja em vejeu a mi) sols ficar-li el mateix entussiasme que aporteu a la falla dia a dia i de sgur que quedarà molt bé, animeu-se que de segur que teniu anècdotes falleres, d'ara o de fa 50 anys, vivències en ganes de compartir amb tots, cròniques de dies de falles, etc.

Un definitiva, sabem que esteu ahí, alguns amagats. Aparegueu!! feu vostre el blog!!!

AÇÍ TENIU ELS DOS PRIMERS ARTICLES QUE VAIG PUBLICAR AL BLOG, MOLTS DE VOSALTRES NO ELS HEU VIST, ATENTS SOBRETOT AL QUE DIU LA 'PRIMERA PROVA', NO TINC PARAULES... GRÀCIES

dijous, 1 / març / 2007

BENVIGUTS A LA PÀGINA WEB DE LA FALLA PLAÇA DE CERVANTES.



En aquesta web caben tot tipus d'opinions, comentaris, informacions, archius, fotos, videos relacionats amb la Falla Plaça Cervantes en particular i les falles de Sueca en general.
Aquesta web s'ha de cosntruïr de base, és a dir, tú eres el protagonista, has de registrar-te i enviar el teu comentari, suggeriment, archiu (fotos) o videos, o tan sols, entrar i llegir la informació que anirem publicant periòdicament sobre l'actualitat de la falla.
De moment si teniu fotos de la falla, aneu enviant-les a aquest correu: fpcervantes07@hotmail.com i anirem publicant-les.
ENTRE TOTS FAREM QUE LA WEB I LA FALLA CREIXQUEN.
BONES FALLES A TOTS!!!!!
Publicat per XUSO a les 17:46 0 comentaris (Afegix el teu)
Etiquetes: Blog

Esta es la primera prova que faig en el blog de la falla plaça cervantes, a vore si açò tira avant o es queda ací!!!!!!!!!
Publicat per XUSO a les 17:26 0 comentaris (Afegix el teu)

14 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Enhorabona Xuso per l'article i sobretot per la web, jo se lo que costa tirar-la avant i vosaltres (Xuso i Carles) esteu fent-ho de p... mare. Enhorabona altra volta!!! ;-)

SPIELBERG ha dit...

Morell? En el blog de Cervantes? Però eixe xic no s'havia mort?.

Gràcies xic per la part que em toca.

Xuso, gran article, molt gran artilce. Ja no se ni escriure en coherència.

Per la meua banda no he d'afegir res a les paraules del meu company, ho fica tot prou clar. Com vos dic sempre, açò no estaria sino fora per vosaltres, així que estem oberts a tot tipus de sugerència o crítica que ens pogau fer per millorar açò en la forma del possible i que siga, més encara, del vostre agrat.

Xuso es preguntava si açò anava a tirar-li avant, i ara ja tenim 16550 visites. I ho heu fet vosaltres. Gràcies per estar ahi.

En aquest blog no tanquem les portes a ningú, i si algun faller d'altra falla vol fer-nos un escrit, que no dubte en que també li'l publicarem.

Anònim ha dit...

Bon article amic Xuso,n'oblideu que vosaltres amb bons articles(alguns amb polèmica)feu que açò siga dia a dia interesant,que jo abans de ficar-me a currar diga:vaig a vore als meus amics de Cervantes.....

A vore si m'inspire i vos faig algun escrit....

SPIELBERG ha dit...

El rebrem amb els braços oberts.

Anònim ha dit...

Xuso, meravellós article, eres una màquina tio. I vaig a fer-te un comentari sobre això que dius a l´article de:... JA HEM VEGEU A MI..., pues que sapies tio que ho fas de categoria, a mi personalment m´encanten els teus articles. Seguiu aixina, jo per la part que me toca també estaré açí, que com be dies al principi, ENTRE TOTS FAREM LA WEB.
Enhorabona. I els desapareguts que tornen.

Anònim ha dit...

Xuso a mi també m´agrada molt l´article.
Entre tots estem portant la web endavant però no hem d´oblidar que sou tú i Carlos els que l´heu parit.Per aixó la falla sencera es sent orgullosa de vosaltres ja que esteu fent una gran llavor.
Pel nombre de visites jo també capte que són molts els que ens visiten,es riuen al vore fotos,lligen els articles,però pocs són els que escriuen.
Espere que poc a poc perguen la por i es llancen.
I a vore si tornen els desapareguts com diu l´anterior anònim.
On estan picamà,all-i-oli,paquetemete,el faller,cagaenpena,....

Anònim ha dit...

L´anterior anònim és meu, no sé perque ha eixit com anònim, jo sempre fique el meu nom, a mi no m´agraden els anònims. Bo pues lo dit, enhorabona.

Anònim ha dit...

Xuso eres un crac, m'agrada molt el teu article, sense vosaltres dos (Xuso i Carlos) aco no seria posible. Jo se de moltisima gent que entra i veu la web pero no fan comentaris, pero bueno ahi estan fent que les visites a la web cada dia sigen mes. Ja tenim els 20000 en casa.

Anònim ha dit...

Xuso:
Tens molta raó ,són molts els que entren a veure la web,però no s'atreveixen a escriure.
Alguns pensaran:"jo no tinc temps , tinc massa faena que fer...".
En realitat el que fa falta és PERDRE LA POR PER A ESCRIURE.
És molt gratificant escriure el que penses i després comprobar que altres persones opinen el mateix que tú ,encara que no els coneixes.
Com diu Sambori,vosaltres dos sou l'ànima de la web de Cervantes i llògicament voleu que tinga continuïtat.
Jo per la meua part pense estar al vostre costat,encara que alguns em diuen:"Caram,Amparo! sempre estàs tú".
Per a mí la web és compartir idees amb gent amiga ,encara que siga d'una altra falla i gaudir de la festa com a una família fallera on tots els dies tenim alguna coseta que contar-nos.

Espere que vaja augmentant la família que escriu a la web.

Probeu que vos agradarà!!!.

Anònim ha dit...

Jo ja ho he dit en més d'una ocasió, però ho torne a dir, enhorabona als dos per la web. En ma casa entrem tots els dies a pegar una ulladeta, que sempre m'entere de novetats.
I a segir endavant que d'así no res ja estem en 20000.

Anònim ha dit...

Per cert, se m'oblidava, este disabte juguen les nostres parelles de frontó que encara seguixen ahí i esperem que també guanyen i pasen a la seguent fase. molta sort encara que a mon pare ja li ho dic personalment

San-vala ha dit...

Gran reflexió i en consonància gran article amic Xuso. Açò es lo gratificant de portar endavant el blog de la falla. Es dir la gran quantitat de visites i el recolçament de la gent.

A seguir amics perque es sentiu orgullosos de fer el que esteu fent i damunt es per la vostra falla querida.

Anònim ha dit...

Jo per la meua part també espere fer el possible per a que no decaiga la web,com diu Amparo i espere que tots vosaltres:Pilar,Cris,Conxa,Xuso,Carlos,Rodabars,San-Vala,... i molts més (que sé que som)continueu fent comentaris i visites per a que anem a més cada dia.

Anònim ha dit...

Teniu tots molta raò. Jo, per exemple ultimament entre menys, i ademés ja fa molt que no escric res.
A vore si ens animem!!!!
Com sempre molt bó l'article!!!!