http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 21 de juny del 2007

ENTRE ALEGRIES I TRISTESES

Hola amics fallers ja estic ací una setmana mes, em tiraveu de menys?


Bo anem al lio que es el que ens agrada:

REFLEXIONS ENTRE ALEGRIES I TRISTESES:

LES ALEGRIES: Són totes desde que comença el exercici pas a pas, reunió darrere reunió, seguiment de totes les activitats de la falla, contractacions de les quals ens van informant puntualment, el veure la col.laboració de tots uns en una cosa i altres en altra, sempre amb il.lusió i en ganes de que tot ixca bé, el vore quant acaba la reunió eixe ambient uns jugant al truc i altres al parxis etc....... eixe es el sentiment faller que tinc, ara bé el més gros que es el que ens te que fer reflexionar:

LES TRISTESES: Les tinc i són varies, no vaig a nombrar a ningú però de segur que se´n adoneu de qui parle.

Eixa tristesa de quant entres al cau faller i tire de menys a eixe gran faller treballador, honrat i fidel a la seva falla, que ha passat per tants càrrecs i sempre ho ha fet de puta m..., amics del xicotets, dels grans i de les dones, ajudant a tots els presidents que ha tingut mentres era faller, REFLEXIONEM ¿ Per que se´n ha anat?

- ¿Per treballar per a la falla? NO
- ¿Per mals rotllos? NO

jo pense no haurà segut perque en algún moment s´ha vist mes a soles que la una sense que ningú l´ajudarà,quant ell mai ha demanta ajuda a ningú mi els demes sols per parar una taula o netejar una cadira ja estem renegant i demanant ajuda.
Pensem en el que esta passant encara que tinc que dir que personalmant crec que el recuperarem.

Altre no menys important que aquest:
Podria caure mal a mes de un, de altres era amic però el que tinc que dir es que també el tire de menys i no jo sols la quinta dels mes vells i les nostres xicotes crec que també, eixos ratros que els ha fet passar en els asatjos dels PLAY-BAKS ( a les xicones) i eixos ratos en la cavalcada del ninot ( D. Jesus;Cabut;A pan;Blay;Eloy;Hermida;A pan jr;Corberot;Droga;Colecha etc...) aquest any fins a les dones.
¿PER QUE SE´N HA ANAT?

-l´hem deixat de costat?
les seues pretensions tots sabiem quines eren (J.L.F). el únic que tinc que dir que ells se´n han anat i en ells dos grans falleres ( Mª Jose i Noelia ), desitje que torneu açò sols es l´opinió d´un faller.


Enviat per El Faller a FPCERVANTES07@HOTMAIL.COM

10 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Quanta raó, amic faller se´n ha anat una gran família fallera, jo també soc de les que pensa que tornaran, perque quan portes una cosa a la sang,com ell porta la falla, no crec que siga tan fàcil deixar-ho de costat. Igual li fa falta una espenteta de tots nosaltres.

Anònim ha dit...

A este faller anònim dir-li que te molta raó, en realitat se li tira molt en falta tant a ell com a M.José, una persona d´allò mes divertida i sempre disposta a ajudarnos en tot, sobretot en tallar-nos tota la tela per als playbacks, ojala algun dia els vegam entrar per la porta del casal com a fallers, perque com a amics sempre les tindran obertes.
En quant a l´altre faller dirte que a la novia li diuen Vane, no Noelia i ja fa anys que les que hem portat el playback endavant em sigut les xicones que hem participat(sols es una opinió personal)pero espere que no malinterpreteu ni sásignen feïnes sense fer-se, si ja no esta a la falla els seus motius tindrà.De tota manera sempre seran benvinguts al nostre cau. ARTURO ET TIREM EN FALTA¡¡¡

Anònim ha dit...

Enhorabona per la reflexió, tens molta raó en el que dius sobre Arturo, hi ha que cuidar mes a la gent que en realitat treballa per la falla i es fa de voler,esperem que torne prompte

SPIELBERG ha dit...

M'alegre molt de rebre els teus comentaris semanalment, amic El Faller. L'anterior em va pillar un poc liat i no el vaig poder ficar, ho senc. D'ara endavant te'ls ficaré tots.

Respecte a l'article compartim tant les penes com les alegries. Tenia la intenció (i les persones més pròximes a mi t'ho podrien comfirmar) de fer una article tal i com l'has ficat tu, referint-me a les penes.

Anava a fer-lo per una persona (amb la qual m'unia una especial), on no hi hauria problema però després passà el tema a dos (en el qual em veig implicat de manera personal), on haguera contradit a alguns fallers, però més tard el nombre ja no eren dos, eren més.

Cada persona que ha deixat la falla ho ha fet per diferents motius, i tots, dins les seus possibilitats, han aportat alguna cosa a la falla, per menuda que siga.

I per eixe motiu i per no discriminar a ningú vaig decidir no publicar-lo, i em va saber molt de mal ja que certs membres que ens han deixat m'ha aportat molt a mi com a persona. I no és mereixien el que ha passat.

Anònim ha dit...

En l'ultime paràgraf de l'article crec que estàs parlant d'Andrés Vernia, el motiu de la seua baixa en esta comissió, jo com a secretari no el sé, només li vaig facilitar el seu Historial Faller, però fins al moment tampoc s'ha inscrit en una altra falla, per tant puc creure que la seua baixa és per motius de treball,o personal
Crec que tant a Andrès com Arturo prompte o tard els recuperarem,perquè són de sang Fallera

Xuso ha dit...

No vull entrar en comentar possibles motius, perquè no els sé amb certessa i per que tinc una implicació emocional en aquestos amics i crec que no seria objectiu.
Sols puc dir que coincidixc plenament amb El Faller, que en el poc de temps que no estan en la comissió ja se'ls tira molt de menys (jo parle per mi). Es trist, però també tinc la esperança que siga una cosa passatjera i que en un temps (espere que curt) els tinguem de nou tallant tableros i montant lescenari de la presentació, o el que és el mateix, gaudint de la seua companyia...

Amic Faller, gran article a vore si ho fas més a sovint, gràcies!!!

Anònim ha dit...

Amic faller jo també compartixc la teua tristesa.La falla som com una gran familia on en el moment en que s´ens va algun membre ens sentim malament i a més si són membres plenament actius que formen part del cos de la nostra falla.
Jo també desconec els motius de la seua marxa però pense que sols ells els sabran.
Pel que a mí respecta(i pense que serà sentiment general)els esperem amb els braços oberts i sé que en un dels casos els seus amics:Conxa i Enrique li ho faran així arribar.

Anònim ha dit...

Hola amics en primer lloc bullc presentarme soc DESI. Supose que s´enadoneu de que es la primera vegada que escric pero no he pogut resistirme al veure el escrit del nostre amic EL FALLER.Tinc que dir que ARTURO Y M. JOSE son grans FALLERS, y per molt que intenten desferse de este nom no va a ser tan facil per a ells.Tots nosaltres els volem,els respetem les deçiçions que an pres pero no podem olvidarlos. ELLS son com una taca de OLI a la roba que tarda molt a anarsen i encara que llaves i llaves no pots amb ella.Pues ara a nosaltres els fallers ens pasa el mateix amb ells,no podem deixar de pensar en que ells pensen que la seua vida fallera a finaliçat pero nosaltres sempre direm que ARTURO I M.JOSE son dos graaaaannsss FALLERS. ¡VOS ESTIMEM,VOS VOLEM,VOS ESPEREM MOLT PRONTE .

Xuso ha dit...

Cm m'alegre Desi que t'hajes estrenat als comentaris i a més a més ho has fet d'una manera excepcional, gràcies. I ara continua no et quedes ahí!!

La veritat és que estos fallers han de sentir el calor que li esteu donant amb les vostres paraules, es nota quan alguna persona és apreciada de debò!!

Anònim ha dit...

BON DIA AMICS,SOC NOELIA (LA DONA DEL BOU),EN REALITAT CREC QUE JA ESTA TOT DIT SOBRE LES BAIXES SID'AQUESTOS DOS AMICS. JO COM A FALLERA QUE SEMPRE HE SEGUT TOTA LA MEUA VIDA (33 ANYS,DESDE QUE VAIG NAIXER) VULLC DIRVOS A TOTS QUE NO PUC IMAGINARME LA MEUA VIDA SENSE LA FALLLA,LA MEUA FALLA, A LA QUE PERTENEIXEN TOTS ELS DE MA CASA.PER UN RATO EM FIQUE A LA PELL D'ESTOS DOS AMICS FALLERS I NO M'AGRADA LA SENSASIÓ, PER AIXÓ TENIM QUE RESPETAR LA SEUA DESSISIÓ, LES SEUES RAONS TINDRAN.NO PODEM DUPTAR EN NINGUN MOMENT QUE ELLS TORNARAN AL NOSTRE COSTAT,VERITAT QUE SI PARELLA? FINS PRONTE,UN BESET MOL FORT DE PART DEL BOU, DE JOSEP I NOELIA.