http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 25 de maig del 2009

PETXINOLES 1500 CAP A LA “”NBA””

pel Bou.

Hola bon día a tots i a totes, avui escric aquest xicotet article en reconeixement per l’esforç d’algunes membres de la nostra falla al campionat de basquet de la junta local fallera que comença el passat dissabte dia 23 de maig.


Un grup de falleres de la nostra falla compost per: CARMINETA, DEME, PEPA, VANE, NEREA, ALMUDENA, RAQUEL, NATALIA...(Si me s’oblida alguna que hem disculpen) anaren el passat dissabte a jugar a basquet en nom de la falla i GUANYAREN per una IMPRESSIONANT PALLISA a les seues contrincants de la falla EL PORTAL per 7 punts a 4, “”QUE GRAN PARTIT””.


El que mes senc de tot cor es no haver anat a veure-les jugar, perque pense que això es IMPERDONABLE, per eixe mateix motiu demane disculpes i com ja els he dit al casal intentaré anar el proper dissabte per fer de MASSATGISTA, perque en eixa INTENSSITAT que supose hauran jugat els “”CALAMBRES A LES CUIXETES”” aniran que xutaran. Be res mes donar la meua sincera ENHORABONA a les nostres “”CAMPIONES””. Un bessot per a cadascuna de vosaltres en tot l’amor del mon.


EL BOU.


P.D: Si finalment vaig el proper dissabte a vore-vos L’AIGUA MIRACULOSA I LA CASSALLA vindran amb mi. VOLEU MASSATGISTA O NO ?..


******
per Spielberg
Ara la meua versió.
Realment no m'ho crec , ni jo ni molta gent que estava allí o a la que li ho deies, però així va ser, les nostres xiques guanyaren. I guanyaren per una cosa, que quan la deia després de dir que havíem guanyat la gent ja ho comprenia tot. Guanyarem per una persona, guanyarem per:
Maria Sendra
i a vore qui em diu que no.

Maria va jugar tot el partit sencer, no parà de córrer en cap moment i va fer 5 dels 7 punt aconseguits. Un màquina com ella assoles. La resta del equip també ho feren be però sense ella no ho haguérem aconseguit.

També vull destacar a Carmineta ja que després del que li passà en el Tir i Arrosegament (a vore qui ens conta el cap de setmana) encara vingué al partit, i no sent suficient amb això i veient que anaven perdent, es ficà a jugar per a revolucvionar el joc. Un crack de persona.

Bou, apart de les que tu has dit també hi era Maria, Mari Sales, Mónica (una nova d'aquest any) i dos de les xiquetes de Gloria (que em perdonen per no recordar el nom i ara l'hora que es no li puc tocar a Gloria per a que m'ho diga). I quan vejam les fotos que férem sabrem si ens deiem a algú (segur).
I no cal que portes casalla, ja se la porten elles.

Ara sols queda esperar al cap de setmana, sols queden 5 dies.

27 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Bon dia, i enhorabona.
Carlos, hombre de poca fe, que ja et pensaves tu el divendres que no guanyaben segur!!!! En un equip, guanya el equip i no una persona, i sempre hi ha algú que fa més o menys que altres, per tant enhorabona a tot el equip CAMPIONES, m´haguera agradat anar, però acabarieu vosaltres antes qel partit que jo de dinar. Al disabte si pot ser i no pasa res jo també aniré.
Fep, ho senc però les nostres xicones han segut millors, jejeje.

SPIELBERG ha dit...

Si revises el meu article veuràs com en cap moment fiquí la paraula "segur".

Jo deia que el més probable i amb quasi tota seguretat era que fora l'últim, no que anava a ser l'últim.

Sempre quedava un raig d'esperança (que jo mal veia) i va aparèixer.

Amic fep ha dit...

Millors? jejejejejeje, guanyaren... pero les meues sempre seran les millors... jejejejejeje

Ai, ai, ai, que poc que va faltar, ha sigut una mala pretemporada i s'ha notat en el equip, pero be, continuarem...

Pau Gasol ha dit...

7 a 4??? que jugàveu a futbet?? o es que el aro tenia telarañes???

deme ha dit...

tu Gasol les telaranyes estarien en ... millor em calle¡¡¡
Ye ferem tot el mque poguerem, el resultat es el que meny importa, si no l´esforç que ferem i sobre tindre un arbit que no servix ni per a tacos d´escopeta encara eixirem per la porta gran (com sempre).
Hi ha que destacar la feina de Maria que va ser la nostra salvació, pero no t´oblides Carlos que l´esforç va ser de totes i el miracle de la Casalla i l´aigua fresqueta¡¡¡
Bou eres un figura, la llstima es que al disabte jo no puc jugar, pero em deus un masatge¡¡¡
Amunt campiones¡¡¡¡

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!
Estic amb tu Deme,es veritat que Maria heu va fer deluxe i que sense ella segurament no haguerem guanyat,pero també be te tinc que dir que nosaltres ferem tot el que podiem jo tambe vaig juar casi tot el partit,i damunt de pibot,jo de 1¨63 m,jejejeje.
La veritat es que ens seu pasarem super be,i aquets disabte tornarem a guanyarrrrrr....

Cris ha dit...

Ala, digues que si Natalia.

La Nere ha dit...

Hola a tots! Les jugadores foren:
Entrenadora de pacotilla:
Nerea Luz
Jugadores:
Carmina Cañavera
Demelsa Marti
Vanesa LLopis
Angeles Simeon
Monica Tomas
Almudena Bernardo
Raquel Villagrasa
Natalia Del Cerro
Sales Soldado
Maria Sendra
Pepa Gil
Alba Baixauli
Maria LLopis

La Nere ha dit...

IMPOSSIBLES IS NOTHING!!!!!!!
La veritat es que estic molt orgullosa de les meues xiques, no m´ho esperava i em van sorprendre moltissím perqué ho donaren tot d´elles i s´esforçaren molt lluitant al partit.
La millor de totes Maria Sendra que sense ella no haguerem guanyat peró també vuic destacar la participació de Carmineta que sense saber jugar al basket ho fa fer molt be al igual que Natalia que es va deixar la pell a la pista i Pepa i Raquel tambe no ho feren gens malament i Almu, Deme, Sales, Maria LLopis i Alba també ajudarem molt per a que el marcador es decantara de la nostra part, finalment Angeles i Vanesa no jugaren peró animaren moltissím.
Sols puc dir que estic super orgullosa de vosaltres i com diu OBAMA: "YES WE CAN" i pase el que pase al la setmana que ve contra la Ronda vosaltres per a mi sou LES MILLORS i ahí estare jo com a míster, com a entrenadora de pacotilla jajajajaja

La Nere ha dit...

Ostras que m´oblidava de Monica Tomas la nova fallera i la ultima en incorporar-se a les Petxinoles, hem fet una bona adquisicio amb ella.
Abans se m´ha oblidat dir que ella també va jugar quasi tot el partit i se va esforçar molt i lluitava per la pilota i acava rebentada ho va fer de lujo per a que el nom de la falla quedara en el millor lloc possible.

La Nere ha dit...

Tinc un cap, que em deixava a Vicent!!!!!!!
Bou clar que volem que vingues a la setmana que ve com a masagista i si no dus la botella de casalla no pasa res nosaltres segur que en durem alguna i moltes gracies pel article que ens has dedicat eres el MILLOR Bou!!!!!

Anònim ha dit...

ALGU SAP L HORA DEL PROXIM PARTIT?

Anònim ha dit...

No va ser una gran pallissa ni molt menys, guanyareu clar sta, xo el disapte vorem com es qda? I x cert spilberg no mos dixaren en ridicul q no mos guanyareu per gran cosa, sino q tinguereu mes sort, xq lo q se diu correr crec q mes be pegaven q corrien. Xo vos desige molta sort x al proxim partit. Lo nostre no es el basquet, sino el futbet.

La Nere ha dit...

Respecte al anònim dir que en ningun moment hem dit que pegarem una pallisa al contrincant, ni molt menys, a la vista està el resultat 7 a 4 es evident que no hi hagueren quasi punts per a ser un partit de basket, els 2 equips estaven molt igualats i qualsevol de les 2 falles haguera pogut guanyar peró finalment guanyarem nosaltres i no per pallissa evidentment, en els comentaris d´abans deia que per a mi son les millors perquè estic molt orgullosa d´elles i sincerament em pensava que no anavem a guanyar i em sorprengueren moltissím perquè s´ho curraren molt, que jugaren millor o pitjor aixó es lo de menys perqué la meitat no sabia jugar i l´altra meitat desde l´escola que no jugaben i Maria ja feia temps que no jugaba a basket i es veia que no era igual que abans quan feia anys jugavem al campeonat que organitzava la junta peró que Gracies a Maria que va traure el partit endavant i com no la resta del equip que s´ho va currar molt i per aixó dic que per a mi son i seran LES MILLORS i que tal vegada (LO més segur) que a l´altre partit no guanyem peró per a mi ja som unes guanyadores per lo menos moralment i hasta aqui puedo leer

Raquel ha dit...

Anim i ENHORABONA xicones!!!!!!

LA TORA ha dit...

VA XICONES,VAAAAAAAAAAAAA QUE VALEU EN MONTÒ, JO JA ESTIC PREPARANTLI LA BOLSA AMB EL GEL, EL VOLTARÉN I DEMÉS AL BOU, PER QUE VOS FROTE BÉ CUANT ES LLASTIMEU.

ÀNIMO I PASEUO MOL BÉ, AIXINA JA TENIU UN ALTRA BATALLETA PER A CONTAR.
UN BESSOT DE LA TORA.

Anònim ha dit...

Extracte del article...

"...anaren el passat dissabte a jugar a basquet en nom de la falla i GUANYAREN per una IMPRESSIONANT PALLISA a les seues contrincants de la falla EL PORTAL per 7 punts a 4, “”QUE GRAN PARTIT””..."

La Nere, aixo esta tret del article, tu mateix ho pots llegir...

mamixula ha dit...

Ahi la meua Nere,tu si que vals...
La veritat es que jo meu vaig pasar de luxe,hui estic plenissima de agujetes pero mereixia la pena la il.lusió que ficarem era 100%,igual que la que ficarem este disabte,sabem massa bé que no guanyarem,perque la ronda juga molt be i juga tots els anys,pero no per aixo anem a rendirmos,ni mucho menos,jo tornare a eixir igual o millor que la setmana pasada aixo per supost...
Nerea eres una entrenadora 10 perque ens feies apujar la moral tot el partit de pacotilla res.

PEPA ha dit...

PERO PERQUE TANTA POLEMICA X UN PARTIT....I AIXO DE LO IMPORTANT ES PARTICIPAR???....LO DE LA GRAN PALLISSA QUE EIXE "ANOMIN" NO PARA DE RETRAU-RE DE L'ARTICLE NO MES ES UNA FORMA DE PARLAR D'UN AMIC PER INTENTAR PUJAR LA MORAL...I ANIMAR.NO ESTA ESCRIT EN MALA IDEA.GRACIES PER ANIMAR I A PASAR.HO BE!!!
ANIM XICONES...NOSALTRES TAMBE PODEM....JA VOREM FINS A ON????..JE JE

La Nere ha dit...

Anónim aixó de IMPRESIONANT PALLISA está escrit en to irónic només hi ha vore el resultat, les cifres no enganyen i es evident que de pallisa no guanyarem i es diu en to irónic i de burladeta perque pareix el resultat d´un partit de futbet amés d´un partit de basket.
Si algú s´ha sentit ofes demane disculpes crec que la intenció del Bou no era ni molt menys burlar-se de les jugadores del Portal, que en tot cas es mereixen també l´enhorabona pel partit que jugarem ja que qualsevol de les dues falles podria guanyar ja que el nivell era el mateix, si vos a molestat el comentari vos demanem disculpes peró reitere que ha sigut en to irónic perque totes les jugadores de basket de totes les falles es mereixen un respecte i la nostra intenció no era burlarnos ni deixar mal a les participants de la falla el Portal

ALMU ha dit...

HOLA PEXIS!!!! ESTIC EN UN CURSET EN VALENCIA, ESPERE QUE EL MESTRE NO ME PILLE ENTRANT EN INTERNET, AY QUE VE.... JA XARREM I A LA SETMANA QUE VE TORNAREM A GUANYAR

PEPA ha dit...

BUENO AL FINAL QUINA VESPRADA QUEDEM X ANAR A L'ESTADI UN RATET....O NO ES FEU L'ANIM!!!!

EL BOU. ha dit...

AQUEST COMENTARI VA DEDICAT ESPECIALMENT AL ANONIM QUE TANT DULGUT ESTA. EN PRIMER LLOC ET DIRE QUE SI HE FET ALGUN ARTICLE REFERENT AL DISSABTE PASAT ES PER A DONAR ANIM S A LES XICONES DE LA MEUA FALLA.EN SEGON LLOC ET IRE QUE SI SI QUE ES VERITAT QUE VAIG POSAR ""IPRESSIONANT PALLISA"" I HO TORNARIA A POSAR UNA I MIL VOLTES MES SI FERA FALTA, PERQUE JO PERSONALMENT NO TENIA NINGUNA INTENCIO D'OFENDRE A NINGU NOMES TRACTABA DE RECONEIXER L'ESFORÇ D'AQUESTES XICONES, I PER TERCERA ET DEMANARE UN FAVOR PERSONAL ALMENYS L'ALTRA VEGADA QUE T'OFENGUES EN MI POSAT NOM,I AIXI SABRE A QUI DIRGIRME,PERQUE JO AL MENYS EN TOT EL QUE SCRIC POSE EL MEU APODO PER EL QUE HEM CONEIX TOT EL MON. I PER SI NO SAPS QUI SOC ET DIRE QUE SOC VICENT NICOLAS (EL BOU PER ALS AMICS)

SPIELBERG ha dit...

Ja no cal que diga jo res per que ja està tot dit.

L'horari de la setmana que ve el sabré el dijous a la reunió de la Junta.

deme ha dit...

pero per favor, estic flipajnt e colors¡¡¡ jo no tinc res a dir, pero lo que no vaig a consentir es que esta benvolguda anònim, perque no pot negar que es una de les xiques que jugaren, diga que correr poc, pero pegar a mes no poder... crc que ahí no has estat masa acertada, nosaltres no som així i en ningun moment anavem en eixa intenció, crec que estas traguent les coses del lloc. Si no saps interpretar les coses no les digues i mira saps que... que el mes segur que al disabte perdem, pero... i que? al menys tenim algo mes que contar que altres¡¡¡ i de segur que les xiques de la Ronda no s´ho agafen tant a fort com tu.
AMUNT CERVANTES, AMUNT PETXINOLES¡¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

BOU MOLTES GRACIES PEL ESCRIT, ERES EL MILLOR I A LA SEMANA QUE BE TESPERE ALLI.
RESPECTE AL ANONIM NO HI HA RES QUE DIR. QUE GUANYAREM I PUNTO. B7TS A TOTES¡¡¡

mamixula ha dit...

Hola bona vesprada a tots!!
No hi ha que fer cas a ningu,el que no sapiga llegir les coses en armonia,es perque te molta maldat...
Bueno xicones,voleu que quedem el dijous per a entrenar un poquet???
La veritat es que mos fa molta falta, tu que dius entrenaoraaaaa!!!