http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 5 de maig del 2009

13 i 14 de Març

Comença el que es bo, comencen les fotos de la setmana gran. Aquestes de hui han sigut enviades per Vicent Delgado i per Rous. Hi han unes 350 en total. Ala, a recordar el gran dia de les paelles.

10 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Que records,lo que donaria per tornar a viure estes falles!!va xiquetes que ja queda menys per al any que be...
HI ha algú per açi,estic mes colilla aço esta morttttt!!!!

mamixula ha dit...

Llamando a Cris,llamando a san casalla,llamando a sandra,pero açi que pasa??

SAN CASALLA ha dit...

QUE FAS XAFAETA? SI QUE ESTAS HUI ABURRIDA, SIII¡¡¡
AL DISABTE HEM QUEDAT A LES 5 EN EL ESTADIO, COMO LOS VIEJOS TIEMPOS, PER A PODER TOCAR UN POC DE PILOTA PER AL PROXIM DIA 23 QUE SE JUGA EL CAMPIONAT DE BASKET, CONQUE PETXIS AL ATAQUEEEEE¡. YO MANCARREGE DE LA CERVECETA I DE LA TRACA. JAJAJJA. DE TOTES MANERES AL DIVENDRES QUEDAREM EN LA REU.

mamixula ha dit...

Pero al final anem a jugar a basquet?

La Nere ha dit...

Clar que anem a jugar!!!! Anem a recordar "las viejas glorias" jugant a basket com quan teniem 16 anys s´enrecordeu Petxis???? jajajaja ens ho passabem poc be

mamixula ha dit...

Pero quant,com,a quin hora???jo no se res!!!

La Nere ha dit...

Natalia Crec que es juga al dia 23 a l´estadio

mamixula ha dit...

Hei Nere,com queda la boda??no se res de vosaltres,al divendres aneu a la reunio?

deme ha dit...

ye Nere com queda el disabte? mare meua jo encara tinc els peus que no se de qui son.
Porte una semaneta que no tinc temps ni per a respirar¡¡¡
Flaki disculpa perque encara ni t´he cridat i hem pogut parlar de res, pero la boda es queda de lujo.
Al divendres comboiet i reunió?
vinga pues ja parlem
besets a totes

mamixula ha dit...

Hei Deme,cuanto tiempo,jo crec que a segut la vegada que mes temps amb estat sense parlar,va que ja tinc ganes de voret..