http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 20 de maig del 2009

Ja tinc la sammareta corredora

per Raquel

Hola a tots, soc Martina i el motiu d'escriu-re aquest article es per fer-vos saber que el passat dimarts dia 5 el meu amic Carles va vindre a vorem i a dur-me la samarreta,,que ganes tenia de possarme-la!!!!!!!
La veritat es que em vaig fer de rogar un poquet ja que quan va arribar Carles en els seus papis jo estava berenant i com no soc "traguereta" fins que no vaig acavar no els vaig poder atendre.
El primer que em va dir Carles quan em va vore va ser:espere que et vinga bona la samarreta perque en lo gran que estas i jo que me he retrasat.... ja ja!!!! en quina careta em mirava, pobret i fins que no em vaig acavar el "bibe" no eixirem del dubte, pero si, com podreu comprovar siiiiiiiiiiiiiii!!! i lo be que em queda, al igual que a tots els meus amiguets i amiguetes nous de la falla, perque els meus papis ja m'han dit que som una bona "colla" així que prepareu-se per a les pròximes falles..algun tancaet com be diu Carles o "mini park" ens tindran que fer per a poder disfrutar tots juntets i així que tots els papis tambe ho puguen fer.....jeje!!!!

Segons els meus papis ara em toca dur-li la samarreta corredora al meu pròxim amiguet Mario, que ja li queda menys per a nàixer, i que de segur que estará molt contet de rebre-la, fins eixe moment jo la gaudire i te la guardaré ,així que dins de poquet ens vegem en casa Mario.


Açí vos deixe la sessió fotogràfica que ens feren a mi i a Carles