http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 29 de maig del 2009

Després de l'u ve el 2.

I després de guanyar el primer partit toca jugar el segon. Demà
dissabte a les 16:00 en El Perelló contra
La Ronda del Pais Valencià.


Per cert, i per a seguir amb la meua política d'ànims cap a les nostres xiques i per a que després no es troben amb la sorpresa degradable, vos diré que la setmana passada la falla Poble Vell tinga la desgràcia, diguem-ho clar, de jugar contra La Ronda. El resultat 2 - 32. ( I segons tinc entès La Ronda es deixà marcar).

Ala, a guanyar, que podeu.

15 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Que figura que eres spielberg com te recoxinees de nosaltres..i si guanyarem que faries???ens cobidaries a sopar a totes???jejeje

SAN CASALLA ha dit...

AIXO AIXO, VINGA VA QUE EL ESPIELBERG ENS PAGA UN SOPAR¡¡¡¡JAJAJAJA
GUANYAR ME DONA IGUAL, PERO SI MEU TINC QUE PASAR IGUAL DE BE QUE EN L'ANTERIOR, YO ESTIC ALLI LA PRIMERA. ARA QUE YA TENIM HASTA DOS BALONS DE BASKET¡¡ LO QUE TENIM QUE FER ES QUEDAR TOTES LES SEMANES I FER ALGO, BOTAR, CORRER, PATINAR, LO QUE SIGUA PERO CREMAR CELULITIS¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

NATALIA HUI HAS SIGUT MATINETETAAAA¡¡¡¡

mamixula ha dit...

Hola Carmi!!hui e entrat a la web abans de dur a Alex al cole,i de normal entre despues...
Bueno xiquetes les que vingen hui a casa de Aranxa,a les 7 en m´acasa en 3 eurest per a ferli un regal val???

deme ha dit...

natalia jo igual no puc anar, pero ficam els 3 euros o jo pase per ta casa quant acabe de currar i tels duc.
Anims que dema si no guanyem o pasarem molt be,a que si Charlie?

SPIELBERG ha dit...

Un sopar no vos pagaré ja que sou moltes i la meua economia no m'ho permet, però si que vos pague una ronda a totes ja siga en falles o qualsevol dia en algun pub del poble.

I si pergueu, a mi em pague alguna cosa?

PEPA ha dit...

CARMI I LES FOTOS DEL PARTIT???
COM QUEDAREU AL FINAL AHIR?
BUENO,JO DEMA ACUDIRE ALLI!

SAN CASALLA ha dit...

PEPA NOLES HE POGUDES ENVIAR. LES TINC EN UN CD PER A CARLOS.

QUE COM QUEDAREM AHIR???? TOT UNA RISA. IMATGINATEU. JAJAJAJA

VINGA VA QUE DEMA YA ESTEM AHI ALTRA VOLTA.

SAN CASALLA ha dit...

PEPA NOLES HE POGUDES ENVIAR. LES TINC EN UN CD PER A CARLOS.

QUE COM QUEDAREM AHIR???? TOT UNA RISA. IMATGINATEU. JAJAJAJA

VINGA VA QUE DEMA YA ESTEM AHI ALTRA VOLTA.

mamixula ha dit...

Si pergem te pagem nosaltres a tu la ronda,esteu conformes xiquetes???
Pepa eres una desertoraaaaa,mira que mos riguerem air,jo vaig anar disfresa de Madona,jejeje
No mos falles dema heeeeee!!!!

PEPA ha dit...

NI PENSAR-HO XICONES AHI ESTARE DEMA!!!DEMA MES QUE MAI...AY MARE....JE JE
AL FINAL NO VAIG PODER ACUDIR AHIR...BUENO MEU IMAGINE!
ENS VEGEM.
AMUNT......

PEPA ha dit...

AH! UNA PREGUNTA...DEMA TAMBE SOM LES XIQUES DE ROIG????

mamixula ha dit...

per supost guapissima!!! de rojo hasta la muerte....
i la entrenaora,Nere per haón pares???

sales ha dit...

Be, pues hui ja sabem el resultat, i és... que vam perdre!!!, però per al nostre consòl diré que vaem jugar millor que mai!!, Res... que si arrivem a entrenar de veritat, estic convençuda de que hauriem arribat a la final!!! AUPA PETXINOLES!!!

Natalia, no deuries haver-te jugat tan prompte eixa ronda de xupitets que ara li deguem al Xarly!!! jajaja!!

el més important és que hem participat, tenim la subvenció de la JLF i ens ho passem de luxe totes juntes, açò és fer falla!!

recordeu el bac del bou??? jajajaja aixó li passa per mirar allà on no deuria...jajajaja!!!

sales ha dit...

per cert Carmi, estic en Pepa, penjeu ja les fotitos del partit!!!

PD: no t´estreses Xarly...