http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 28 de maig del 2009

12 Hores de Truc (Avda. Espanya)

Seguint amb els actes del 50 aniversari, la falla Avda. d'Espanya organitza un marató de 12 hores de truc. Acñi vos deixe la informació. Qui s'anima?

9 comentaris (Afegix el teu):

San-vala ha dit...

Bon dia cervantins, moltes gràcies Spilberg. Ale ja saveu si voleu apuntar-se ahí teniu tota l'informació...

SPIELBERG ha dit...

De res, home. Estem per al que necessiteu.

mamixula ha dit...

xICONES HUI A LES 8 30 EN EL ESTADIO PER ENTRENAR!!!

SPIELBERG ha dit...

Això serà per a voreu. Espere que dureu mes temps que l'altra vegada que anareu.

Cris ha dit...

Hola xicones, a entrenar i tot???? Me pareix de categoría. Al disabte ja estem fent comboiet per a animar-vos que jo esta semana no tinc res.

mamixula ha dit...

Colli spielberg,mos tires a deguello,menos mal que eres de la nostra falla,sinos pensaria mal...

mamixula ha dit...

Hola cris!! com se va quedar el teu cumple? supose que de categoria,espere que aquest disabte vingau a animar-mos,que pareix tonteria pero aixo puja la moral amunto...

Cris ha dit...

Es queda de luxe cari, vaig disfrutar amanta.
Clar tia, ja li vaig dir a Jessi que volia anar i com no tenim res igual fem comboiet, a vore si se apunten i fem coxà, jejeje. Com no ens agrà la coxà ahh.

SPIELBERG ha dit...

Al deguello? Jo sols se que l'altra vegada no estaguereu ni mitja hora, segons el que m'han dit. Jo ho deia per això.

I així vos done anims...