http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 27 de maig del 2009

EL 18 i el 19.

Ací teniu el final de les falles i el principi de les altres. Ho podem recordar gràcies a Vicent Delgado, Amparo, Mariam, Nach, Pepa Gil i Rous.

Si algú vol aportar fotos d'aquestos díes sols les te que enviar, que les ficarem i direm que estan, per això no es talleu.

6 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

CAMPEONES, COM QUEDEM AL FINAL? DEMA A QUINA HORA PER ANAR A ENTRENAR? VOS VE BE A LES 8.30? I ALGU TE PILOTA? GLORIA SEGUR QUE TE LES QUE GASTAVEM QUAN ANAVEM A JUGAR.

sales ha dit...

Xiques on quedem per entrenar? sols ens fa falta una espenteta i prou, l´entrenadora ja pot anar preparant tàctiques perque del perelló a la NBA!!!!!!! SOM LES MILLOOOOORS!!!!
Per cert Xarly penja fotitos del partit no?

SAN CASALLA ha dit...

SALES LES FOTOS DEL PARTIT LES TINC YO. A LA VESPRADA LI LES PASARE A CARLOS.
VINGA VA QUEDEM DEMA APARTIR DE LES 8.30 EN EL ESTADIO?
TU TENS PILOTA?

Amic fep ha dit...

Mare meua... a vorem les Cervantes Globber Troters com queden...

No entreneu tant que arrivareu cansade al partit del dissabte.

Que tingau molta sort!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Ja t'ha contestat San Casalla, les fotos les feia jo però era la seua càmera. Encara no m'he comprat la meua. Algun dia, algun dia...

La Nere ha dit...

Entonces aneu a quedar dema? Jo a les 8 tinc una revisio de lo de la operacio de digueu quan quedeu i lloc i jo acaudire alli vall? Va xicones que ja queda poc i SOU LES MILLORS!!!!!