http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 8 de maig del 2009

Ja està.

I que és el que ja està? Ja està acabada la setmana, ja està ahí la reunió d'aquesta nit i ja estan ahí moltes altres coses que tal vegada no vinguen al cas. Però el que realment ja està es entregada es la carta per a la participació en el basquet femení, ja està. I com ja està ja no vos podeu tirar enrere,no. Ara ja vos toca anar a jugar, i a guanyar. Que segur que ho fareu.

De moment ja teniu ahí el dissabte per anar calfant motors i recordar com es jugava això del basquet. Es tenia que ficar la bola dins la cistella? Per pegar-li al requadre del taulell quants punts eren? I totes eixes coses.

Ja vos diré d'ací dues setmanes contra qui jugue i a quina hora.

I hui és divendres i no se que ficar, així que torneu a mirar les fotos d'aquestos dies (que hi han moltes) i els vídeos del dia 19, que mira que son bonics.

Per cert, estos dies estic ficant les fotos i els vídeos que ens enviareu d'aquestes falles passades, i entremescle alguna que altra cosa que va sorgint pel mig però ara veurem quan s'acabe tot això que fiquem. Animeu-vos un poc amb la causa i feu algun articulet o secció o el que volgau, val?

13 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

AY CARLOS DE "BUENA MAÑANA" YA MAS POSAT UN NERVIOSET EN LA PANXA. MARE MEUA QUE ANEM A JUGAR¡¡¡¡
BUENO CARINYETS ENRRECORDEUSE QUE DEMA A LES 5 EN EL ESTADI. JAJAJAJAJA. YA MOS VEC ALLI I TOT¡

NATA QUE TAL AHIR EL CIRCO? ICOLLI LA CARMEN VA VINDRE TOTA EUFORICA EN UNA FOTO EN UN LLEONET. MAMARE EN VA DIR QUE ET VA VORE I DIU QUE ESTAVA A TOPE¡

BUENO HUI A LES 8 EN L'ESTACIO PA LA CERVESETA, YA AVISE A DEME I A LA VANE. FINS DESPRES¡¡¡¡¡¡

Sandra ha dit...

Llamando a Natalia? On estas?
Alla les 7:30 - 8:00 anire a tacasa per anar a casa de Yure, despres tinc que anar a la reu que me tocaren ahir que anara precis!!
Ya me dius algo.

SAN CASALLA ha dit...

HOLA CUNYAETA¡¡¡

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!

Ie encara estic flipa del circo,no se a qui li mola més a Alex o a mi,jejeje.
Carmi no vaig vore a t´amare,esque la veritat estava atope de gent i damunt la meua sogra me deia:as vist que guapos son tots els xics???
Sandra que pasa,com estas hui??jo estare açi en casa cuant bullges bens,tu també vas a jugar a basquet amb nosaltres eh?
ties jo no tinc la famosa camisa eixa que digueu,algu me la pot deixar?

Sandra ha dit...

Hola cunya despues te toque i quedem.

Natalia entonces anire pronte perque maremeua esta setmana ja te contare, damunt una mala noticia, pero com lo que no me pasa a mi no li pasa a ningu, pues be mira.

mamixula ha dit...

bueno cuant tu cregues jo estic açi.
Cris per haón pares???i la jessi també fa dies que no entra a la web, jesssssssssi per haón pares???

SAN CASALLA ha dit...

SANDRA CARINYET ANIMOQUE AL MAL TIEMPO BUENA CARA I LA TEUA PERLETA YA VAL TOTS ELS DINERS DEL MON.

Cris ha dit...

Jo estic açí Natalia. Xicones confirmat al divendres que ve qui vullga vindre, berenar en casa Rosa i el Sardi i aixina li vegueu el trage de comunió a la meua nana. I per a les de la casalleta, ja esta compra, sols falta ficar-la en la nevera, jeje. Així que ja sabeu el divendres que ve es feu la cerveseta en casa de la meua germana.

mamixula ha dit...

Per mi perfecte cris,aixina vegem a la teua germana que fa prou de temps que no la veig..

deme ha dit...

ye perreres que feu per ahí? hui ai que he pogut entrar¡¡¡
Vale a les 8 en l´estacio per a la cervesseta.
Sandra vinga va dona que tot s´arregla i esta vesprada farem una bona xarraeta

Sandra ha dit...

Deme jo men vaig en Natalia a casa de Yurena que mos fa un verenar, pero vaig a la reu en vegem alli.

PEPA ha dit...

algu me pot dir a que ? HORA HEU QUEDAT X ENTRENAR???

PEPA ha dit...

JO M H HE APUNTE .....SEGUR QUE FEM ALGUN PUNT...
ARA AVISEU-ME..... JO ESTIC PREPARA.....!!!!!!!