http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 15 de juliol del 2008

IEEEEEEE Q LA NOE SE MOS CASA!!

per Ruth

Si si, Noelia (la peluquera)es casa, i com no, l´afortunat es el bola!!!!!!!!!!!!

Enhorabona als dos, però ara encara vos queda patir una miqueta a la despedida, sobretot a tu Noe, ai mare! Aprepara´t que al dissabte anem a per totes,jajaja!

Bueno per a que vages fen-te una idea, açí tens una coseta.


Enviat per Ruth Hermida a fpcervantes07@hotmail.com

15 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Hay Noelia mira que estas favorira en la foto hay mare aso no es res pa lo que te que vindre pero tu tranquila que no pasare res pasaras una poqueta vergoña i ja esta que guai mos seu anem a pasar ye carmi ya marrecuperat de vore a la noe ya tinc ganes de que vinga el disabte VIVA LA NOVIA A I COM NO VIVA LA PELUQUERA BESETS.

Anònim ha dit...

Que ninotes sou, mira que vos mola.
Enhorabona a Noelia i al Bola, i a les amigues coneguent-vos, segur que li ho feu pasar espectacular, que eixes coses sempre es queden de lujo.
Que se ho passeu de categoria. Encara que d´això estic segura.

Anònim ha dit...

Enhorabona Noe i al bola tambe espere que seu paseu de lujo, encara que en ixes amigues que tens pense que no tindras temps ni a respirar, jo si que tindria una miqueta de cage, pero tots pasem per ahi i a la fi acabem pasant-ho molt be.
Bueno enhorabona als novios.
Carlos a vore si fique a l´escut esta semana al Bola i a la que ve a Noe.

Anònim ha dit...

MARE MEUA NOE¡¡ YA ESTÀ AHI¡¡¡¡ ANEM A FERTE PASAR LA VERGONYA MES GRAN DE LA TEUA VIDA¡¡ TU ENS VEGUERES EL DIVENDRES EN LA VODA DE BEA? PUES IMAGINATEU COM SERÀ LO TEU¡¡ TE TENIM MOLTES GANES¡¡BUENO A DISABTE HO COMPROVARÀS¡
DEME LA BODA DE CATEGORÍA¡¡ YA TE CONTARÉ. HAFTER I TOT¡¡

SAN CASALLA ha dit...

YEEEEEE PICANYA¡¡¡¡ QUE MONANEM DE DESPEDIDA¡¡¡¡¡
NATALIA NO SE RES DE TU¡¡ ENCARA ESTAS MALA? EHIII TOTS ELS DIES NO ES CASA UNA AMIGA¡

Anònim ha dit...

ay mare la Noe¡¡¡¡¡ que ganes tinc que siga dissabte... tu no et preocupes que de coses pitjors hi han, al fi i al cap tot açò es festa i hi ha que disfrutarho que açò no es tornara a repetir i nosaltres estarem ahí per a compartir la festa en tu¡¡¡¡
Enhorabona a la parella i comença el conter enrere¡¡¡¡¡¡
NOE QUE SUUUUUSSSSSSSTOOOO¡¡¡¡
Ye Carmen al dissabte ja em contaras això de l´after, algo m´imaginava, perque ja m´enterat que el diumenge això de la mar.... res de res.... FIAMBRE TOTAL¡¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

No trobe ninguna foto del Bola i de de Noe que m'agraden. Envieu-ne alguna o digueu-me quina fique i on esta.

Anònim ha dit...

gracietes, tambe espere q isca tot be i si deme tinc un poc de susto jajaaj!!! pero bueno ja qeda menos tinc ganes de q vinga el disabte i au!!! bueno gracies per les felicitacions

Anònim ha dit...

VIVA LA NOVIA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

enhorabona novensans!! que seu paseu molt be el dissabte!!

Anònim ha dit...

Enhorabona als dos, segur que s'ho passen de categoria en els amics que tenen. Les amigues no sen paseu molt en ella que jo la he vist hui i si que està algo asustaeta. Jo a la despe no puc anar perque tinc que estar currant en la despe dels xicons que la fan en Static que espere que es porten be, por tinc !!! Pero en la boda ens vorem per lo menos un ratet perque despres tambe curre i espere després de la disco movil vorevos a tots un ratet que Arturet seguirà la festeta en Static. Besets a tots.

SAN CASALLA ha dit...

HOLA ROJETA¡¡ QUE TAL EL FALLERÍO? YA QUEDA MENOS¡ BUENO AL DISABTE QUE BÉ ENS VOREM EN EL ANOMENAMENT¡
TOMASETA QUE GANES DE VORET¡¡ COM VA EL VERENEO? BUENO EN LA BODA ENS VEGEM¡
NOELIAAAAAAA¡ VAS A CAGARTE COM ESTIC CAGANT-ME YO PER CULPA DEL VIRUSSSSSSSSSSSSSS¡¡¡¡¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

HAY NOELIA, NOELIA, QUE DEMA ENS TALLARÀS EL MONYO A TOTES¡¡¡JAJAJAJAJA

Anònim ha dit...

LA VERITAT ES QUE SEMPRE QUE ES CASA UNS AMICS, EL COR SE M´OMPLI D´ORGULL I SATISFACCIO,(ESTA FRASE ES TIPICA DL REI)BE SOLS DIR Q ESPERE QUE SIGAU SEMPRE AIXI I NO CANVIEU MAI I SAPIAU QUE HI HA QUE AGUANTARSE UN A L´ALTRE, HI HAN "CRISIS" ( O COM DIU ZP DESACELERACIO DE LA RELACIO)PERO TRANQUILS TOT S ARREGLARA I SI SE FORT UNA PERETA O UN CALENTADOR DE GAS ALLI ESTARE JO, BE JA ESTIC RALLANT-ME UN POC I NO ESTIC DIENT RES DE TRELLAT, PERDONEU PERO NO ESTIC MOL INSPIRAT, UN BES I UN ABRAÇ PER A NOES I JESUSOS.

Anònim ha dit...

EEEEEEE QUE DEMA JA ES LA DESPE!!!!!!!!
MARE MEUA!!!!
APREPARAT NOEEEEEEE, Q JA NO TE QUEDA RES!!!! JEJEJEJEJE