http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 17 de juliol del 2008

Crisi o memòria?

Últimament sols veiem, llegim i escoltem coses sobre la crisi, eixa gran crisi que a tots ens envolta i que en tot està. I mireu si és tant gran i tant real que ha arribat fins i tot al nostre bloc, que no?

La crisi no es afecta sols en el nombre de articles que es publiquen, o si? Això es una crisi però que no es deguda a la que ens envolta, mes be a la falta de memòria. A la memòria de que ara se m’ha oblidat enviar l’article, tenia unes fotos per enviar-vos, volia que ficareu açò... son sols models de frases que he sentit mes d’una vegada d’alguns de vosaltres i que poc a poc van tenint merma al bloc.

També pot ser degut el descens d’articles a la crisi, a la gran crisi, pel simple fet de que molts teniu la sort de tindre vacances (no es el meu cas) i podeu anar a la platja, on teniu una segon vivenda i en ella no hi ha internet ni ordinador. I degut a la crisi no aneu a ficar-se’n i per tant no podeu escriure i enviar coses al bloc.

Però on realment he notat molt la crisi es en Cervantes al Mon, com que aquest any no viatgeu? Per la crisi. L’any passat a aquestes altures de l’any ja havíem publicat molts articles per al concurs, i aquest any sols hi ha dos, que, com va la crisi? Tot s’havia de notar.

Encara que també pot ser degut a la memòria, ja que jo se, de bona tinta, que hi ha tres viatges mes fets amb l’escut de la falla però encara no els han enviat i és degut a la falta de memòria. Un és el meu i fins que un amic que vingué en mi no m’envie les fotos no les puc ficar. Ahi, poca memòria. Ja ho diu Juan Nicolas, val mes llapicera curta que cap gran...

Ala, ja vos he fet a tots memòria, sols queda que ho poseu en pràctica i que ens envieu el que tingau, que segur que teniu...

Bon estiu i bones vacances (als que les tinguen) de part dels webmasters.

Per cert, el bloc no tanca en estiu. Estem per al que necessiteu.

16 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Carlos jo crec que gracies a deu com a web fallera funcionem de meravella, comparant amb d´altrews que estan a l´alcanç que tots nosaltres.Pero si que es veritat que s´ha notat moltissim en quant a articles i visites, hem passat les 100.000 que no esta gens mal, pero hi ha que reconeixer que jo, per exemple que la continue visitant a sovint, es penjent maxim 2 articles per setmana, pero bueno... tambe et done la rao en l´estiu, la jornada intensiva de molts ( no San Casalla?) i les vacançes....
Parlant de vacançes i de Cervantes al mon... això això si que es veritat que molts pocs viatjants hi ha aquest any, que m´ho diguen a mi que m´en anava a Punta Cana i em conformare en 6 dies a Ibiza ( yujuuuuuuuuu¡¡¡¡) i que, i lo guay que ens ho anem a passar, i per supodt que Cervantes se´n ve amb nosaltres de cap¡¡¡¡¡ que guay, ja estic contant els dies per a parar ja de currar.... que ja es hora¡¡¡¡
San Casalla, com es nota la bona vida¡¡¡¡ Flaki ara com es hora de Bea la fea...tampoc vol saber res de la web.....
Bò Carlos al menys ja en som dos¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Som tres Deme, que jo també estic açí. El que pasa és que estic asoletes i no estic tant pendent de la web com voldria. Encara que per les vesprades sols vos acompanyaré dijous que és el dia que hem toca currar sancer, la resta de la semaneta sols de matí.
Tu te´n vas a Ibiza, que jo aquest any el més lluny que aniré serà al camp de Rous. Però no passa res, uns anys per altres. La crisis si que es nota si, jo treballe a la construcció i en aquest sector es nota prou, bueno ja he xarrat prou, fins després.

Anònim ha dit...

som cuatre CRIS jo tambe estic açi pero prou lia i no puc escriure pero ara que tinc un moment aprofite un besot fort a tots.

SPIELBERG ha dit...

Quan mes gent millor.

I de gràcies a Deu res, gràcies a vosaltres que esteu ahí dia rere dia.

Pêr cer, quan he vingut a casa m'he trobat amb la sorpresa de que m'han portat les fotos del meu viatge, je je... El dilluns ho penjaré.

Ja hi haurà un altre per a Cervantes al mon.

Anònim ha dit...

Carlos no et preocupes jo el dilluns t´envie un article de invitació a tots per a la proclamaciò i mes o menys el que anem a fer i aon, almenys aixi per la setmana que be ja en tindras dos.

Anònim ha dit...

Bon dia a tots, per fi ja es divendres¡¡¡¡¡ colli i que llarga es fa la setmana a l´estiu i treballant... de vacançes no passa tan eapaiet no¡¡¡
ye San Casalla ja m´han dit que estas maleta, ves curante que dema tenim la despe de la Noe... ja m´estranyava que no savia res de tu feia dies¡¡¡ un beset molt fort i curat ja¡¡¡¡
ye Cris la veritat es que no em puc queixar la questió es eixir i desconectar, i la veritat que no conec Ibiza i tinc moltes ganes d´anar i damunt en el Flack i Natalia... pues ja em diras lo be que ho passarem els 4

SPIELBERG ha dit...

Vale Sandra, i si algu/na m'envia algo de la despedida ja en tenim tres.

No si al final ens faltaran dies peer a publicar-ho tot, je je

SAN CASALLA ha dit...

HAIII DEME QUINA SEMANETA PORTE PER CUILPA DEL VIRUS¡¡¡ ESTORNUDE I ENGAGUE DAMINT¡¡¡JAJAJAJA AVOREM DEMA¡¡¡
MIRA SPIELBERG EL DILLUNS VAIG ENTRAR A cERVANTES AL MON I VAIG PENSAR MAS O MENOS EL QUE TU HAS ESCRIT¡
LES MEUES VACANSES LES PASARÉ A TERESA DE COFRENTES PER A QUE LA NANA RESPIRE UN POC AIRE DE MONTANYA, I COM NO CERVANTES ES EL CONVIDAT DE HONOR¡ FINS I TOT EL PUTXAREM AL "PICO DE CAROCHE", PA VORE SI VEGEM DESDE ALLÍ A LES XAFAES DE NATALIA I DEME DE PIMENTÓ PER IBIZA¡¡¡
DEME I LA NATALIA QUE NO SE RES D'ELLA? YO HE PARLAT EN LA NERE I ESTA NIT TAMBE VE A SOPAR. BUENO QUE PUGA SOPAR PERQUE YO ESTIC A DIETA, PER CULPA DE LA PANXA¡¡¡

Anònim ha dit...

Deme segur que s´ho paseu super bé, perquè la festa allí és espectacular i com a nosaltres no ens agra, jijiji
Pero la illa també és molt xula. Compreuse sabates de neo per a poder nadar en les cales de pedres, que en ibiza també hi han cales xules, no està tot en la festa.
Carmineta conguente segur que demà te arrees un reanimator dels teus i te fiques bona.

Anònim ha dit...

ye Carmen que alegria de sentirte, em pensava que dema em fallaries¡¡¡¡
Jo no anire a sopar, pero acudire despres on estigau, la Flaki tambe anira despues, per la nana ja saps...
Entonces estas un poquet milloreta? ale va dema dissabte¡¡¡¡
Cris pues clar que ho passarem de luxe i tu Carmina ens fas senyals de fum desde la muntanya que de segur que les vegem¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

Macaven d'alegrar la vesprà. LES PETXINOLES ANEM A SER TIES¡¡¡¡¡¡¡
Quina petxinola serà????????

Anònim ha dit...

tu que fas per açí San Casalla? que no estas a la picina fente moreneta?
Ah jo si que ho se¡¡¡¡¡ pero no ho vaig a dir... ja ho dira la futura mare o algun article que prepararem alguna de les ties de la criatura¡¡¡ qui sera qui sera... ahí Carmina despistant al personal, aunque dubte que tarde la gent en enterarse perque açí les noticies volen¡¡

SAN CASALLA ha dit...

Que faig así? no meu digues que de pensar que estan totes en la piscina..... estic que rabie¡¡
Deme al final yo hui no anire a sopar,pero disaré la pintura a alguna.
Demeeeeeeee que dema hia comboillll. i yo que me cague damunt¡¡¡ això no hi ha dret¡¡
Bueno ya ens veguem dema¡¡

Anònim ha dit...

quien esta embarazada ahora?
perrea perrea...

Anònim ha dit...

Ye xicones, com es nota que esteu totes mortetes que hui ningú diu res. Imagine que la despe de lujo. Ja ens ho contareu i ficareu alguna foto no????

SPIELBERG ha dit...

O dos? A la vesprada penje l'article que estic fent de Cervates al mon.