http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 8 de juliol del 2008

Col·laboracio amb la Falla Via del Materal

Aquest any nosaltres no som l'única falla que celebra aniversari important. Els nostres veïns del Materal fan 25 anyets (felicitats vagen per davant), i entre d'altres coses han creat un concurs per a disenyar el cartell de tant senyalada efemèride.

Aci vos deixem les bases per a veure si algu s'anima. Sort.

27 comentaris (Afegix el teu):

CLARETA ha dit...

gracies per colaborar amb nosaltres.Ara a participar.I tb felicitats a vosaltres.

SPIELBERG ha dit...

De res, estem per al que necesiteu.

Anònim ha dit...

Felicitats a la falla del Materal. Segur que s´anima molta gent a dissenyar el cartell, que paseu un any especial al igual que nosaltres.

Anònim ha dit...

A les bases no he vist la data en que finalitza l´entrega, algú ho sap ????????

Anònim ha dit...

En els comentaris de baix he llegit que estan de enhorabona Gloria i Gema, lo de Gloria ja ho sabia pero quina Gema es, la de Amadeo? Si es aixi enhorabona a les dos i xiquets a la falla.

Anònim ha dit...

Pel que veig tenim moltes falleres embarassades,això vol dir que estes falles les celebrarem en BOMBO I PLATILLO.
ENHORABONA i com diu Sandra xiquets a la falla.

SAN CASALLA ha dit...

Mare meua¡¡ amadein canviant paquetons? no meu lleve del cap¡ Gema ara tindras dos xiquets un majoret pero xiquet¡¡jajaja
enhorabona papis¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

Natalia, Deme, Picanya, algú anà ahir a la reu de Noelia?, Quin dia hem tornat a quedar? que algú me diga algo¡¡¡

Anònim ha dit...

Carmi yo no ani pero me toca air laura y me va dir que quant tornen a quedar ya mos avisara pero encara no saben aon van.

SAN CASALLA ha dit...

VAL, I PA FER LES PUTAETES?JAJAJAJA

QUE CALOR MOS FA¡¡ COM QUEDARES AHIR? SEGUR QUE ET COMPRARIES ALGO¡¡

Anònim ha dit...

hola xiquetes!! enhorabona a les mamis!!!
carmina el dissabte que feres desaparegueres? quan hem vaig donar compter ja no estaves!!
les pastilles del dolor de cap es diuen ANALGILASA. BESSETS

Anònim ha dit...

Quina desaparició arrearen a Isabel, el disabte més. Ja esteu preparades, perquè coneguent-mos segur que tornem a pasar-ho de luxe. En quant pase la boda de Juli, desapreixc del mapa, al menys durant dos o tres semanes.

Anònim ha dit...

ja thas recuperat cris?
i colli jo dilluns hen faltava el goteret, que mal, estic major.
No pots desapareixer tantes semanes que el 26 de julio es la proclamacio de sandra i ahinoa, con que com a molt una setmaneta en casa.

Anònim ha dit...

Hay cris veges si al disabte mes eu dudes,que sort en desapareixer a mi en cara me queda la despedida de noe i la boda i despues proclamacio pero no pasa res tot eu superarem cari ye isabel sas que som un desastre no tenim ni petalos ni centro que fortes que som anem a menos ye cris yo encara estic mala no me recupere tia no me lleve la son de damunt que guai mos seu pasarem ara al disabte mes xao besets

Anònim ha dit...

Tens raó Isabel, no m´enrecordaba, dona igual estem en estiu, este ivern, a invernar i au.
Ye piki, jo hui ja soc persona però m´ha costat. Vosaltres encara se´n anareu però jo encara me´n vaig anar d´aniversari, com encara no habia tingut prou, jiji. Después volia morirme, però bueno no m´agrada que me conten les coses.
Piki vols que li toque a Daria a vore si encara estem a temps per a lo dels pètals???? Disme algo.

Anònim ha dit...

GRASIES A TOTS ELS QUE MOS HAN DONAT LA ENHORABONA DE PART MEUA I DE GEMMA.

Anònim ha dit...

PAPI XULI!!!!PAPI XULI!!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per a Amadeo i Gemma¡¡¡¡ ay Amadeo ara sabras lo que es patir son i canviar algun que altre panyal¡¡¡
Igualment la meua enhorabona per a Kiko i Gloria que tambe seran papas¡¡¡
Colli... a les proximes falles abanda del parking de cotxes, necesitarem un parking per a carritos de xiquets¡¡¡¡¡ vinga vinga xiquets al mon¡¡¡¡
Ye Carmen per on pare, ahir vaig tindre tot el dia internet trencat i no vaig poder entrar a la web, que rolloooo¡¡¡¡¡
Carmen que fem dema, jo estic lliure, Javi senva de sopar amb els polis¡¡¡

Anònim ha dit...

Xicones ya se aon anem en la despedida de noe anem AL BUDA DEL SOL que guai mandit que esta molt xulo a i dema a les 8 en la picaeta pa parlar pa la despedida de noe ye carmi dema fem picina com tots els divendres no.

Anònim ha dit...

HEY ROJETA¡¡¡¡ GRASIES PER EL NOM DER LES PASTILLES. SON MIRACULOSES¡¡ EL DISABTE VAIG TINDRE QUE DESAPAREIXER A LA FORSA, PERQUE AL ENDEMÀ LA CARMEN NO SAP QUE LA MAMI ESTA DE RESACA¡¡JAJAJA ENS HO PASAREM SUPERBE¡
DEME Y PIKI DEMA ENS VEGEM A LES 8 EN LA SERVESETA I DESPUES YA VOREM LO QUE FEM¡¡ HOME YO CREC QUE MEN ANIRÉ A CASA QUE AL DISABTE YA TENIM BODA I ESTIC AGOTÁ. LO QUE DIU ISABEL: NESESITE UN PAR DE GOTEROS PER A RECUPERAR FORSES¡¡

SAN CASALLA ha dit...

HEY ROJETA¡¡¡¡ GRASIES PER EL NOM DER LES PASTILLES. SON MIRACULOSES¡¡ EL DISABTE VAIG TINDRE QUE DESAPAREIXER A LA FORSA, PERQUE AL ENDEMÀ LA CARMEN NO SAP QUE LA MAMI ESTA DE RESACA¡¡JAJAJA ENS HO PASAREM SUPERBE¡
DEME Y PIKI DEMA ENS VEGEM A LES 8 EN LA SERVESETA I DESPUES YA VOREM LO QUE FEM¡¡ HOME YO CREC QUE MEN ANIRÉ A CASA QUE AL DISABTE YA TENIM BODA I ESTIC AGOTÁ. LO QUE DIU ISABEL: NESESITE UN PAR DE GOTEROS PER A RECUPERAR FORSES¡¡

San-vala ha dit...

Bon dia a tots i a totes,

Només dir-vos que hi ha un nou article a la pàgina d'Agermanats, es interesant que entreu i aneu enterant-se de les ultimes novetats de la festa...

Gràcies per la vostra colaboració.

Per cert enhorabona als papis que he llegit per ahí i conec algún personalment

Anònim ha dit...

Carmi yo dema no ixc k disabte tenim boda i al disabte queve despedida i al atre boda i proclamacio i no pot ger jo encara no mallevat la son de damunt i la gonia en cara tinc la casalla k me puja i ma vaisa pero la cerveseta si hay so no pot faltar pk hay so es obligat deme igual dema toca algo llavorem que mos toca en la tombola dema a quinora acabes.

Anònim ha dit...

Vale CArmina ens vegem dema, pero a les 8 on ens vegem?

SAN CASALLA ha dit...

ENS VEGEM EN EL BAR QUE ANTES ERA EL CAPRI. PROP DON TREVALLES.AL COSTAT DEL BBVA.
FINS DEMA.

Anònim ha dit...

oido barra, a les 8 estic jo allí¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

VINGA XICONES¡¡¡ QUE YA ES DIVENDRES¡¡¡
NATALIA A LA VESPRA VENEN A LA PISCINA LA PIKI I LA SEVI¡