http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 7 de juliol del 2008

100 MIL VISITES!!!!ENDEVINA ,...ENDEVINALLA!!!!

Fa un temps qui ens ho anava a dir?
Era en les falles de l´any 2007 quan va nàixer la idea de crear un blog per a la nostra falla de la mà de Xuso i Spilberg com bé tots sabeu.

Al poc de temps no vaig poder resistir la idea de començar a fer comentaris, però vaig creure convenient en eixe moment possar-me un nick per tal de fer-me passar per desconegut, encara que en conegueu tots massa bé.

Arribar fins aquest nombre de visites era esperat per tots i en especial per mi, ja que fa un temps me vaig comprometre a revetlar-vos el meu vertader nom.

El nom de Sambori no és deu a res en concret, simplemet és un nom neutre amb molta sonoritat que a més he acabat agafant-lo com a propi.

En aquell moment del naixement de Sambori sols vaig revetlar la meua identitat a dos persones molt pròximes a mi i que sabia que guardarien sempre el secret, encara que he de confesar que no vaig comptar en com de despistada és una d´elles i espere contar-vos algun dia la història que va dur cua degut a eixe oblit.

És veritat que he fet el possible per a que no arribeu a descubrir-me ,però també és cert que no he parat de donar pistes que vos encaminen cap a la meua persona.

Sambori no és una única persona sinò més bé dos: Sambori i Ribosam.
Aquest últim nom pot ser li sone més a algú, veritat Spilberg???

No sé si t´adonares en el seu moment però pense que fins i tot m´ho has ocultat i sempre has dit que continúe a l´anonimat.

Per a més pistes he de dir-vos que no estic a la foto que encapçala el blog però sí estic present en tot moment a la web.


Guarde molts bons records de la que és la meua falla i que he compartit en molts de vosaltres, familiars i amics.

M´agrada involucrar-me en tot el que puc encara que cada any porta unes circumstàncies diferents.

Aquest any és un any especial a la nostra falla ja que celebrem el 50
Aniversari però també serà un any especial per a mi.

Especial per molts motius, per tornar a reviure anys passats i per donar pas a nous anys en els que les falles hauran canviat per a mi.

Segur que hi haurà que al llegir el títol que he escollit li sonarà al nom d´un sainet molt conegut :”Endevina,endevinalla o,……” un dels meus preferits .

En tot açó a més de continuar el cicle d´endevinalles que ja fa temps es va iniciar , pretenc estar un poc més a prop de tots els que compartim línees en aquest blog, i encara que sé que algún dia acabaré destapant la meua identitat, vull que entengau que el que va començar com un joc s´ha fet més seriós i seria una llàstima que li posara fi.

Així que de moment vos deixe en l´endevinalla i sols me queda dessitjar que junts arribem a moltes més visites per tal que seguixca sempre viu el blog de la nostra falla.

Fins l´altra amics!!!!.

24 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

He tingut un cap de setmana molt mogudet, supose que igual que molta gent que a l´estiu tots solem tindre l´agenda més apretada, i no habia vist els que ens deies sambori.
Per ahí dalt tots estan diguente que ja són 100.000 visites, que te toca confesar-nos qui eres en realitat (inclusive jom que ganes no me falten), però per el que estas diguent al teu article diria que penses deixar-nos un poc de temps més amb la intriga, es així??? Vas a continuar tinguent-nos a tots intrigats????

Anònim ha dit...

Xe perfavor açò es un mal viure, jo ja tinc el cap apunt de rebentar.
jo continue amb la meua idea i despres de llegir aquest article, encara la tinc mes clara¡¡¡
Igual estic montantme un apelicula jo sola pero hi han coses que em cuadren cada dia mes.
Saps que personalment t´heu he preguntat un montó de vegades i m´ho negues, pero jo se que estas mentintme molt, ja t´apanyare jo a tu quan es sapiga qui eres realment i si tinc rao... ay mare si tinc rao... m´ntra risa i tot¡¡¡ pero si no la tinc pues... segur que el/la que et rius eres tu pero de mi¡¡¡¡
un beset per a Sambori perque sigues la persona que jo crec o no ho sigues has donat molta vida a la web¡¡¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Anem per parts. Pel que jo se Sambori escrigué l'article el dijous i al publicar-lo hui li ha aparaegut amb la data del dijous, per això molts no l'han vist. Això ja està solucinant.

I respecte al que em dius a mi, sols dir-te que me perdut, la memoria em falla, i em dona igual.

Segueix sent Sambori fins que et canses i mes enllà. Gràcies per l'article i per la vida que li dones a la web.

rocio ha dit...

Se que arribe un poc tar per felicitar-vos les 100.000 visites pero com es diu, mes val tard que mai.
Moltes felicitacions per als grans websmasters Xuso i spielberg, i per a tots els comentaristes.
A per les 200.000 jajjaa

SPIELBERG ha dit...

Uff, si queda. Gracies Rocio.

SAN CASALLA ha dit...

Spielberg i xuso, no deuriem en la proxima reu estiguenca fer una festeta, per celebrar les 100.000 visites? yo propose a tots els weberos que anem a la reu al estil ibisenc, TOTS DE BLANC¡¡¡

Anònim ha dit...

Sambori sambori, qui seras, me mola aixo de deixarnos amb la intriga, ets uns dels personatjes que li dona vidilla al blog.

Deme dirte que si penses que pot ser que es el que jo pense (sang de la meua sang) crec que no es.

Sambori ets un carck.


http://informaticaparaburros.blogspot.com/

Anònim ha dit...

no me vullgues despistar Jorge, que ja tinc prou de mareig amb Sambori¡¡¡ jo soc d´idees cfixes¡¡¡
Ye CArmen que passa per ahi?

SPIELBERG ha dit...

Jo no tinc roba blanca, podem anar de negre?

Anònim ha dit...

Moltes feliçitats a "SPIELBEER Y XUSO" per aquestes 100.000 visites,i que siguen unes altres 100.000 més igual de genials que estes.
Ié Carmineta moltissimes gracies per portarte també el disabte,ja et contare val?eres un "crac"
Deme estas per ahi?

Anònim ha dit...

Sambori,un dia et vaig dir qui eres a tú,i a mes també que ereu mes de una persona,aspere no haverme anganyat perque en aquest article, encara en fa pensar mes que eres qui pense,de totes maneres no cambies mai,fas que la web siga algo especial.

sambori ha dit...

Gràcies a tots pels elogis i per entendre que encara no siga el moment de descobrir-me.
I continueu amb l´endevinalla que aneu tots un poc despistats i encara esteu prou lluny d´arribar fins a mi.Com bé dic a l´article l´única persona que pensava m´havia descobert era Spilberg però segons diu ell la memòria li falla però espere algún dia refrescar-li-la!

Anònim ha dit...

Spielberg jo també soc de negre, així que tinc el mateix problema que tu, però no és mala idea lo de la festeta.
Sambori, jo elogis tots els que vullgues, però jo seré l´única que vol que et descrobixques.

DPeiro ha dit...

Moltíssimes felicitats amics. Des d'Oliva vos desitgem el millor i que continueu donant guerra durant molts anys més.

Una abraçada molt forta a tota la comissió en especial a Xuso i al meu amigatxo Spielberg!!

Anònim ha dit...

A las buenas noches
Com be dius Sambori
"Especial per molts motius, per tornar a reviure anys passats i per donar pas a nous anys en els que les falles hauran canviat per a mi.",
aço em fa pensar que una de les cosetes que poden canviar-te les falles es tindre "un retoño" un nano o varios, igual m'anganye.

Res que continues igual i que continue el misteri.

Vaig a fer un poquet de publicitat del meu blog, si els bloggers meu permiticen :)

http://informaticaparaburros.blogspot.com/

sambori ha dit...

Els canvis a la vida poden ser moltíssims:canvi de casa, canvi de feina, canvi de parella, canvi de solter a casat, canvi,....vos deixe amb el dubte!!!!
Però ja que has tret el tema dels nanos segur que l´any que ve no ens ens falten,perquè vaja que tenim falleres en espera de bebés!!!
I ja m´he enterat que s´han sumat a les que ja sabiem dos més:Gloria i Gema, que des d´ací aprofite per a donar-los la més sincera enhorabona!!!!

Anònim ha dit...

Qué bo eres Sambori!!!!
Saps torejar més què Paquirri!!!
Olé la gracia!!!.
Però com diu Cris ,seguim sense saber qui eres.
T'escapes com una anguila!

Anònim ha dit...

QUE ME DIUS SAMBORI?¡¡¡¡¡ QUE GEMA LA DE AMADEIN TAMBE ESTÁ COMPRAORA? DE GLORIA LA DE MELERO EN VAIG ENTERAR AHIR EN LA PISCINETA PERO DE QUE AMADEIN VA A SER PAPAITO NO¡¡
ENHORABONA A LES DOS PARELLES¡¡¡

Anònim ha dit...

Moltes feliÇitats a les futures mamas Gloria i Gema,quans xiquets enguany en la falla que guai,sambori yo crec que tambe se qui eres pero respete la teua desisio quant vullges diro eu dius mols besets

Anònim ha dit...

Menuda notícia, les dos volien, enhorabona a les dos.

Anònim ha dit...

ARA JA SE QUI ES SAMBORI...

Anònim ha dit...

ENHORABONA A LES DOS PARELLES PER LA SEUA PROXIMA PATERNITAT¡¡¡¡
A PARTIR DE POC AMADEO JA NO TINDRAS TEMPS NIO PER A ENTRAR A LA WEB¡¡¡¡

Anònim ha dit...

sambri n tèns araula digueres que a les 100.000 diries la teua identitat per tant no las cumplida i les persones amb nom o amb nick tenen que ser series i en paraula

Anònim ha dit...

sambori n tèns araula digueres que a les 100.000 diries la teua identitat per tant no las cumplida i les persones amb nom o amb nick tenen que ser series i en paraula