http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 22 de juliol del 2008

Col·laboracio amb la Falla Via del Materal 2

Els amics de la falla Via del Materal ens han avisat de que hi havien uns errors en les bases que ens enviaren per al concurs del disseny del cartell del 25 aniversari.

Per aquest motiu ens han reenviat les bases modificades, estes son les bones.

6 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

Bon dia a tots i a totes¡¡¡¡¡ Com va el estiu??????
ya tenin ahi la proclamació¡¡¡ si no parem¡¡
Spielberg que no poses lo e Sandra?

Anònim ha dit...

HOLA A TOTS, EL QUE VAIG A PROPOSSAR NO TE RES A VORA AMB L'ARTICLE DE LA FALLA V.M.
EL MEU PREC ES PER ALS DOS AMICS DE LA NOSTRA FALLA CARLES I XUSO. SERIA POSIBLE QUE CANVIAREU LA FOTO DEL ESCUP PER FAVOR...? NO TINC RES EN CONTRA DE L'ANIMALET PERO, A LA FALLA TENIM MOLTA GENT DIGNA D'ESTAR AL ESCUT. JA QUE M'HE FET EL ANIMO DE DIRO, PUC PROPOSAR A UN GRAN FALLER PER A PRESIDIR UNA TEMPORADETA LA NOSTRS P. WEB? CREC QUE EL TIO NICOLAS NO HA ESTAT MAI, PODRIA SER CARLOS?
MOLTES GRASIES I BESITOS, CHAO.

SAN CASALLA ha dit...

NOE ESTA SEMANA YA HAVIEN PROPOSAT CANVIAR EL ESCUT I POSAR ALS FUTURS NOVENSANS, PERÒ CARLOS NO TENIA FOTOS DIGNES DE ELLS.

PER MI ME PAREIX MOLT BE POSAR A NICOLAS, QUE SEU MEREIX

SPIELBERG ha dit...

Hui estava pensant en a vore que fer amb Pelusa.

Seguix dient que si m'envieu fotos dels novios amb les que estan be les fique sense problema. Encara que siga després de la boda.

No recorde si a Juan Nicolas ja l'he ficat, ho tindria que veure en casa. De totes formes a veure si esta nit el puc canviar.


Noelia, i no tingues mirament en demanar-me coses per a la web, estem per a això.

Anònim ha dit...

Aixo, aixo Carlos canbia ja la foto de l´escut que la pelusa ja se ho ha guanyat massa, vaig ser jo la que vaig porposar que ficares a l´escut als novios, pero no deixe de reconeixer que Noe te raó, Nicolas també s´ho mereix ¡gran faller!.

Carlos no t´oblides del article a vore si la gent cuant el llig ja a passat tot jajaja, que no que es broma, ja se jo que molta gent ho sap i m´han dit que vindran a vore si ens passa com en el nomenament que vinge mes gent de la que esperabem, de totes maneres cuant mes gent millo ho pasarem.

Anònim ha dit...

GRASIES CARLES, PER CONTESTARME TAN DE PRESA, ERES MASA PER A LA CARABASA!!!!
UN BESOT PER A TU I EL XUSO, I FINS EL DISAPTE.