http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 24 de maig del 2007

ÚLTIMA HORA!!!!! ..... Balls de Saló

Informació enviada per Jesús i Sara, profesors de ball:


Com be sabeu, som els profesor de ball de salo i vos escribim perquè volem comunicar als nostres alumnes, que demà nosaltres no podem anar a donar clase, degut a que tenin una boda d'un familiar. Nosaltres estabem convensuts de que la boda era dissabte i per això no habiem dit res.


Be nosaltres vos proposem que este divendres deurieu d'anar a ballar i repasar tot lo que estem donat, ja que ni ha gent nova i entre uns i altres es podeu ajudar, de tota manera la clase de dema se recuperara el el dijous que ve (dia 31) i per supost divendres dia 1 tambe ni ha clase. Perdoneu les molèsties i penseu lo de demà, un fort salut per a tots.


Jesus i Sara

5 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

A mi me pareix be que anem dema, jo tinc tot tipo de musica de la que ballem normalment, la puc dur i aixi repasem tambe el chacha, la samba i la salsa.

Anònim ha dit...

Clar que si Dolores, per mi perfecte. Tu ja ho saps.
Disme segur si vols que anem, que jo vaig.
Podem anar i depen de la gent que vinga ens quedem o mon anem.
Val? Contesta´m.

Anònim ha dit...

per mi si, maribel tambe, bueno se de uns cuans que si que vindran aixi que alli se vegem.

Anònim ha dit...

Jessi i jo també anirem.
Fins demà

Anònim ha dit...

Hui no anirem ni ma mare ni jo,però dijous estem ahí.
Ella està en Barcelona en els xiquets del cole i jo no puc anar.