http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 28 de maig del 2007

I dissabte... FUTBET !!!

Sí amics, com sabreu ja estàn en moviment els campionats esportius que organitza la Junta Local Fallera. El passat dissabte 26 de maig es va cel·lebrar al poliesportiu cobert, el campionat de bàsquet femení, en el que malogradament no hem tingut representació.


La falla Ronda del País Valencià va sortir guanyadora del campionat, després de derrotar a l'actual campiona, la falla Verge de Sales. Enhorabona a les campiones i a totes les participants en el trofeu. Esperem tindre a l'any que ve representació, com haviem fet anys enrere on les participacions han estat més que dignes. Animeu-se xiques per a l'any vinent!!!!


També, i com a novetat d'enguany, la Junta ha preparat un campionat de futbet femení, on encara està obert el període d'inscripció... on estàn les dones que volien jugar el campionat intern de la falla, al passat mes de març? doncs ara teniu l'oportunitat!!!!!!


On si que tenim representació, i fins al moment, no ens poden anar millor les coses, és al campionat de frontó. Les nostres parelles compossades per Pep Nadal i Daniel Meseguer i Fran Talens i Gregori Mari, alies 'polp'. Estàn arrassant i guanyant tot el que es posa per davant. Des d'ací volem donar-los l'enhorabona i dessitjar-los que arriben el més lluny possible, a vore si podem tindre una final Cervantil, que seria una gran festa... Ànim campions!!!


I dissabte 2 de juny, al poliesportiu cobert, tindrà lloc les 12 hores de futbet. Aquest torneig del KO és el que se'ns dona bé a nostaltres, després de les últimes participacions on l'equip ha oferit papers prou importants en relació al pressupost en que partim. Enguany anem a tornar a il·lusionar-nos i esperem arrivar el més lluny possible. Estem inclossos en el grup D, junt a la falla El Portal, la falla Materal i la falla 18 de Juliol. Un grup complicat, però no impossible!!!!


Els horaris dels partits de la fase prèvia són:
- CERVANTES vs PORTAL a les 10:05 hores
- CERVANTES vs MATERAL a les 13:05 hores
- CERVANTES vs 18 JULIOL a les 16:40 hores


Per cert, tot el que tinga la equipació de futbet de la falla i no tinga previst vindre al campionat, seria d'agraïr que es ficaren en contacte amb el delegat d'esports o que vinga a la reunió divendres i el porte, hi ha fallers que vindran a jugar i no tindràn equipació, no ho veig just.
Ànimeu-se tots a vindre!!!!

19 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Si algún faller va estar dissabte passat al II marató d'aeròbic al cau de la Bernat Alinyo, podria contar com va estar i com ho passaren els participants...

Gràcies

Anònim ha dit...

Hola Xuso!:
Després d'estar alguns dies sense poder entrar a la web, m'alegre molt de les notícies de l'esport ( es nota que el món faller està molt en actiu).
És veritat que és una llàstima no poder participar en totes les modalitats de l'esport .
A mí m'alegraria molt poder organitzar des de la falla partits de FUTBET PER ALS XIQUETS .
Xuso! a veure si fem algun partidet per als nostres fallerets i els seues amiguets!!!!.
Encara que en tenim poquets.
Ben segur és que la idea els encantaria i com tu eixe camp el domines molt bé,ja que a més de ballar, escriure , fer teatre,etc.també domines el balonet!.Què jo et veia quan eres més menut.Je!je!je!....
Pense que seria un èxit.
FUTBOLISTES-FALLERS,ANIMEU-SE!!!

Xuso ha dit...

Pense que és un molt bona idea. Podem organitzar partidets per als fallerets i falleretes i amics per vore si els despertem el cuquet faller...
Quedem en parlar-ho Amparo. Això està fet!

Anònim ha dit...

Xuso:
Sabia que t'agradaria la idea.
T'imagines Josep,Andreu,Adrià...en un partit de futbet?????.
Als pares i als iaios els caurà la "baba" animant-los,(encara que són un poc xicotets).
El nostre president infantil , també podrà dur als amiguets.
Hem de portar avant aquesta idea.

Anònim ha dit...

LA FALLA ESTA VIVA:

Com esteu amics, ja estic una setmana més açí, aquest divendres vaig sopar, vaig pagar 2 euros com de costum i em vaig quedar més ample que llarg, val la pena sopar, raonar, riuret una estona i després sentir al secretari i al president com fan la reunió, i com no quedar-se a ixa partida de truc que molts fallers esperen per acabar la vetllada.

Esta setmana el president va nomenar que el proper divendres 01/06/07 tenia sopar d´amics ja que la filla d´un dells es casava i el divendres tenien sopar de la quadrilla, que bonic una setmana més cuant un grup de fallers va dir que encara que no hi haguera reunió es podia anar a sopar i fer " un GUISOPO " açò es falla amics, " LA FALLA ESTA VIVA ", per això vullc dir al que no vinga a les reunions i puga llegir el missatge que s´anime que val la pena de veritat viure este espirit faller que hi ha. Recordeu que entre tots i en l´opiniò de tots farem falla.

Que bonic es vore 3 o 4 taules del truc després de la reunió i 1 o 2 del parxís, si com heu sentiu del parxis, perque les nostres falleres no falten i estàn tanbé enganxades a les reunions i de veritat que açò es el que necessitava la falla.
M´hagrada el soroll de la reunió, el per favor del president, m´hagrada vore cuant demana opinió per alguna cosa i tenim sempre 4 o 5 opinions totes disteintes però totes vàlides, al finalhi ha vegades que no m´hos aclarim però tot es falla i senyal de que ESTA VIVA, i si no que lli ho pregunten al nostre amic i faller el BOU, que asisteix a la reunió amb el seu fill Josep en només 3 anys i mira que dona guerra i arma soroll, ara soroll sa. Es xicotet d´estatura i de edat però segur que serà un gran faller.

Be fallers vaig a seguir treballant per que no trobe el moment de despedir-me, així que fins a la setmana que bé si em trobe en ganes i humos de ficar unes parauletes, a Luis espere que lo del "GUISOPO" SEGUISCA EN PEU.

Anònim ha dit...

Amic faller :
No sé qui eres,però eres faller de veritat.Ja li diré jo a Luis.... (com si fora el meu home).Que prepare algun d'eixos "guisopos" que tant vos agrada als fallers.Podeu parlar amb ell i sugerir-li quin "guisopo"farà.
Després "omeprazol" ,partideta i...a dormir.

Anònim ha dit...

Amparo el tirava de menys, estava estranyat per que la setmana pasa no em contestares al article que vaig ficar i que encara està, pero ja estic tranquil perque se que estas ahi, ja he parlat en el teu marit

Anònim ha dit...

Perdoneu no era anònim era el faller

Xuso ha dit...

Tant se val, no tenim cara per al pseudònim, però així sabem qui ha parlat!! jejejeje

Anònim ha dit...

Amic anònim :
Perdona que jo no t'haja contestat , però l'article anònim que jo he vist estava adreçat a l'amic Rodabars i pareixia ser d'una dona ja que li confesa "el vull" (en el bon sentit de la paraula),es a dir que t'agrada com escriu,perque a Rodabars encara no el coneguem personalment,sols de referència.
En canvi aquest últim anònim pareix que es tracta d'un home perquè diu que "estava extranyat perquè la setmana passada no hi vaig contestar".
Parles dels mateixos anònims ????.
Pareix que es tracta de persones diferents !!!.
Açò passa per ficar anònim , val més que et fiques un nick com Sambori o Rodabars si és que vols amagar la teua identitat i resultarà més divertit.
Per què ANÒNIM potser home o dona .
És el mateix ANÒNIM???.
O... és un altre diferent???. Espere amic anònim el teu aclariment.

Anònim ha dit...

Vaja pareix que m'havia perdut alguna cosa.......
La meua reflexio te una nota aclaratoria al peu en la que vos dic que la cosa no va en serio!!!
Jo se que la dona llueix,encara que cada volta mes els homes ens preocupem per anar millor vestits amb trajes de "sarauet",torrenti...etc,com deia la dona llueix mes que l'home i es la "salsa" de la festa amb les falleres majors, no ho fique en dubte i no vull per a res canviar-ho.
Que participen tant o mes que els homes en tasques importants ho tinc clarisim,a la meua falla moltes molt mes que jo.

Que jo tambe vos vull,VAMOS.

Salutacions per a Cris,Amparo,Sambori i tota esta gent que escriu per aci.
Als webmasters salutacions especials.

Ah i jo encara que fisicament no em conegueu tots ,si que he dit qui soc.

Anònim ha dit...

Faller m´alegra vore que no et perds cap reunió.Estàs donant un bon exemple per a tots.
Té raó Amparo,no estaria mal que te posares un nick,i així no presta a confusions de altres que s´estan animant a escriure i s´anomenen:la fallera,anònim,...
Està bé organitzar guisopos des de la web,a vore si acudeix més gent els divendres!
Sabem que Luis ja és cuiner habitual i ben segur que la seua dòna li passa el parte!
Amparo com a anat Barcelona?Prometeres passejar a Cervantes,te l´has dut darrere?,o es que t´has oblidat la càmera de fotos?
Rodabars si va avant el guisopo quedes convidat,ja veus que hi ha ganes de posar-te cara!

Xuso ha dit...

Ja feia temps que no et veiem per ací sambori, m'alegre!!!

A Amparo se li oblicà la càmera en Barna, però no sols a ella, perquè hi havia per ahí una escapadeta a Benidorm i tampoc em rebut cap imatge, de moment continua la familia Pan Jr al capdavant de la classificació!!!!

Anònim ha dit...

jo vos envie una foto i au!!!
Es que soc vergonyoset.....

A mes molts en teniu que coneixer de vista i direu ah! collo este es el famos Rodabars.

Sambori i si vaig al guisopo:et coneixere?

Anònim ha dit...

Jo no sóc qui té interés de saber qui eres o pot ser que ja te conec,qui sap!
Sols he dit el que és evident:eres col.laborador a la web de la nostra falla i molta gent pregunta a la reunió dels divendres:Qui és rodabars,i sankarrega,sanbala,...i tots aquells fallers d´altres falles que tenim el gust de que participeu i doneu les vostres opinions ací al blog.
Per cert qui sí està desaparegut és l´all-i-oli.Sabeu algo d´ell?

Anònim ha dit...

Bo pues,jo mantindre l'intriga.....

En la tan nomenada festa de la Germanor tindreu oportunitat de coneixer a tots els habituals dels foros,ja ho sabeu esteu tots convidats......

Anònim ha dit...

ENHORABONA!
Per a tota la falla, per als webmaters en especial.
Açò és divertit, va aumentant la intriga entre la gent.
Rodabars, cada vegada són més els que volen conèixer a eixe vergonyoset que no para de visitar-nos, a vore quan ho fas en persona, i aixina desvelem el secret. I si no ja et portare jo un divendres d´eixos que ens veguem, per a que sapien qui eres.
Bueno, ENHORABONA per a tota la FALLA PLAÇA CERVANTES.

Anònim ha dit...

Sambori ! No m'he perdut res !
Jo entre al blog tots els dies i disfrute llegint el que escriviu ,tant fallers com simpatitzants.
Però simplement estava esperant el PICAMÀ i el MORTER que veig que no s'animen a menejar l'all-i-oli je,je ,je.
I PAQUETEMETE?????.També era graciós????

Anònim ha dit...

Sambori:
Mira que tens bona memòria i no te s'escapa cap detall.
Pensava que no t'enrecordaves de Barcelona i veig que estaves esperant-ho.
Val !,si que he passejat a l'escut de Cervantes, sí que m'he fet fotos, però el millor ès que m'han acompanyat fallers d'altres falles .

SÍ que n'hi ha bona germanor.

Ara et toca a tu i a Rodabars fer un viatget.Sinò el concurs de "Cervantes al món " està mort i això no estaria bé,que és una idea molt GUAI.

Per cert Spielberg :
Qui guanya Madrid o Barcelona??
Es a dir en eixe mapa teu de "la LINEA RECTA és el camí més curt"
Que està més lluny Madrid o Barcelona???