http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 13 de febrer del 2009

No tinc paraules d'agraïment suficient (ni temps per a ficar-les totes).

150.000 visites.

Vosaltres feu gran açò, mentre estigueu ahi nosaltres farem tot el possible per a no fallar-vos.

Gracies.

Spielberg i Xuso.

40 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

VINGA VA QUE YA ANEM DE CAMI CAP A LES 200.000, I A ESTE PAS ARRIVAREM ANTES DE FALLES¡¡¡¡ AÇO FA OLORETA A POLVORA¡¡¡
SPIELBERG SAS A QUINA HORA ES LO DE HUI EN EL CINE LIDO??????

HIU ES L'HOBRETA DE LA FALLA PER TELE SUECA, DAMUNT REUNIO,I CREC QUE ALGUNA COSA MES, AIXI QUE TINDRE QUE TRIAR ALGUNA.

Amic fep ha dit...

Bueno, bueno, bueno... en eixa parella de webmaster que teniu, i ja 150.000 visites???!!!!

Jajajajajajajajaja... com es nota que sou lo milloret dels blogs, que parella de webmaster!!!!

A mes, no totes les flors son per a vosaltres, sino per a tota la retafila de gent de la falla que anima el cotarro en els seus comentaris...

Enhorabona a tots!!!!!!

SAN CASALLA ha dit...

GRASIETES AMIC FEP¡¡¡¡¡

CUIDAET ESTA NIT QUE HOY ES VIERNES 13¡¡¡¡¡

Xuso ha dit...

jajajaja, bonoa observació San Casalla... no ho havia pensat!!!!

150000 visites... que fort, en no arriba a 2 anys!!! la veritat és que no ho havera imaginat mai, però jo crec que ara ja podem dir que el blog està bastant consolidat entre els fallers i és una bona ferramenta d'utilitat i diversió per a la Falla, que era el que preteniem en un principi!!

Gràcies a totes i tots per estar ahí!!

SAN CASALLA ha dit...

I SAMBORI QUAN ES DECLARA??????

Anònim ha dit...

JA QUEDA MENOS CARMINETA, SAMBORI EM VA DIR QUE A LES 200.000 VISITES ES DONARIA A CONEIXER, JA VOREM....

ENHORABONA ALS NOSTRES WEBSMASTERS, CAMPIONS!

LA TORA

San-vala ha dit...

Enhorabona als meus amics i blogers de la Cervantes Xuso i Spilberg, però sobretot enhorabona a tos i cadascú de vosaltres que sou els que heu aconseguit el repte d'arrivar a les 150.000 visites, gràcies a les vostres entrades, gràcies als vostres comentaris que han fet que altra gent entre, gràcies als vostres articles que ha fet que gent propera a vosaltres entre per a lleguir-vos, gràcies a les vostres fotos que ha fet que la gent entre a vore-les...

En definitiva tots heu ficat el vostre granet d'arena per aconseguir que el blog de la Cervantes com diu el meu amic Xuso es consolide i el més important es mantinga...

I com dit sempre en aquestos casos que el RULO NO PARE!!!!! i a seguir...

sales ha dit...

Ja ves,ja fa 2 anys que jo veia a Xuso cara l´ordinador provant coses, parlant en el Xarly, fent proves de fondos, triant diferents colors,mirant altres blogs... I ara podem dir que tenim el blog més visitat en menys temps de totes les falles. Els nostres webmasters s´ho han currat, gràcies a persones com vosaltres 2 les il.lusions es transformen en realitats, SOU ELS MILLORS!!!

san-garrofa ha dit...

Enhorabona xuso i carlos per arribar a les 150000 visites i per la faena que feu mantinguent la flameta de les falles encesa tot l'any que costa prou i per animar a la gent que siga protagonista de la web,a seguir que el rulo no pare!!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona per a Xuso i Carlos!!
laveritat es que seu curreu molt,per que jo que no me puc conectar tots el dies,cuant en conecte ja es en el mono de:hui de qui será el aniversari?o que article tindrem de crisis,vivienda...?o quins fallers esperen la cigüeña i a qui l´arribat.Lo dit enhorobona artistes.
Sambori ja te queda menos per delatarte,que este pas seran mesos.

Sandra ha dit...

Hola xics com es nota que ja es divendres que teniu ganes de juerga, ja esteu preparats per al bouuuuuuuuu??????

Amic Fep i tu estas preparat per a dema cuant el cride per a pujarar??? Ja Ja Ja ja te vaig dir que no semoblidaria.

Sandra ha dit...

Ah! Per cert xicones podrieu fer una pinya i vindre en mi a les presentacions, que en tinc 3 i despres iujujuju, a la discomobil.

Vinga va encara que no se en quines condicions pogau acompanyarme pero be.

Sandra ha dit...

HEEEEE que hui hi ha aniversari!!!!

Xuso es el de Hector el home die Jesiiiiiiiiiii, ficali una felicitacio

Amic fep ha dit...

Sandra!!!!!!!! que me van a matar!!!!!! que hi hauran persones que no soparan!!!!! jajajajajajajaja

... i jo que pensava que ho oblidaries... jajajajajajaja

Tindre que afeitar-me, anar a la pelu, planxar el xaleco i el sarauet... i colli, quanta feiana!!!!

sales ha dit...

hector moltes felicitats!!!!!!!!

Sandra ha dit...

Pues ala ja tens faena que lo prometido es deuda i qui no vullga sopar que no sope jajajaj

Sandra ha dit...

A que tu m´apolles Sales i Xuso m´imagine que tambe.

FELICITATS HECOTR!!!!!

Hui la Jesii ens te que convidar.

Amic fep ha dit...

Moltes Felicitats a Hector... si voleu fer-li un gran regal, paseu-li al movil la canço de "Valensia en Fallas" que segur que li fa molta il.lusio...

Sandra, segur que vaig prometer? no ho recorde... jejejejeje, ara, me fara memoria Xuso...

Xuso ha dit...

AMIC FEP, HO SENC PERÒ LO PROMETIDO ES DEUDA!!! AIXÍ ÉS QUE NO LI FACES EL LLEIG A LA MEUA FM I VES PLANXANT-TE EL TRAJE DE SARAUET!!!!!

SANDRA, TU A PER ELL!!!!

MOLTES FELICITATS HECTOR, A VORE SI T'ASTIRES I CAU ALGO!!!! PER CERT QUANTS EN SON 32, NO?' JAJAJAJAJAJAJAJA

valencia en fallas!!! lororolorlro

jorge ha dit...

Felicitats Xuso i Spielberg i a tots els que entrem al blog, tambe felicitar a Hector pel seu aniversari.

Ja puc dir als xinos que paren d'entrar al blog, ara tindre que dirselo als japonessos jejejeje.

Anònim ha dit...

FELICIDADES HECTOR!!!!
Amic fep una de les coses males de agarrala en Sandra,es que a ella no li se nes capa una,i depres el diu tu t´enrrecordes.....i tu fas forsa pero no te ve a la memoria.
Sandra jo aniria en tu a les presentacions(en bones condicions teu puc asegurar)pero tinc bodorrio,i dema no anire pa res a la falla.Conque apasaro be.I no feu res que jo no faria.

Sandra ha dit...

Veus Fep com el amic Xuso en dona a mi la rao, perque tenia que dir-te jo una mentira i si Xuso diu que a por ello, JO JO JO prepara´t amic Fep, ficat ben guapo.

Si vols vine al nostre cau i el fas unes cuantes casalletes en companyia de nosaltres i axi farem que el dixes la vergonya alli, ¡Ara crec que tu vergoña poca!

Sandra ha dit...

Xateta tu estas perdona de tot, a quedar be i a cuidar-te. I que es aixo de, t´enrecordes...? per algo sera no? o meu jures per el pato disecat? que gandula eres, que por el tinc el dia que Mario ixca de ixa panxeta i digues ¡ASI ESTA LA XATA! QUE POOOORRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

Anònim ha dit...

A JUPITER ANIREM APER EL PATO DISECAT TEU XURE SANDRA!!!!!.LES FALLES QUE VENEN,FARE COM MAR EL DISSABTE, QUE A BERNARDO NO EL DISAVA CANTAR.AH SANDRA???QUE TE TIRA DE UNA SARPA DEL ESENARI.QUE BO!!!!JAJAJAJA.

Sandra ha dit...

QUE CABRONA ENCARA NO MA POGUT FICAR PENDIENTES, TAMBE MARRANCA EL PENDIENTE! NO HO SABIES? PUES SI VAIG SENSE PENDIENTES I NO SE SI DEMA ELS PODRE AGUANTAR, PERQUE TINC FERIDA.

Anònim ha dit...

AY MARE,NO EU SABIA.ES MOLT REFORTA.TE DEGE FER MAL, ARA JO CADA VOLTA QUE PENSE ME PISE DE LA RISA.

Amic fep ha dit...

Sandra, no tens que contar res del I Sopar de Falleres Majors - Falles de Sueca 2009? ui, ui, ui... i tambe se que hi ha reportatge grafic per dalt de cadires i tot.

Va conta, conta...

mamixula ha dit...

Ie!!!!!!!!!!!que ja estic en casa!!!!
acabe de aplegar,males ganes que tenia de vore sueca uffff!!!
Xiquetes dema de mati anire al bou en la nana,que el metxe a dit que li te que pegar el solet,i a la mare també,que jo crec que ja ho tinc mes que bé ¿no?.
Tinc mono de petxiissssss!!!!!!!!
Ahi les meues xiquetes mare,valen millons...pexinoles 1500,pextinoles 1500.....
Saletes carinyet,com t´anrecordes de la mamixula,ah,vals millons.

Anònim ha dit...

Ay les mea xiqueta ja esta en casa!te tocat al movil carinyet.m´alegre mogollo.que mosatros tambe tenim mono de mamixula,que agusaes que fas falta,pegali un bes molt fort a Alex que agusaes,es una Campeona com la seua mami.

La Nere ha dit...

Enhorabona a Xuso i Spielberg sense vosaltres aço no existiria, GRACIES!!!!
FELICIDADES HECTOR!!!! Quants son? Ho tenim, que celebrar eeeeeeee.
I el més important per a mi en aquests moments es la meua xiqueta ja esta en casa!!!!! Alexandra carinyet esta vesprada anire a fer-te una visiteta vale? Ay la meua xiqueta mare!!!!!
Nata esta vesprada anem val?

Cris ha dit...

Natalia aon tenies la nana??? Açó de estar a casa i no enterarme de res, no va gens amb mi, jeje.
Per lo que estic sentint esta be, m´alegre.

Felicitats als webmasters açò és meravellós, som els nº 1. ENHORABONA ALS DOS.

Xuso ha dit...

conta amic fep, conta... que jo no se res!!!!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS HECTOR¡¡¡ YESIIIIIIIIIII HUI TAMBE HO SELEBREM A LA COCHERA DE SANDRA?

SANDRA TRANQUILA QUE FAREM COMBOI I TACOMPANYAREM, I ARA AL TEMA, CONTA, CONTA ALGO DEL SOPAR

Anònim ha dit...

CRIS CARINYET¡¡¡¡ QUE ALEGRIA VORET PER ASI, VINGA VA QUE YA NO ET QUEDA RES.

Amic fep ha dit...

Per si no ho recorda tot (cosa que dubte, ja ho he pogut comprovar...) dir que el sopar va ser a La Lluna, assitirin 14 Falleres Majors, no totes de enguany, sino que hihavia alguna de l'any passat, i que es feren fotos per inmortalitzar el moment pujant per dalt de les cadires...

Es aixi?

Amic fep ha dit...

Per cert, Cris m'alegre molt tornar a llegir-te... Espere voret prompte.

I a Mamixula tambe m'alegre que ja estiga en casa, per experiencia, en casa millor que en ningun lloc.

Amic fep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mamixula ha dit...

Hola cris!m´alegre moltissim de saber algo de tu,jo també he pasat una setmaneta d´hospital que flipes el dia que et vaig vore,al sandema ingresarem a alex,fin hui,pero ja estic en casa.
Amic fep cuant de temps!!!moltes gracies,i que veritat que com en casa en ningún lloc,espere pasar una bona temporada sense metges.
Moltissimes gracies a tots...Ahi la meua Nere,que faria jo sense ella,pues res de res.

mamixula ha dit...

Moltissimes feliçitats Hector!!!!!!
Hector tio bó!!Hector tio bó!!!jejeje

Anònim ha dit...

JACK DANIELS:
Moltes gracies a tots, i sobre tot, "permitiume´ho" a totes.
En tota la meua vida, he xafat prou falles per allo de se music. I de veritat vos dic que les ties me simpatiques, i sobre tot "les mes bones" sou vosotros.
Per cert una primicia.
Faig 33 anys. L´edat de Crist