http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 20 de febrer del 2009

Ara sí...

Ves calfant, que vas a eixir!!

És el que escolta qualsevol debutant, quan el míster confia en ell i li dona la oportunitat d'eixir al terreny de joc, per primera vegada. A partir d'ahí un nerviós li rumia la panxa al debutant...

Doncs això és, salvant les distàncies, el que ens ha ocorregut a nosaltres. Demà dissabte tenim el "primer" Match Ball de les Falles 2009. Però nosaltres hem segut molt precabuts i em estant fent tota una sèrie de partits de pretemporada tals com, la festa llatina, les dos festes del Bou, la gala del Cinquantenari i els Fallers d'Honor

Així és que afrontem les Paelles de la JLF amb una cèrta ventaja i experiència (però a més d'ú encara el pillarà fora de joc)...
Doncs si amics, ara si que va de bo, dissabte Paelles, i diumenge Rally, eixe Rally que un grup de fallers ha estant preparant amb tota la il·lusió. Este és oficialment el cap de setmana que llança el tir d'eixida a les Falles del 2009, ja que el proper dissabte ja tenim també el concurs de Xarangues i les desfilades del ninot, la infantil diumenge i dissabte la dels més grandets!!!

Ja tenim ahi les falles!! recorda que esta nit al casal hi ha reunió, que s'estan repartint les disfesses per a la desfilada del ninot i estan també acabant de repartir les samarretes i els forros polars!!! ens vejem a la nit!!!

21 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Jeeeee amic!!!!! Ja estem ahi!!!!!... i collo, que fam tinc...

Primer que res, bon dia a totes i tots.

Jo crec que tambe he realitzat una bona pretempora, he tingut partits que he estat a gran nivell, bones sensacions dins l'area i efectiu al 100% en el remat final, aixi que, ... a correr la banda!!!!!!!

Amic, nos vemos en los bares!!!!!
(avui, dins un ratet a La Casona...)

Sandra ha dit...

Colli Xuso ja estem un poc nerviosets, com per a que tu ens acabes de ficar, tu creus que nosaltres no estarem preparats? Si sempre estem apunt per a un bombardeo, jo el mal que tinc l´inaguracio del ninot i despres presentacio, pero la setmana que be que tiemble la falla que fins que no sacabe tot no men vaig a dormir. JA JA JA

Ademes Xuso hui crec que hi ha algun comboiet AH! San Casalla!

Anònim ha dit...

Caram Xuso, despres dius que si no arribem a falles, que si no parem, que si no vas a beure mes...jajaja.. i ara ja estas posant-nos les piles per a agafar el finde amb ganetes, que ja saps que no falten! Ja saps que no val a dir que no, eh! esta nit comboiet, reunio i lo que caiga!

Carminetaaaa, preparada per a agafar el latigo?? jejejeje...

Anònim ha dit...

YUJUUUUUUUU¡ QUINA CAGALERA MANTRAT EN VORE EL ARTICUL.

SI MARIETA, YA ESTIC PREPARA, I TU????? NOMES DE PENSARO YA ESTIC RIGUENT-ME. SORPRESETA, SORPRESETA, SORPRESETA¡¡¡¡¡

deme ha dit...

jo no se que ens tindran preparat Xuso i Carmina per a esta nit, pero d´ells cualsevol animalada.

Jo ja estic apunt i sols de llegir l´article de Xuso m´ha entrat cagitis¡¡¡¡

Sandra ha dit...

Deme segons les meues fons informatives, no es per a esta nit, pero jo no et puc dir res, lo de esta nit ho hem tramat jo i San Casalla ara que tu me digeres anit que tenvas a dormir

deme ha dit...

ye no sigues perra¡¡¡
ja he parlat en Carmina i meu ha xarat tot, mare meua, estan ñpoc xafats estos dos¡¡¡
De lo de esta nit, vorem qui s´en va a dormir, jo porte eixa idea, pero....
A les 20.30 ens vegem en ta casa, que ja ho tinc tot ben organitzat

mamixula ha dit...

Que pasa perres!!!ja estem en falles!
Deme jo també partisipe en lo de carmi i xuso,i esta super guay,jejeje
Xiquetes hui ja hi ha combollet,tenim que pasejar les camises per tota sueca abans de les paelles,com tots els anys,no este que pedre la tradició.
A les 8 en casa de4 Sandra.

Anònim ha dit...

No me pareix be lo de esta nit ni lo de les camisetes,per que dins de la tradicio estic jo.I jo hui tot justet no puc anar conque fins l' any que be no podeu fer lo de les camises.SO PERRRREEEESSSS!!!!!

deme ha dit...

jo apoye a la Xateta i lo de pasetjar la camisa ho tinc xungo, pero perque jo ja la tinc a casa planxaeta i apunt per a dema...pero no tinc problemes en acompanyarvos sense ella (ja ja ja )
jo tambe participare en lo de Xuso i Carmineta.

Anònim ha dit...

Colli Deme.Esque tampoc bullc que aneu animgun puesto.Soles a la reu una parchisa i a casa,com faria jo....

Sandra ha dit...

Xateta jo no permitire que trenquen la tradicio, hui no hi ha passeig de camisa, ¡pero soles de camisa eh!!!!! que jo ja le fet un escoltet al meu marit per a que ell es quede en la nana i jo pegare una volteta que dema jo tinc obligació.

Mos vegem a les 8 gandules!!!!!

Jessiiiiiiiiiiiiiiiiii ja tinc els cartelles, estan poc guays en escut i tot.

Anònim ha dit...

Bueno aixana be.Pero sin pasarseu molt be!Que nos conocemos PEXIS!!!!

sambori ha dit...

Quins nervis ja estem inmersos de ple als actes fallers!!!
Demà paelles i diumene rally, i espere que no pase com tots els anys i la plutja faça acte de presència.
Almenys enguany ens hem preparat per alfred amb eixos polars rojos que han quedat molt bé, eh????

I res a dir de les samarretes negres que lluïrem demà, encara que Amadeo no sé si les podrà acabar de repartir perquè ja m´he enterat que ell i Gemma ja han segut papàs!!!!!

Des d´ací els envie la meua enhorabona i ja vorem a qui li sembla Andrea!!!!!
Felicitats papis!!!!!

Xuso ha dit...

Felicitats a les families i en especial als dos papis Gema i Amadeo!!!!

aleh!!! xiquets al món!!!! baby-boom!!!!!

Anònim ha dit...

ENHORABONA A GEMMA I AMADEO!!! PER IXA PERLETA,QUE TAMBE SA DELANTAT PER NO PEDRES NI UN DIA DE FALLES.

VISCA LA GENERACIO DEL 50 ANIVERSARI!!!!


VA XUSO UNETE AL CLUB!!!!

Anònim ha dit...

AIXO, AIXO¡¡¡MOLTES FELICITATS GEMA I AMADEO. ARA GEMA A RECUPERARTE PER A ESTES FALLES TRAURE A EIXA PELAILLETA, QUE CREC QUE LI HAU POSAT ANDREA, I TU AMADEO ENS DEUA UNA COMVIDA DE PAPAITO.
VINGA VA, ENVIEU FOTOS QUE VOLEM VORELI LA CARETA DE ANGELET.

Sandra ha dit...

Aixi aixo que ens hem quedat en les gabes de voreli la careta, que de segur que es molt guapeta i al seu papi hi haura que anar arreplegant-li la baba.

Enhorabona Gema i Amadeo.

Benvinguda Andrea.

La Nere ha dit...

Yeeeeeeeee només de llegir l´article estic ja super nerviosa, SOCORROOOOOOOOOOOOOO, mare meua demá PAELLES!!!!!
Enhorabona a Gema i Amadeo que per cert m´han dit que Andrea es super guapeta, a vore si Amadein ens envia algunes fotos aixina li podriem veure la cara a la criatureta. Besets als nous papis i sobretot a la nova fallereta Andrea.

Anònim ha dit...

Felicitats als papis!!!
Caram, la falla va fent-se gran, aixo es bo!!!
Un bessot familia!!

Anònim ha dit...

Per cert Xuso, he vist les teues fotos de NY, que xules i quina currada de posar comentaris a totes, tu si que eres un fenomeno!!!