http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 9 de febrer del 2009

Moltes Felicitats Josep!!!

per Vicent

Hola bon dia a tots i a totes. Avui es un dia molt bonic per a mi perquè avuí el meu fill Josep compleix 5 anyets, si 5 anyets plens d’alegria i de felicitat en ma casa. Si perquè el meu Josep es un xiquet molt però que molt alegre, encara que també siga una mica cabudet i es que en alguna cosa tindria que semblar-me a mi. Li agrada molt disfressar-se, ballar, maquillar-se (en açò pareix que em semble una mica a mí), dibuixar fantasmes, esquelets, aranyes, en fi tot el que siga relacionat a halloween li encissa.


Cada vesprada cuant ve d’escola costa baixar-li un dibuix de fantasmes o alguna cosa simil•lar, ell el coloretja després va a la dutxa i només ix de la dutxa es el torn de veure “BUFFY LA CAZA VAMPIROS”mentre sopa.


Bo només tracte d’explicar-vos algun detall que no coneixeu d’ell, perquè per la part del fallerío tots sabeu molt bé com es el meu Josep o no?. Es un faller que li agrada participar en el que faça falta al món de les falles. Desde que anava en bolquers la meua dona i jo hem intentat involucrar-lo tot el possible en el món de les falles, recorde com si d’ahir mateix es tractara quan el posarem dins una gàbia de cartró (que jo mateix l’hi vaig preparar) al centre Bernat i Baldovi per al concurs del play-backs de la nostra falla, encara em cauen les llàgrimes quan ho recòrde com si d’una part del decorat es tractara. Allí estava ell disfressat de gatet dins la gabieta sentadet en la cadireta de la dutxa, vinga el menejó amb les cintes que simulaven els barrots de la gàbia del “MUSICAL THE CATS” i tot el públic rient-se de vore el nano la gracia que feia. En aquell mateix moment ja vaig pensar que li agradaria molt la falla i de moment no vaig mal encaminat, perquè ix als play-backs de la mostra tots els anys, encara que quan obrin les cortines de vegades es queda paralitzat.
Recorde l’any que va eixir de xinés, a casa ens ho ballava tot i al centre en obrir les cortines es quedà quetet com si d’un professional del mim es tràctara. Aquest any l’hi ha proposat a Conxin i a Gloria que volia ballar al concurs però menys mal que l’hi ho feren entendre dient-l’hi que encara es molt menudet, perquè segueix casi igual cuant s’obri la cortina es paralitza una mica però jo pense que temps al temps que d’ací uns anyets tindrem un gran artiste. Tambe com ja vos explicat abans li agrada molt disfressar-se en fí tot el que siga diversió l’hi agrada molt espere que no canvie per el temps, perque quan vaig alguna vegada a fer algo de feina al casal ell sempre vol vindre en mi i em diu papa jo vull anar a ajudar-te a la falla i jo que voleu que vos diga ami això m’ompli.
Bò Josep el papi vol felicitar-te ací a la web perquè t’agrada molt veure articles de la falla i ara que estàs aprenent a llegir serà un orgull per al papi que seiem junts a casa i intentes llegir-t’ho el papi tu saps que estarà encantat d’ajudar-te.
Bò res mes MOLTISSIMES FELICITATS I QUE COMPLIXQUES MOLTS PERÒ QUE MOLTS MES UN BESSOT GRANDISSIM I MOLTS ABRAÇOS DEL PAPI,LA MAMI I EL TETE VICENT.

Article enviat per Vicent Nicolas Sarrion a fpcevantes07@hotmail.com

43 comentaris (Afegix el teu):

sales ha dit...

Josep moltes felicitats, mare meua si que passa el temps apresa!! Si encara recorde quan eres un bebe, i com diu ton pare el primer playback al que vas eixir, dins d´una gavieta!!! no t´agrada a tu poc, i es que ho dus en la sang fill meu!!!
Moltes felicitats, espere que disfrutes el dia en la companyia dels papis, del tete i la resta de la familia, quan et veja recorda que et dec un "superbesot"

deme ha dit...

cumpleaños feliz, cumpleaños feliz...¡¡¡ moltes felicitats per al meu xiquet¡¡¡ i quanta rao que te Sales, que rapid que passa el temps, pareix l´altre dia quant era un bebe i feiem el que voliem d´ell.
Si es que jo que tinc que dir del meu nebot, pues que entre ell i el Coti em tenen loca, si es que mel´s menjaria als dos. Son els dos molt diferents i cadascu te algo especial que els faa diferents.
Molts besets Josep,ja en son 5, de segur que hui disfrutes mooltisim al cole i a casa. Que tingues mooolllts regalets i a la vespreda ens vegem per a pegarte un besot mooolt fort.

SAN CASALLA ha dit...

MOLTES FELICITATS JOSEP¡¡¡¡ NO CAMVIES MAI, PERQUE ERES GRACIOS COM TOMPARE. SEGUR QUE HIU EL TEU PAPI TE TINDRA ALGUNA SORPRESETA QUE ALTRA I LES TEUES TIES, QUE NO SABEN Q FERSE EN TU, ET REGALEN MOLTES COSESTES.

COM ES QUEDAREN ELS FALLERS D'HONOR??? PER A MI, VA ESTAR MOLT BE. MABEL HO VA FER MOLT BE I EL MENJAR MEU VAIG MENJAT TOT, QUE ESTAVA BONISIM.

SABEU ALGO DE LA FESTA DEL BOU?? ESQUE EL DIVENDRES NO VAIG PODER ANAR A LA REU. ME TOCAVA A LA CARMEN.

AHHHHHHHHH QUE ME SE OBLIDAVA. DEMÀ PRESENTEM EN EL CENTRE BERNAT I VALDOVÍ L'HOBRA ELS MERENGUES. SI, SI, ALES 8.30 DE LA VESPRÀ. SI VOS APETEIX RIURES UN POQUET I PASARO D'ALLO MES BE, PASEUSE¡¡¡

Anònim ha dit...

Feliç Aniversari Josep!!!!
Ja eres un homenet,espere que hui pases un dia molt especial,i que te regalen moltes cosetes guapeton!!! un beset molt fort de Carlos,Mario i Meu.

Carmi jo tambe meu pasi molt be!!!
el sopar estava super bo.I Personalmen la cancela 100 voltes millor,i la fundi de xocolate sin comentarios muuuuuu¡¡¡¡
El resto de les meus xiquetes com estan hui?

Anònim ha dit...

DEME SAS ALGO DE NATALIA? LI TOQUE I ME COLGA.

XATETA¡¡¡ AGUSAES QUE IXE MARIO IXIRA BEN BALLAOR¡¡¡ PUES SI LA CANCELA 100 VOLTS MILLOR QUE LA SANTI. QUE BO ESTAVA LA CARN EN ELS TROSETS DE QUICOS. MIRA SI ES QUE ESTA SEMANA VAIG A FER EL INVENT EN CASA.

deme ha dit...

mal molt mal. Jo personalment estic fatal, ahir fins a les 20h no em vaig poder alçar del llit¡¡¡
tinc l´estomac fet pols, i es que no potser a este pas no apleguem a falles¡¡¡

Carmi com quedares el disabte? hagueres tingut que vindre al keepers, que be ho pasarem¡¡¡

deme ha dit...

no se res de Natalia. Sols se que ahir cap a les 20h em crida per a dirme que s´en anava a l´hospital que la nana no parava de tirar i tenia molta calentura.

SAN CASALLA ha dit...

QUE COM QUEDI????? AL FINAL ELLA SEN VA ANAR A DORMIR EN ELL. YA TE CONTARE.

La Nere ha dit...

FELIÇ ANIVERSARI JOSEP!!!!!!!!
Ja fas 5 anyets? Mare meua estás fente fadrí a la carrera.
Moltes felicitats i espere que et fagen molts regalets.
Molts bests guapeton

Sandra ha dit...

Moltes felicitats Josep, estas convertit en tot un homenet, espere que hui tinges un dia molt especial i que et fagen mols regalets.

Com va xiquetes jo tambe m´ho vaig passar d´allo mes be, crec que cada vegada que ixc m´ho pase millor, ara hui no valc un pepino.

EIIIII! Amic Fep encara estas viu et vaig vore molt mala cara en el Keepers, crec que ixes sabates volien fer-se en tu, enrecordat de lo del dissabte EH!

Amic fep ha dit...

Bon dia a totes i tots... les sabates a la basura!!!!!

Viu si, seguint la preparacio per a falles, ahir al Cau per continuar, cervesseta, casalletes i gin-taronges... no si, la que es "p..." ho ha de fer..., aixi que crec que encara vaig en nuvol.

Recorde lo del dissabte, pero espere que al final te s'oblide que si no... jajajajajajajajajaja

Amic fep ha dit...

Per cert, grandissim acte i grandissima comissio, desde el primer fins el ultim...

Anònim ha dit...

HOLA AMIC FEP¡¡¡¡ QUE ES LO DEL DISABTE???? ME PUC APUNTAR????? YO HUI TAMPOC VALC UNA MERDA, PERO QUE MOS QUITEN LO BAILAO.

AL DISABTE ESPERE VORET PER EL CASAL I ENS FAREM UNES QUANTES CASAALLES I TE PRESENTARE A LA MEUA PELAILLA I VORAS QUE GUAPA ES.

Anònim ha dit...

XUSOOOOOO, ESTAS VIU??? HUI ENCARA NO HAS DONAT SENYALS DE VIDA.
QUE SAPIGUES QUE TO CURRARES MOLT EN ELS FALLERS D'HONOR, TANT TU COM IVANA I PERSONALMENT MAGRADA TOT MOLTISIM.

deme ha dit...

Fep, que passa per ahi? i l´article que acordarem? crec que hui ahuras canviat d´opinio? no se ... el disabte ho veiem tot d´altre color¡¡¡
Vale Carmina ja m´ho contaras tot.
Sandra jo hui tampoc valc ni un pepino, ni una verduleria sensera, pero ahir encara pitjor, no podia alçar el cap de la tasa del wc.
Fep et vorem al disabte pel cau? i a la teua dona? vinga va animeuse que vos esperem¡¡¡

L´acte un 10.El sopar millor que el de la gala i en general la sala Cancela molt millor que a Cullera.

Jessi... estas viva, per on pares?

sambori ha dit...

Moltes felicitats Josep!!!!!
Segur que passaras un dia molt feliç junt als teus papis i el teu germanet Vicent.
Si que és veritat que passa molt ràpid el temps ja que pareix l´altre dia quan Noe quasi l´amolla al Bernat i Baldoví aquell dia famós on es va caure un foco, recordeu????

I a vore si va i el seu cosinet Arnau vol vindre al món el mateix dia!!!! i així cumple doble a la família.

Amic Fep ja estàs a punt que le dissabte teniu la vostra presentació???
Llàstima que no pugues vindre a la festa del bou per tindre l´agenda molt completa!!!

mamixula ha dit...

Bon dia xiquetes,carmi eu senc molt tha penjat,perque tenia a la nana dormin al braç i feia un hora que no paraba de plorar.
Ja m´han contat lo be que seu pasareu el disabte....perres.
Jo mira com sempre,la nana super maleta i altra vegada en principis de neumonia,pero ho pasarem com tot.

mamixula ha dit...

moltissimes feliçitats Josep!!!maremeu coneguente tindras un comboi damunt,que no pararas en torreta,val carinyet lo dit moltissimes feliçitats.

Sandra ha dit...

NOOOOOOOO! Amic Fep no se me te que oblidar, ademes tinc de testics a dos persones per a que meu recorden a Xuso????. Ah! i el que t´ha dit la meua cunya a vore si tasomes el dissabt i ens fem alguna casalleta.

Anònim ha dit...

Mamixula acabaras tragentes un master en pedriatria,m'alegre que la nana estiga milloreta pegali un beset molt fort.
Deme tu que ja estas en la llista dels clients fijos de KEEPERS?Jo vaig apuntant.
Só! gandules que hui es dilluns i ja esteu pensant en el dissbete...

Amic fep ha dit...

Deme, estic recopilant l'informacio per al article... aixo esta fet!!!!

Si Sambori, dissabte presentacio, vos espere en el meu Cau per la nit, i si puc, me deixare caure pel mati, pero en la nana, per lo enrredrar-me molt a vore el vostre bou, l'agenda completa, pero sempre se pot fer algun huequet.

Sandra, espere que no te fasen memoria... pel compter que me te, jejejejejejejejeje

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS A ESTE FALLERET TAN ESPECIAL COM ÉS JOSEP !!!!!!!.
I no és per a menys sent d'una família tan fallera!!!.
Jo també recorde la gàbia i a ell vestit de gatet.Estava per a menjar-se'l.
Josep que disfrutes molt en el dia del teu aniversari i què et porten molts regalets.
Quan el faràs fadrí t'adonaràs del regal tan bo que t'ha fet el teu papi.Un escrit fet del mig del cor i cert que la mami també ha col·laborat.

FELICITATS i BESOS

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS JOSEP!!!
A le que segur que te fan molts regalets.

Xicones ja vec que seu pasareu de lujo i la demel al kppers ja testa agradant ehhhh,a que mola?

Bueno jo estic agarant forses per al disabte, que este no falle pase lo que pase.

Natalia pegali besets a Alex que s'amillore.

Anònim ha dit...

Xateta com va? Hui es el teu cumple????
Bueno si es FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

Felicitats Josep, ja estas fet un home. (encara que et furges el nas ja que això et ve de familia, a que si tiaaa).
Ara que pense, recorde que era un nadó fa cuatre dies. (Bueno fa cuatre dies encara anava jo a l'escola en companyia de mompó)bo pos dos dies, l'alegria que ens donà a tots el tios y iaios, ¡¡¡¡Che un xiquet, que boooo!!!. I ara per compte d'un en tenim dos i un altre de camí. Açò es tot una festa.
Besets pel teu aniversari i que segueixes així de bon xiquet, que amb el teu germà ja anem servits.

deme ha dit...

Javi vullc parlar en tu. Quant t´alçes cridam, perque no vullc despertarte.

Fep, no et preocupes que si tu vens pel mati al bou, nosaltres anirem per la nit a tornarte la visita.

Vane ja estas milloreta?

Anònim ha dit...

Demel ja estic millor.
Aixina que agarra forses pel disabte,que jo vaig en ganetes.
Tu ja estas un poc mes recupera o que?

deme ha dit...

tia la que estic mal ara soc jo.
Encara no he pogut alçar el cap de la tasa del wc.

Pero tranquila que al disabte estare molt be.
El disabte vos tirarem en falta a tu i la Flaki, pero al disabte vos la vengueu de segur¡¡¡

Anònim ha dit...

HOLA! SOC ANDREU,VINC DEL COLE I VOLIA FELICITAR DESDE EL BOG AL MEU "PRIMO".BO QUE TINGUES UN DIA FELIÇ I AL DIUMENGE EN FAREM DE LES NOSTRES.MOLTS BESETS DE PART MEUA I DELS MEUS PAPIS. XAO PRIMO

Anònim ha dit...

HOLA BONA VESPRADA COM ESTEU TOTS DESPRES DEL DISABTE JA BEC QUE UN POC GRAVES PERO ENDAVANT QUE TENIM UN ALTRA FESTA .ALEEEEEE ALEEEE NO PAREM. BUENO BUENO EL MOTIU DE LA MEUA VISITA PER LA WEB ES PER A FELIÇITAR AL MEU MORENO I FILLOL ENCARA QUE PERSONALMENT JA TE FELIÇITAT ESTA MATI TAMBE BOLIA FERO PER AÇI. BUENO BUENO MORENET ESPERO QUE CUMPLIXQUES MOLTS MES PERO QUE TAMBE EL PORTES U POC MILLOR I NO FASES RENEGAR TANT AL PAPI I A LA MAMI PERQUE SI NO ALS NADALS QUE BE NO TINDRAS EL QUE BOLIES TU SAPS QUE BLAY Y LA TIA EL PORTAREM SI EL PORTES COM CAL .BE ARA A COMPLIRO I A DESTAPAR TOTS ELS REGALS QUE DE SEGUR TINDRAS HABUI.UN BESOT MOLT FORT DE BLAY I DESI.

Anònim ha dit...

HOLA BONA VESPRADA COM ESTEU TOTS DESPRES DEL DISABTE JA BEC QUE UN POC GRAVES PERO ENDAVANT QUE TENIM UN ALTRA FESTA .ALEEEEEE ALEEEE NO PAREM. BUENO BUENO EL MOTIU DE LA MEUA VISITA PER LA WEB ES PER A FELIÇITAR AL MEU MORENO I FILLOL ENCARA QUE PERSONALMENT JA TE FELIÇITAT ESTA MATI TAMBE BOLIA FERO PER AÇI. BUENO BUENO MORENET ESPERO QUE CUMPLIXQUES MOLTS MES PERO QUE TAMBE EL PORTES U POC MILLOR I NO FASES RENEGAR TANT AL PAPI I A LA MAMI PERQUE SI NO ALS NADALS QUE BE NO TINDRAS EL QUE BOLIES TU SAPS QUE BLAY Y LA TIA EL PORTAREM SI EL PORTES COM CAL .BE ARA A COMPLIRO I A DESTAPAR TOTS ELS REGALS QUE DE SEGUR TINDRAS HABUI.UN BESOT MOLT FORT DE BLAY I DESI.

Anònim ha dit...

que pasa perreres. deme ja estas fent de la niña el exorcista? la verirtat es que ho pasarem molt be el disabte com sempre i per a variar.
jo ja he felicitat al meu pep, que estava hui en la castaña torta, pero el vullc un monto.

nata espere que alex es millore. jo no se que pasa en esta falla que ens agrada tant anar al hospital. vicent tambe esta malet, aixi que espere que els nostres nanos es posen pronte bons.

per cert cris ja esta en casa, aixi que espere que es pose bona enseguida perque el disabte la vaig tirar molt de menys. i no jo asoles, perque ens pasarem tota la nit enrecordantnos de ella i de nata.

deme ha dit...

Que te pareix jessi, encara no he parat de fer el Ramadan, tinc l´estomac fet pols¡¡¡ si tant de ferme la xula el disabte i ara em passa lo que pasa, l´edat ja no perdona.

Cris ja esta en casa?pues anirem a vorela. Percert Jessi lo del disabte que parlarem es va quedar pendent? teniem tantes coses al cap que ni ens enrecordarem, perque sera?

Anònim ha dit...

es de veres deme, pero jo ja no sabia si ho haviem fet o no?
jo estic "be" com sempre, hui de descans, bueno tot el dia pega al telefono, tema cavalcada, pero dema ja a fer recaets, hui els ha pogut fer desde casa, que la tenia feta una merda per a variar del disabte.

jorge ha dit...

FELICITATS PEP i que cumplixques molts messssss

Anònim ha dit...

Moltes feliçitats josep que ne cumplixques mols mes,segur que tan fet mols regalets mols besets i feliçitats

mamixula ha dit...

Hola jessi!!!moltissimes gracies carinyet,alex poquet a poquet va millor,si deu vol al disabte,me la vengueeeee!!!!!!
Espere que estigues,no me falles....
Ahi petxis que ganes que tinc de estar amb totes vosaltres,sou la meua gasolina,sense vosaltres estic perduda!!!!!

Anònim ha dit...

HOLA I BON DIA A TOTS....VOLDRIA DONARVOS A TOTS LES GRASIES PER ENS VOREM FELICITARME EN EL MEU ANIVERSARI, M'ALEGRAT MOLT DE QUE ELS MEUS PARES ME LLEGIREN TOTS ELS MISATJES, LES PETXIS,SAMBORI, ELS MEUS TIOS, EL MEU PRIMO EN FÍ MOLTES GRASIES A TOTS JO TAMBÉ VOS VULLC A TOTS MOLT AUNQUE...DE VEGADES SIGA UN POC ANIMAL, PERDONEUME PERO TINC A QUÍ SEMBLAR...
EL PROPER DISAPTE ENS VOREM TOTS AL CASAL I ESPERE VOREVOS A TOTS PER ALLÍ.
MOLS RECORT A TOTS ELS MEUS AMIGUETS I AMIGUETES QUE ESTAN MALETS TAMBÉ A LES MEUES TIES QUE ESTAN LES DOS GITAES AL LLIT, ESPERE QUE SE RECUPEREN PRONTE.

BESSETS A TOTS I TOTES,AHHHH I MOLTES GRASIES FALLERS I AMICS.

JOSEP.
EL PROPER DISAPTE

Anònim ha dit...

PERDONEU CREC QUE M'HE PRESIPITAT ESCRIGUENT I....BÉ VOSALTRES SEGUR QUE NO HO TENIU EN COMPTE, SOC DE CASA.

AHHH SAMBORI!!!! NO SE SI DIRTE PEL TEU NOM, IGUAL M'EQUIVOQUE PERO CREC QUE NO. QUE COLLONS,VAIG A ATREVIRME...!
EM SEMBLA QUE ERES... MARIAM, CREC QUE SI, LI PEGUE VOLTES I MES VOLTES AL CAP I PENSE QUE ERES TU.

ENS CONEIXES A TOTS MOL BE, ESCRIUS DE P.M. I LO MES IMPORTANT, ENS VOLS A TOTES I TOTS MOLT. IGUAL HE CLAVAT LA PATA, PERO VOSALTRES QUE OPINEU AMICS?
DIGUEUME ALGO, OPINEU....


LA TORA.

Anònim ha dit...

Encara que amb retard, moltes felicitats, Josep, campeó, eres un gran artiste igual que els papis, i ja ho saps que tu i jo tenim un pacte per a l'any venint, eh?, t'en recordes?.

Anònim ha dit...

T'ASEGURE QUE S'ENRRECORDA CONCHIN, EM FA UN CAP COM UN BOMBO... HALLOWEN A MUNT I AVALL, QUE BARBARITAT!
LA VERITAT ES QUE ELL VOS VOL MOLT A TU I GLORIA, PODEU ESTAR BEN PAGAOTES, BANDOLERES.

LA TORA.

sambori ha dit...

Noe, t´he d´agraïr la teua insistència i interés per arribar a conèixer la meua identitat, però saps de spbra que no vaig a entrar en el joc de les endevinalles.
Quan siga el moment tin cert que seràs la primera en enterar-te.
He de dir que has segut l´única que t´has banyat llanÇant un nom a la palestra, però també t´he de dir que ja hi ha qui m´ha descobert , i no he dubtat en fer-li arribar via e-mail la meua confesió, i des d´eixe moment sé que cada vegada està més a prop el fi de Sambori.
No vaig ser acpaÇ de dir el meu vertader nom a les 100.000, però tal vegada ho faÇa ales 200.000, qui sap!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ME PAREIX MOL BÉ SAMBORI, I REPETE EL TEU OPINAR....PERFECTE, PERO EM DUS LOCA. LA VERITAT ES QUE ERES EL QUE S'HA MANTÉS EN L'ANONIMAT, ES SUPERINTERESANT.
BÒ, SIGUES QUE SIGUES CREC QUE A MI I ELS MEUS ENS APRESIES MOLT, PER LO TANT ES LO QUE ME VAL DE VERITAT.
SAMBORI, FINS PRONTE.

LA TORA I COMPANYIA.