http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 27 de febrer del 2009

Moltes Felicitats Papi!!!!

per Aina


Hola a tots, volia que sabereu el perque la meua mami vos va dir ahir que tenia doble celebració dema dissabte, es perque el meu papa RICHARD fa 29 anys, ell per a mi es lo mes gran, per aixo cuant el beig se me cau baba i no mes vullc estar amb ell, ja ma dit la meua mami que es un gran faller encara que abans nomes era faller de casal i de tres dies, pero enguany esta cumplint, ja que la meua mami es la fallera major i esta anant mes que mai al casal ¡fins i tot s´ha disfresat de banyista sincronisat! aixo ell no ho habia fet mai.

Papi espere que pases un bon aniversari ja que t´ho mereixes, jo i la mami et desitgem el millor dia, que ho pases genial i gracies per fer-nos passar el any tant xuli que estem passant, perque la mami ja m´ha contat que gracies a tu esta complint el seu millor somni i jo el meu anar tots els dies ala taxin, taxin de cevantes a ballar. AH!!!! Preparat estes falles perque el mes segur que t´en aniraras mes pronte tu que jo a dormir.

Et volem molt que en compleixques mols mes i un besot molt fort!!!

Article enviat per Sandra Llopis a fpcervantes07@hotmail.com

HUI ÉS DIVENDRES I HI HA REUNIÓ!! LA SETMANA VINENT SERÀ EL CONCURS DE PAELLES POPULARS, AIXÍ QUE ENTRE HUI A LA REUNIÓ, DEMÀ I DIUMENGE HAURAN DE QUEDAR APUNTADES TOTES LES COLLES QUE VULLGUEN PARTICIPAR. VOS APUNTARÀ GERMAN, RAQUEL o XUSO.

27 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Moltes felicitats RIchard.

Sandra ha dit...

Carlos el cumple de Richard es dema, pero com desegur que dema ningu entra a la web jo i Aina hem vogut felicitar-lo amb antelacio.

Richard jo i la xica et desitgem que dema pases el teu millor cumple, que desegur que ho faras perque en la cabalgata ¿qui no s´ho passa be?.

MOLTES FELICITATS I UN BESET MOL FORT.

Xuso ha dit...

Menudo dia per a celebrar el cumple, no?? concurs de xarangues, cavalgata!! mare meua!!!

I crec que no és el d'ell i prou demà, si no recorde mal... Cerc que també és el d'una fallera ben corredor!! no Pep????

Moltes felicitats anticipades!!!!

deme ha dit...

moltes feliciatats Richard¡¡¡espere que disfrutes molt del dia del teu aniversari. De segur que sols de llegir la felicitacio que t´ha preparat la teua filla ja et faja falta poc mes.
Disfruta molt junt amb tota la teua familia, que de segur alguna que altra sorpreseta tens preparada per algu que t´estima molt i dema ja ho celebrarem ben celebrat.
Un beset de part de Javi( que el tinc açí al meu costat )

SPIELBERG ha dit...

Ja m'ho comentà Xuso. Millor així ja que demá l'únic faller que podria entrar el bloc sería jo ja que treballe i no vaig a eixir a res.

A la nit el felicitaré en persona.

Anònim ha dit...

FELICITATS CANYAVERETA...! JA ERES TOT UN HOME I UN PARE DE FAMILIA....COM PASSEN ELS ANYS,ENCARA RECORDE A RICHAR AMB NOSALTRES CUANT ANAVEM DE CAMPING...TAMBÉ RECORDE A SANDRA, EREN DOS XIQUES PERO QUE ALLÀ ON ANAVEM ELLS S'APUNTAVEN.
QUE TEMPS AQUELLS, ARA JA S'ACABAT TOT...CAMPINGS,COLLA,DISFRESES PER LES NITS,GARROFETES...
BÉ RICHAR QUE DISFRUTES MOLT DEL TEU DIA I JA ENS VOREM AL CAU,ALLI ET PEGARÉ UN BESSOT.
FELICITAT DE LA NOSTRA PART, EL BOU,LA TORA I ELS PEQUES.

YEEEEE...CARLOS, JO TAMBÉ TREBALLE ELS DISSAPTES P'ELS MATINS I SI QUE M'ASOME A LA WEB.

LA TORA.

Anònim ha dit...

MOLTERS FELICITATS TETE¡¡¡¡¡ ESPERE QUE DEMÀ SIGUA UN DIA MOLT ESPECIAL PER A TU I PER A TOTS ELS FALLERS, YA QUE TENIM LA AGENDA COMPLETA. ARA A ESPERAR MOLTS REGALETS, ENCARA QUE EL MILLOR REGAL YA EL TENS, LA FELICITACIÓ DE LA TEUA DONA I FILLA.

BUENO MOLTES FELICITATS I DEMA YA ENFAREM UNES QUANTES JUNTS¡¡

AHHH I GRACIES PER TINDRET AHI SEMPRE QUE TE NESESITAT, ERES UNA GRAN PERSONA I MILLOR GERMA. TE VULLC RICHARD¡¡

FELICITATS TAMBE DE PART DEL CULE I CARMEN QUE ELLS NO ENTREN PERO TAMBE TE VOLEN FELICITAR.

SPIELBERG ha dit...

Val, no soc l'unic que treballará aquest dissabte al matí. Però espere ser-ho per la vesprada i el diumenge.

I si no anem a fer una associació de penya que traballa per costum els dies en que hi han actes fallers. Qui s'apunta?

Xuso ha dit...

treballa, treballa... que hi ha molta gent en el paro a la que mantindre!!!!

Amic fep ha dit...

Jeee Maestro, ja has arrivat?

Con s'han quedat les calcetes?

Xuso ha dit...

Ja ho tinc tot comprat i preparat!! mareta meua, anem a fer por demà!!!! jajajajaja

Amic fep ha dit...

Ens tenim que vore al TAO, recorda...

Per cert, que falta d'educacio... Felicitats a Richard, perdo...

Sandra ha dit...

Fep dema busca a Xuso per a vorel perque sera per a risa de vorel, jo no se si t´ha dit de que va disfresat pero estara total.

Sandra ha dit...

IEEEEE Fep que ja t´habia ficat falta per no felicitar al meu home.

Xuso ha dit...

Bueno, bueno... no m'havia probat la disfressa encara, i ahir ho vaig fer a casa!!! im-pressionant, en la vida crec que m'havia vist més fotut!!! jajajaja

SPIELBERG ha dit...

Segur?

Amic fep ha dit...

Un lapsus, Sandra, un lapsus...

No m'ha dit de que va disfressat, pero aixo d'anar-se'n correguents a comprar unes calcetes, com a que no sona molt be...

Ara, ja me voreu a mi...

Sandra ha dit...

Estareu bonicos els dos, estareu pa una foto.

Amic fep ha dit...

Tranquila, que en lo cab.... que som, segur que hi han fotos!!!!!!

Anònim ha dit...

Bon dia!! ja estic per asi altra vegada i esque lo bo s' acaba pronte.(Que be viuen el jubilats..)

Richard moltes felicidades!!Com te cuiden les xiques de la casa esque ,el tenen com un rei!espere que dema teu pases de lujo.
Sandra ja tens el regalito?conegente segur que si.

Colli e estat casi una ora per posarme al dia.Moltes felicitaig als papis Amadeo i Gema per ixa perleta,Arnau que esta guapisim en la samarreta,al Cacau i Noe.
I a la meua xiqueta Almu que els 30 li queden P.M.

Cris ha dit...

Primer que res felicitar a Richar, per el aniversari.
Fep si vols vore actuar a Xuso tindras que esperar la última actuació en el convent, jejeje. Ja que eixes davant de nosaltres i no crec que vullgues perdret la cavalgata.

Amic fep ha dit...

Tranquila Cris, que segur que si no ho vec, algun video arrivara a les meues mans...

Sandra ha dit...

Colli Xata no t´has olvidat de ningu. regalito? Estem en crisis i regalitos pocs, damunt en el gasto que tinc, mare meua no se si podre parar taules...

Ieee Fep jo portare camara com que ja sabeu, a posar

Anònim ha dit...

gracies per felicitarme, dema eu celebrarem ben celebrat.

La Nere ha dit...

Felicidades Richard!!! 29 ja?? com pasa el temps eeeee.
Bueno besets i demá ja ho celebraem

Anònim ha dit...

feliçitats richard que ne cumplixques mols mes i dema ja heu celebrem cara papa

deme ha dit...

xatetaaaaaa, que com han anat les vacacions amb l´inserso? segur que de lujo, coneguente i la ganeta i soneta que tens, de segur que has disfrutat i sobretot hauras descansat a tope¡¡¡¡

Ves agafant forçes que ara ja ho tenim tot ahí i tu ho tens que disfrutar doble¡¡¡
Per cert hui vas a la reu?