http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 19 de novembre del 2008

Que viene, que viene... (Part I)

Un any més, ja estem ahí, ja ha arribat el dia. Encara no ha passat Nadal i ja hem tret el traje de faller de l’armari, de la tintoreria, ja li hem llevat les polilles i el tenim penjat a la millor perxa de casa, ahí, en eixe racó de la casa en que podem vore'l sense tindre que buscar molt. I es que és este dissabte, este dissabte ja ens toca vestir-nos de fallers.

És molt prompte per la vesprada, però enguany ens toca matinar, ja que la presentació ha canviat de format. Comence a vestir-me, m’encanta, intente ralentitzar al màxim eixe moment, perquè son molt poques vegades les que ho faig a l’any. Ja estic, ixc de casa, podria anar perfectament a casa de les Falleres Majors i esperar ahí la comissió, però… tal vegada em perda algo. Em perdria una estona de passacarrer que no tornaré a recuperar mai. No, no, millor acudixc al casal.Hora d’eixir, Alfredo ja te l’estandard en les mans uns quants minuts, està impacient per eixir, és el que més ho exterioritza, però tots els demés encara estem més impacients. Estem escoltant els sorolls esgarrifosos de la xaranga, que afinen els instruments i escalfen el cos… Tinc un nuc a l’estòmac que brolla d'emoció quan la traca pren, esclata i els sorolls d’escalfament dels músics s’unixen i es convertixen en melodía celestial.

Ara sí Alfredo alça l’estandard, comença la desfilada…

51 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Sí,si,sí,... la presentació ja està ací!!!!!
Esta setmana com bé dius a l´article ja es nota l´ambient a festa.Tots estem preparant els tratges per tal que el dissabte tot estiga a punt per a l´hora de vestir-nos.
Els dies passen rapid i sols ens queden ja tres dies per a presentar a les regines d´estes falles:Sandra i Ainhoa, vaja nervis!!!!
A més enguany tenim canvis a l´acte de la presentació en quan a l´horari i torn de pujada, que serà tot una innovació.
Sols queda com sempre pregar que l´oratge ens acompanye i ens deixe gaudir d´un dia esplèndid per a que pugam lluïr les nostres millors vestimentes.

Anònim ha dit...

Quin sentiment més faller que té este chaval, m'aborronat i tot de llegir-ho.

Anònim ha dit...

IEEEE XUSO ENTRE LES TEUES PARAULETES I LES DEL PRESI EM PENSE QUE DEMÀ VAIG A LA REU EN EL TRAJE POSAET I TOT.
NO T'HAS PLANTEJAT MAI ESCRIURE UN LLIBRE ""MELODRAMATIC"" PENSE QUE TRIONFARIES COM LA COCA-COLA. EN SERIO ENTRE UN I L'ALTRE E L MEU PORTATIL BANYAET QUE DORMIRÀ AVUÌ,SI VOLS JO TINC UN COSÌ ESCRIPTOR QUE ET TIRARIA UNA MANETA SENSE CAP DE PROBLEMA. SI M'UTILITZA HASTA A MÌ COM A PROTAGONISTE D'UN DELS SEUS LLIBRES JA MEU IMAGINE EL TITOL PODRIA SER PER EIXEMPLE:LA NOSTALGIA FALLERA PER JOSEP FUSTER,MES CONEGUT COM EL XUSO.SEGUEIX AIXÌ QUE JA EL PRESENTARÉ EL MEU COSÌ.

EL BOU. ha dit...

xuso mira si açò pot valdre per a plora o riures(el logo si es que ix que ja estic fins els collons de provar a posar algo.

Xuso ha dit...

Desde luego Bou, eres dels tios més camalònics que existeixen. Mira que t'agrà disfressar-te i modificar la teua imatge.

Xée si no fora una animalà, diria que tens el mateix espírit "perfonmance" que Freddie Mercury...

Eres grande Bou, la foto està genial!!!!

Amic fep ha dit...

Xuso, dema almorçaret...

Sambori, t'animes?

Sandra ha dit...

Entre l´article d´hair i el de avui, ara si que ja no puc dixar de tremolar ja no hem toca la roba la pell, estic tota la nit fent la presentació (puja i baixa, bes, un altre bes) es que com ahir anarem assajar, Ah! Maria t´enrecondes? - Xuso avis de bomba!!!! JA JA JA!! Jo diria el mateix Maria, pero lo bo s´acaba, encara que no vullgam, s´acaba pero tambe passa pronte jo tampoc vullc que passe ja la presentació.

Be fallers el compte enrere comença ja a comensat, espere que ho tingau tot apunt i que el dissabte el difrutem com mai.

Anònim ha dit...

COLLINS CARI...NO

TENIES UN ALTRA FOTO PER A POSAR. TU COM SEMPRE, NO CANVIARÁS MAI.
XUSO UN ARTICLE MOL XULO, LA VERITAT ES QUE PAREIX QUE ESTEM JA A LA PORTA EL CAU,JO CREC QUE AQUEST ANY ELS CANVIS SERÁN PER A BÉ, M'AGRADEN MOLT, SOBRE TOT EL HORARI. JA VOREU TOTS COM EIXRÁ DE 10, COM SEMPRE, I LES REGINES...PUES COM SEMPRE DE P.M.
SANDRA,AINOHA, ESTAREU PRESSIOSES COM DOS AUTÈNTIQUES PRINCESES.
CARMINETA....COM ESTÁS CARI? CUIDAT.
BE, ADEU A TOTS I FINS EL DISAPTE....TACHIN, TACHIN...!

LA TORA.

mamixula ha dit...

aaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!ja esta ahi!!!!!!!!!!!!!!!!!tinc taquicardies i tot!pareu perfavorrrr!!!!!!!!!!!!!
parapapa,parapapa.
I la meua nana en pirri i tot,a vorem el que fa,igual sel arranca con la loca de s´atia choca.
petxisss!!!!!esteu ahi?????

Anònim ha dit...

QUE PARAULES MES BONIQUES!LA PELL LA TINC DE GALLINA,I EL CUQUET EN EL ESTOMAC REMEREJANSE.O SERA CIGRONET?JAJAJA!BUENO ENCARA QUE EN AQUEST ANY NO PUGA IXIR DE FALLERA(QUE MIRA QUE PLORARE)DE PENSAR QUE VORE A IXES DOS PEXIS PRESENTANT,I A IXA PEXI COM A FALLARE MAJOR,ESTIC TOTA NERVIOSA.VISCA LA FALLA CERVANTES!!!!!I VISCA LES PEXINOLES 1500!!!!!

Anònim ha dit...

JE BOU ERES EL MILLOR.IXE BAÑAOR ES DEL CATALEC DE AVON?JO EN BULLC UN.MAMIXULA JA TINC LA CAMARA PREPERA PER GRABAR A LA NANA EN EL PIRRI.ESTARA PERA MENJARSELA

mamixula ha dit...

ahi xateta!!!!!que me cagueeeeeeee!!!!!!!!!oeoe,oeoe.

Sandra ha dit...

Ieeeee Mamixula!!! Ja estas preparada para todo, a vore si al dissabte tambe tenbas a dormir pronte com l´altre dia.

deme ha dit...

Collins Xuso qunta rao que tens, si es que ara ja ens ve tot en un montó. I es que la presentació, si es veritat, que l´agafes amb moltes ganes, quasi un any sense possarnos els trajes de falleres i quant el vistes sens com el nervios va apoderantse de un mateix. A partir de la presentació, ja ve tota una seguida de actes i festes que culminaran el 19 de març, quant li pueguem foc al nostre monument, pero be, podem estar tranquils, perque per a això, encara queda molta mexa que cremar¡¡¡
Bou eres un fenomeno,mira que estas guapo a la foto, amb eixe banyador i eixos morros que pareixen dos xorisos a la brasa¡¡¡

deme ha dit...

ye pexis, que feu per ahi? bueno la Sandra ja veig que cada dia esta mes nerviosa ( es normal) pero no problem¡¡¡ com Sales diu ... això un Sumial i arreglat per a calmar els nervits.Jo el mes probable que en caiga algun, lo nervioseta que m´he ficat de llegir sols l´article de Xuso, ja tinc un poc de caguera i tot¡¡¡
Xateta GUAPA¡¡¡¡ ma que vals, eixa camera per a grabaro tot tot i tot, que no es perga detall¡¡¡
Flaki ... que passa xafà, has dut la nana al cole? a la vesprada ens vegem val?

Anònim ha dit...

yeeeeeeee Petxis al dissapte toca!!!!!!!!!
Estic super comboia i tinc mogollo de ganes de vestirme ja de fallera!!
Esteu apunt??????

mamixula ha dit...

si Deme la nana desde ahir que va al cole,Sandra este disabte fins el cos aguanteeeee!!!!!!!tachin,tachin.
ens veguem esta vesprada.yuju,yuju.

San-vala ha dit...

Gran article Xuso, m'ha entrat ganes de ficar-me el tratje i ixir a la vostra Presentació...

Que vaja tot bè amics cervantins i recordeu, disfruteu de cada moment, perquè en les falles els moments són únics cada volta, no pasa res igual mai per això soón tan especials....

Sandra ha dit...

Va Pexis que ahir vaig fer la reserva del after!!!!!!! S´apunteu?

Xuso ha dit...

Yeee Sandra que és això de la reserva del After?????jajajajaja

Sandra ha dit...

Tu jo ho saps massa Xuso, no fa falta espesificar res, esperem que vinges que ja m´han contat que el dissabte el quedares en les ganes.

Sandra ha dit...

Xuso perque cuan escric algo ix baix el poalet ixe

Xuso ha dit...

jejeje, vaja, vaja.

el poalet és per si vols eliminar el comentari...

mamixula ha dit...

Sandra a mi també me ix el poalet de la basura,som unes basurilles.jejeje
si,si,si,after siiiii!!!!!!!!!!!!!!

Sandra ha dit...

Ja Ja Ja mamixula de ara endavant te dire basurilla. Ay basurillaaa!!!! VIVA EL AFTER!!!

Anònim ha dit...

Jajajaja. Jo m´apunte al affter!!!
On el fem? jajaja. Mireu que a mi m´encanten!!!!!! Si fóra estiu o fera fon temps aniriem a Tavernes al BAMBÚ, aixó si que es un affter hours en pisineta i tot aaaaaiiiiiiiiiiii quan ho recorde m´aborrone i tot jajaja.
Peró he de suposar que el affter sera a Sueca no???? Dona igual jo també vaig després que s´acabe el ball i tanquen keeper´s persupost!jajaja

deme ha dit...

Avore avore, m´he perdut algo? quin after? ye Sandra que es això, explicameu, que a mi ningu m´havia dit res, i jo tambe vullc anar¡¡¡

Basurilla, tu que dius, anem al after o que? AFTER, AFTER, AFTER, AFTER.....¡¡¡¡ SISISISISI¡¡¡¡

deme ha dit...

NERE ULTIAMMENT ESTAS FETA UN PENDÓ, A COM QUE AL bAMBÚ? tira tira, que no pares en torreta...
Bò Nere entonces tu i jo al after¡¡¡ yuju yuju yuju..... i la Flaki i la Basurilla i tots¡¡¡¡¡ que guay Nere mon anem al after¡¡¡¡

Sandra ha dit...

Ie Deme com que no saps on es el after? Pues tu el dissabte crec que estabes allí? Pareix mentira que diges aixço? Bueno si voleu que canviem al carrer Polinya tambe el podem fer.

IEEEEE Nere clar que comtem amb tu si tu no el perds res.

Sandra ha dit...

Deme les basurilles som la Falky i jo perque cuan escrigem algo, mos ix baix un poalet de basura, a tu tambe te ix? Cuant escrius en blavet per supost

deme ha dit...

Sandra saps algo de la teua cunya? tia estic asustà, que ella no entre a la web ja es raro ja¡...
Encara continuara sense veu, ay mare... mel en llima pa la Carmen o com el meu cunyat el bou diu un ... - - - - - LGIDOL¡¡¡ si la mel en llima no et fa efecte Carmina, no ho dubtes el teu home esta per a remediar-ho¡¡¡

deme ha dit...

a pues jo tambe soc basurilla, a mi tambe me ix el poalet ( ale la penya basurilla)
Ah vale, pero frena el carro, que el dissabte no aplegarem a hora de after, al menys l´hora era prudent¡¡¡
La direccio em te igual, no tinc manies, la questió es la bona companyia¡¡¡

deme ha dit...

ye com em puc canviar la foto? algu m´ho pot explicar?
Xusooooo¡¡¡¡¡ que fas per ahí? explicameu perfa¡¡¡¡

Sandra ha dit...

Ok Deme, no se res m´imagine que estara gita per si pot recuperar la veu, de totes maneres ara cuat vaga a casa segur que esta alli perque dinem en macasa li dire que el toque i si no por parlar jo fare de interlocutora.

Xuso ha dit...

deixeu a san Casalla tranquila que esta fent-se llavats laringòlegs!!! com a última opció, ja ho saps San Casalla, la millor medecina la que et diu la Deme!!! o com et penses que s'ha curat ella el costipat, no???? jajaja

alehh basurilles!!!!! ami quan escric m'ix un coret... quan més comentaris escrius va canvian-te el dibuixet... aleh a ascriure comentaris per a que desaparega la basurilla!! BASURILLES 1500!!!!

Xuso ha dit...

deme punxa en el ultim comentari que has escrit (en el teu nom en blavet) i te durà a la pagina del teu perfil. Busca la frase "editar perfil" y ahí podrás "cambiar imagen"

Sandra ha dit...

Un coret que guapet Xuso, no crega que puga eixirnos un coret perque el nostre cor no cap aci JAJAJAJAJJJaJA, mes ens astimem la basurilla

Sandra ha dit...

Deme el ultim parte medic que m´ha arribat de San Casalla es que esta xita esta mol xunga, no te puc dir res mes.

deme ha dit...

eh, bueno ara ho tone a llegir en calma, pero primer a lo que vaig que si no se m´oblida... com que jo m´he curat amb el remei del meu cunyat? qui t´ho ha contat? jo que no volia que ningu o sabera¡¡¡ açí no pots amagar res eh¡¡¡
Vale Sandra oido.....
BAURILLES 1500...BASURILLES 1500 LA LA LA LA LA LA ¡¡¡ que guay Xuso¡¡¡
Ye pues jo cref que en lo enganxa que estic jo a la web, em tindria que eixir, el coret, el fetget i tota la rectafila d´organs que et pugues imaginar i mes¡¡¡¡

Cris ha dit...

Xe que açí ningú te faena o que???
Molt bó Xuso, m´has fet aborronar altra vegada, al final el "cuquet" pasarà a ser "cucot", ahir el Presi i hui tú, molt bons els dos.

Cris ha dit...

No m´habia fijat en el dibuixet, jo també tinc el pot de basura, jejeje

Sandra ha dit...

Cris faena si! veges! Pero ja ens corre el nervioset per les venes i no ens podem aguantar.

Xuso ha dit...

Deme, ai mare que et veig presentant asoles!!! si se t'oblida el guió sempre pots demanar una "geliburguer" con doble de queso y patatas!!!! jajajajajaja que bo!!!! ahir estaves sembrada, entre això i la veueta de la pobra san casalla...

mamixula ha dit...

ieeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ara que pasa ,que tots voleu ser basurilles?pues pagueume la patent!!!
basurilles 1500,basurilles1500!!!!!
No em volem cap que no estiga dins el poal,jajaja.
per un duro un poal,per dos un cubata,per tres ja la basura,jajaja.
me encanteuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

deme ha dit...

Xuso una haliburguer en poqueta mayones ui creilles de luxe¡¡¡ ummm que bo... mira ara esta entrantme una ganeta que no vejes¡¡¡
Presentar asoles, no home no, la Carmineta ja voras com es recupera, si te que estar tot el dia fent gargares de... pues que les faça, pero a mi no em deixa sola... SOCORRO¡¡¡¡ si no sempre esta el Xuso per a fer companyía, no? en això que eres una maquina¡¡¡¡
Flaki basurea, Flaki baasurera¡¡¡ i jo tambe i jo tambe... Petxinoles 1500 i basureres tambe¡¡¡

La Nere ha dit...

La gent está un poc rebolucioná no? a em pareix a mi? jajaja.
Es veu que tots tenim ganes de festa, al dissapte ens la vengem!!

Petxis, heu quedat dema per a algo? Tenim que anar a vore els trajes de la infantil?

SALIR NIÑAS AL BALCON
SALIR NIÑAS AL BALCON PORQUE VAIS A VER PASAR
PORQUE VAIS A VER PASAR PETXINOLES LES MILLOR

mamixula ha dit...

esteu tots locosssssssss!!!!!!!!!!!!!
menos jo clar!

Cris ha dit...

Esteu revolucinades ties, açò no pot seeeeeeeer, el dissabte eixirem desbocades del casal, jejeje.
Jo tinc males ganes també, fa un mes que estic reserbant les forces per al disabte i ja estic desesperà.
Sandra, portat be, que a tu t´agradat lo del after, gandules.

sambori ha dit...

Es nota que ja fa olor a festa!!!!
Per cert,.....Qué guai!!!!!
Ve de camí altre falleret o fallereta per al mes d´agost!!!
Qui seran els nous papis?????
Ells ja ens ho diran, no?????
Però de segur que ve amb un pa baix del braç.

Anònim ha dit...

Si sambori no tas angañat be en una panaeta baix lo bras pero no es pa agost es pa juliol gracies sambori besets de lucas i eva

homer ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.