http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 18 de novembre del 2008

"AVON" llama a tu puerta...

Per Vicent el Bou

Hola a tots i a totes: Vaig a intentar escriure un xicotet article si em permeteu.

Fa un parell de dies que per desgracia tinc algo mès de temps que habitualment. Sí, dic per desgràcia, perque el tinc per l’asunt de la “CRISI MALEIDA” per aquest mateix motiu tinc temps hasta per a pensar (cosa no massa habitual en mi¿?), i m’agradaria fer-vos arribar una
 PRIMICIA. Be ja ho vaig deixar caure l’altre divendres al cau en la reunió a algunes falleres de la comissió, però cuasi totes s’ho agarraren de CAXONDEO. No entec el perqué en lo SERIÓS QUE SOLC SER JO.

Be a lo que anavem, resulta que pels motius que he explicat anteriorment, estic fent una mica de comercial d’una marca de cosmètica bastant coneguda al nostre país (AVÓN).

Vos heu faig saber perque si algú o alguna està interessat/ada es podeu posar en contacte amb mi, ja que tots i totes hem conegueu. AÇÒ NO ES CAXONDEO HE, VA EN SERIO. Encara que pareixca mentida açí un servidor si fa falta vos fa hasta uns retoquets en els “tanguetes o en els sostenets" en fi, el que faça falta, en tal de vendre cualsevol detallet. No tinc cap de problema, bo un xicotet problema si que tinc que sóc algo “VERGONYOSET JO”.

Deixeu-me aclarir un xicotet detall i es que no sols venc cosmètica no, també “LLENCERIA FINA”, així que a vore si sou una miqueta consideraets i hem compreu alguna coseta. Tinc unes cosetes mes xules que no s’heu podeu imaginar. A partir d’ara portaré el CATALEG a les reunións en companyia del LLIBRE DE CUOTES, a vore si de (paso picotaso). Vaig a deixar-vos BOCABADATS en la cantitat d’articles que vos mostraré. Xéee i els tios també es podeu estirar i regalar-li algunes cosetes a les vostres respectives parelles per a que estiguen si cal, més guapes de lo que són, i de pas alegrar-vos una miqueta la vista, perque tinc uns CONJUNTETS DE SOSTENET I TANGUETA PA “FLIPAR”.

Moltes gracies per la vostra desinteresada colaboració (si es que ni-hà) Mès informació als meus mòbils: 656 92 26 51 i 665 96 25 91 Pregunteu per el senyor BOU. Vos atendré mot agust.
GRACIES.

23 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Xe Vicent, l´article molt bó, porta el catàleg al cau que segur triomfaràs, però parla amb els webmasters per a que t´obriguen un apartat de venta on line, segur que més d´un entraria a comprar alguna cosa d´avon.

SPIELBERG ha dit...

Cada dia em sorprèn mes el Bou.
Jo i Xuso vejerem el catalec i podem a testiguar que açò no es ninguna de les animalades que li poden pasar pel cap.

I no es mala idea a ixò de la venta on-line, tot es mirarà, tot es mirarà.

Cris, mira si pots canviar-te el logo, no per res, simplement per que es el que es fica Xuso i la gent es pot confondré. Molts no mirem el nom, directament ens basem en el logo o foto.

Anònim ha dit...

Xeeee¡ que risa¡¡ eres el millor bou¡¡. Yo pose macasa, aixina que el dia que vullges ens fas una reu a les petxis de "avon llama a tu pueta". Noelia vols que anem al dimarts a casa Mariam a pasarli la samarreta? aixina aprofite per a donarli el traje de fallera per a carla, esque no se on viu i me faries un favor.

Cris el telefono tel he donat en el altre articul. Que te pareix lo de la reu? yo ya estic riguente-me......

Bou si vols et puc conseguir tambe el representatn de la maleta roja¡¡jajajajaja

Anònim ha dit...

ayyyy noe, dimarts no, dimecres.perdon, que dimarts es hui ya¡¡¡ ya me dius algo

deme ha dit...

xe si es que tinc un cunyat que es una maquina¡¡¡
Se que no esta dient ninguna mentida perque m´ho va confirmar la meua germana fara un parell de setmanes, pero no em va dir que el venedor anava a ser el Bou, si no que ella... bò, m´imagine que al fi i al cap la questió es vendre ... així que bou enseñali el catalec al teu cunyat, el poli avore si s´estira i em compra algo...

Cris ha dit...

Carmina ja ho he vist en una horeta et toque com ficabes a partir de les 11.
Spielberg ara me´l canvie, però vull ficar-me algún escut no me mola tindre foto ahí, enviam algún escut per correu, el que esta en la capçalera de la web on fiques les fotos.

Anònim ha dit...

YE...BON DIA A TOTS, NO EM NEGAREU QUE TINC UN HOME QUE PER TIRAR AVANT A LA FAMILIA FA DE TOT....
VOS PARLA MOL EN SERIO, ESTA TIRANME UNA MANETA AMB AVON I LA VERITAT ES QUE NO HO FA GENS MAL.
CARMINETA, QUE PENDENT LA REU EN T'ACASA PER A QUI VULLGA VINDRE, NO SON PRODUCTES ERÒTICS PERO SI MOL INTERESANS.
RESPECTE AL DIMECRES, VAL SI VOLS EN VEGEM A LES 17'30 EN CASA M'ATIA MANLITA, QUE ET PAREIX?
DISME ALGO PERFA...I JA SABEU AMICS I AMIGUES, "AVON LLAMA A LA PUERTA DE LA FALLA CERVANTES".

UN BESSET A TOTS.LA TORA.

Anònim ha dit...

OK NOE. ENS VEGEM DEMA EN CASA MANOLA. I LO DE LA FECHA DE LA REU, CLAR QUE HO FEM¡¡¡ VETGES LA AGENDA DEL BOU I YA DIGUEU ALGO.
VAL CRIS ME, SI A LES 11 ENCARA NO ESTAGUERA, COM EL Nº ESQUEDA GRAVAT QUAN APLEGUE YO ET TOQUE.

sambori ha dit...

Vicent com bé diuen als articles porta el catàleg a la reunió que segur que piquem i te fem molts encàrregs.
Jo si te veig com molt bon comercial i a més tens ajuda de la teua dóna Noelia(La Tora) que en aixó de cosmètica està entrenada de quan treballava a Druni fa ja alguns anys.Cert que encara ens dona algún consell de bellesa que ella és tota una experta.

Sandra ha dit...

Bou eres una maquina, mira que vals, tu el que el tires AVON o el que faça falta, el que ha dit Carmina de fer la reunió a s´ha casa jo m´apunte, pero si vols anar adelantana, porta la revista hia a m´hacasa a les 8.30 que venen a vore els trages la falla i alli hi hauran que no seran pexinoles i tambe el podras traure algun dineret.

SPIELBERG ha dit...

cris, hi ha una carpeta de fotos amb els escuts, agafat d'ahi el que vulgues

Anònim ha dit...

JE VICENT ERES EL MILLOR!TENS QUE FER IXA REUNIO A LES PEXIS,QUE LO GASTAORES QUE SOM, EL DONARAN UN PLUS EN AVON.FES LI CAS A CRIS QUE TE RAO EN LO DE LA VENTA ON LINE.

sambori ha dit...

Sandra com va el lio????A quatre dies de la presentació ja no t´ha de deixar de córrer el cuquet per la panxa!!!Disfruta també d´estos moments,que els preparatius i dies previs també s´han de saborejar al màxim.

sambori ha dit...

Este cap de setmana hem tingut més bodorrios on ha asistit gran nombre de fallers de la nostra comissió que es van desplaçar fins a Potries.
Aprofite per a donar l´enhorabona a Purín que s´ha casat el seu fill (el Roig).El seu germà Emiliot va ser el padrí en la mala pata que estava malalt de pigota,però que no li va impedir disfrutar d´un dia tant especial per al seu germà ,família i amics.
Enhorabona!!!!!!

Sandra ha dit...

En aixo estem Sambori ja tinc la paradeta montada des de ahir i ja vaig tindre el plaer de rebre a les pexis, si els agrada o no aixó es a gust de cadascú, perque ¿que tinc que dir jo?.

Be encara que no se massa be qui eres perque m´has despistat en lo de mon pare, m´imagine que vindras esta vesprada en la falla, ja en vegem allí i ja hem donarás la teua opinió dema.

Ah! i cuquet res un bon cuc estic que tremole de nervios pero ho passarem com tots.

Cris ha dit...

Com s´anomena la carpeta Spielberg, no la trobe

SPIELBERG ha dit...

A vore, si es una carpeta on estan els escuts, el mes probable es que tinga el nom de "Escuts".

I com la tenim des del primer dia del bloc estarà en les fotos antigues.

Cris ha dit...

Ja ho tinc Carlos gràcies

mamixula ha dit...

ei colli bou,ara si que m´acabes de deixar cao,jajajaja,eres mal crac.
De tu ja meu espere tot,i no sera perque no vals,a tu no hi ha res,que te resistisca.m´encantes.
ieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja no queda res per a la presentació.

EL BOU. ha dit...

BONA NIT NOMÉS VULLC DONAR-VOS LES GRACIES A TOTS I TOTES PER TOTS ELS ANIMS I CONSELLS QUE `M'HEU DONAT, I PER DEMOSTRARME UNA VEGADA MES EL QUE M'APRECIEU TANT A MI COM ALA MEUA FAMILIA.VULLC QUE SAPIEU QUE ESTIC SUPER CONTENT PER LA MANERA QU'HEU RESPOST I DIR-VOS QUE ESTARÉ AHÌ EL QUE FAÇA FALTA I MÉS.CARMI EL DISSABTE MIRAREM L'AGENDA VAL??
I A SANDRA DIR-LI QUE NO HE POGUT ANAR A VORET ELS TRAJES PERQUE ESTIC EN ""CAGUETES"" SUPOSE QUE TEU HAURÀ DIT NOE.JA M`HA DIT LO PRECIOSOS QUE SON I LO ESPLENDIDA QUE ESTARAS EL DISSABTE

Anònim ha dit...

BOU, MAVIES PAREGUT JUANI LA XITANA

Anònim ha dit...

HAAAA I DE PASO PODIES FER REUNIONS DE (TAPER SEX), AIXINA TINDRIES UN ESTOC MES AMPLI DE TOTA MENA DE PRODUCTES.

Anònim ha dit...

je bou eres el meu idol el numero 1 heu dic perque en la imaginasio que tens ficante disfrasos, que no hi ha cap que pense com tu, segur que en aquesta nova feina triunfes de veritat, bueno amic cuant fatges una xarla en les petxinoles tranquil que jo anire, qui sap que no em quede algo per ala xateta de lenceria o cosmetica, be amic continua aixi que heu conseguiras campeon.......