http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 13 de novembre del 2008

La misa del 50 aniversari...

... i el xocolatero.

Alguns recordareu, espere que tots, que fa tres caps de setmana es va celebrar una misa a l'esglesia del Carmen, on es va descobrir una placa que recordava tal efemèride.

Després hi hagué dinar al cau però abans d'això el Xocolatero ens va donar una lliçò sobre el xocolate i ens va fer una demostració en viu i xocs per als mes menuts.

Amparo i Cris ens han enviat fotos d'eixe dia. Ací les podeu vore.

19 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Un dia molt bonic, primer la misa, molt emotiva, llàstima que no tingam fotos, crec que Amadein en va fer, no se si en mòvil o en càmara, però jo el veia per dalt fent fotos.
Després el xocolate, tenim penden una xocoterapia les dones de la falla, Fermín recordaliu que ens ho va dir.
Els nostres nanos pintaren amb xocolate i hi hagué qui s´ho va menjar de seguida i els no tan nanos també que Marieta es menjava la que ella habia pintat com si li faltara, jejeje.
Molt guai xe. ara ja estem recuperadets de tanta festa i carregant piles per al dia 22.

Xuso ha dit...

Xeeeeee!!! el xocolotaro quina xarla magistral ens va fer sobre el xocolate i les seues propietats!!! a més d'un la boca i els llavis se'ls feien aigua (je, je)

La veritat és que ho passarem be... però quan no ens ho passem be nosaltres?? si és que es entra en el casal i con si entrares en un mon paralel... tot canvia, xe, xe, xe...

be, el dia 22 ja està ahí....

Xuso ha dit...

I la Deme està viva?? que algu ens done un parte mèdic del seu estat pobra...

i es que eixir a la porteta a fumar té les seues conseqüències!!!!

Sandra ha dit...

Ja Ja Ja Xuso que gracioset, acabe de parlar en ella i la Deme ja esta currant i evitant le ixidetes a fumar perque si no, no es curara i te que estar de luxe per a la presentacio.

Sandra ha dit...

Per sert Xuso tinc unes fotos pendents de ficar a la web teues i de Carlos del dissabte, a vore se beig a l´Espilberg i les trau del meu movil que jo no se.

Son pa morirse

Xuso ha dit...

Censura, censura!!! abans han de passar per les meues mans x a vore-les!!!! jajajaja

SAN CASALLA ha dit...

SI QUE HO PASAREM BE AQUELL DIA, O SI NOS QUE MO DIGUEN A MI, QUE EN VA EIXIR UN CALLO DEL POTET DEL PARCHIS¡¡PR QUAN NO HO PASEM BE NOSALTRES?

XUSO RES DE CENSURA¡¡¡MENTRES NO ENSENYEU EL PAJARITO, QUE SEGUR QUE NO, LES FANS DELS WEBSMASTERS VOLEM VOREVOS¡ JAJAJAJA YA ME LES IMATGINE I NO LES HE VIST

DEME MALEGRE QUE ESTIGUES MILLOR A LA VESPRA ENS VEGUEM.AHHH I LO Q TA DIT EL XUSO, RES DE FUMAR A LA PORTA, EHHH?

SAN CASALLA ha dit...

CRIS ESTAS PREPAR PER A ESTA VESPRA? DRETA ESQUERRE, ESQUERRE DRETA¡¡¡ QUE RISA¡¡¡ ARA HUI YA NO SABREM PER ON TIRAR.

Sandra ha dit...

Ensenyar el pajarito no, pero cara de pajarito a lo millor JA JA JA!
No pero son divertides.

Sandra ha dit...

Algú a tornat a entrar dins un conelador asoles i acompanyat, no dic res mes, ja ho voreu!
No Xuso?

mamixula ha dit...

hola bon dia!!!que be s´ho paseu perreros!!!!!.
Carmi a les 3,30 estare en t´acasa que al final agarre jo el cotxe.
jo bullc vore eixes fotooossss!!!!!!!

mamixula ha dit...

ie Sandra que pasa!!!conteumeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

Xuso ha dit...

Uuaaauu!!! no ho recordava... es veu que lo de ficar-se dins d'un congelador ja s'ha convertit en tota una tradició...

jo vull vore-les!!! jajaja

Sandra ha dit...

Ten anares el dissabte a dormir i t´ho pergeres, pero ja te les ensenyare ja.

Sandra ha dit...

Ja hem pareixia a mi Xuso que paties un poc d´amnesia perque has tardat un poc en recordar.

SPIELBERG ha dit...

Tenim fans i tot, hòstia que bo tu.

Entrarem i ens tancaren i tot. Ens hem superat, ara ja no se quin serà el següent pas. Aguantar 1 hora?

Cris ha dit...

Ai Carmina, porte dos dies assajant a casa no hi ha manera de nugar el pas dels botons, hui anire concentra de veritat, vaig a comensar ja a pensar-ho a vore si de ara a la vesprà ho quadre, jejeje.
Xuso i Spielberg al final tindrem que pasar de fans a guardaespaldes, perquè quan eixiu,
tots voldran vore les actuacions del congelador.
Jo també les vull vore, va fiqueules i si no Sandra jo te les trac del mv.

Anònim ha dit...

QUE ESTEM HUI DIVERTIDETS!I ESQUE ESTE CARLOS I XUSO NO LA PENSEN QUE NO LA FAN!JO TAMBE BULLC VORE I IXES FOTOS.JAJAJAJAJA!.LA FESTA DEL DIUMENGE NO VAIG ESTER PERQUE CURRAVA EN EL FORN,PER LO QUE HE LLEGIT,SE QUE SEU PASARUE DE LUJO!COM SEMPRE PASA EN AQUESTA FALLA!I UN BESET A LA DEME MOLT FORT.

deme ha dit...

ye que passa per açí? menudo caxondeo es porteu no? i jo perguentmeu tot? no no, es creureu que tenia ganes de vindre a currar per la web? ara si que puc dir que estic enganxà¡¡¡¡¡ que fort, sols feia que pensar... ja hauran penjat algo de la despedida de Angeles, o de la presentació, o de... ay mare açò ja es de metge¡¡¡
Ye Xuso que passa? no et burles de mi, que el meu constipat no era de risa, res de fumar en el carrer, això es de dormir en el cul al aire¡¡¡¡ pero ja estic un poc milloreta, carregant piles per al proxim finde, el bodorrio, tambe triunfarem també¡¡¡¡