http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 25 de març del 2008

QUE GUAY!!!

Ja em tornat, i ho em fet a "lo grande", amb un meravellós article de nostra fallera major relatant-nos com han sigut per a ella aquestes falles, les seues. Gràcies Maria.

per Maria

Impresionants. Sí, estes falles per a mi han sigut impresionants.


Es cert que em dien que aprofitara cada moment, que aquest any passava volant, pero jo creïa que eren un poc exagerats, que encara faltava molt per vindre. I, ara, ara ja s´ha acabat.

No podría quedar-me amb un moment per al record, els necessite tots. No puc triar un passacarrer, ni un dia en concret, ni un dinar en especial, ni un sopar (que avore quin día em sopat millor, eh!) ...!!! Em quede amb tot.


Encara recorde el día que vingueren uns quants a ma casa a dir-me que era Fallera Major (que ja ho sabiem, pero “aixó es falla”), i que volien que aixó servira com al Nomenament, “d´aixó res”!! El Nomenament es fa com cal. I així va ser. Va ser el primer día que em vaig vore envoltada per tota la falla, el primer día que comensaren les meues falles de veritat, el primer día de rises, de sopar, de ball...


Però,... i que podem dir de la nit de la Proclamació? Jo m´ho vaig passar molt bé. Ixa nit ja ens trabavem a “casa”, al nostre cau, tots junts, per tal de disfrutar d´una nit molt especial per a Sheila i per a mi.


No obstant, res té que envejar-li a aquesta nit, la de la Presentació. Una Presentació que em va encantar (sols fa falta vore al video la cara que feia, no podia tancar la boca). Vaig tindre el plaer de pujar amb mon tio com a Fallera Major!!! I quan va ixir la meua germana?!! Mare meua! I els meus germans?!! Que fort!! Gracies a tots. I gràcies també a Ivana, Desi, Jessi, Xuso,etc,etc.... que feren posible esta nit, que per a nosaltres va ser molt especial.


Si en aquest article haguera d´agraïr tot el recolzament i l´esforç d´algunes persones per a que aquest any fora el millor per a mi, no tindría prou fulls en el “Word”. Així que sols dir-vos que estic molt contenta de vore que he passat unes falles inoblidables al vostre costat, i que espere que vosaltres també.

Ara, que ja han passat, sols ens queda recordar. Recordar les despertades, junt a Ruth i Noel, els passacarrers de matí on haviem de suportar el calor que es feia més fàcil de dur quan Eloi o Miliot ens duien algo per a refrescar; la visita a l´asil que any rere any pasa mes ràpid. Com no també la visita de cortesía, que aquest any ha sigut especial quan arribarem al monument, i no perque cambiarem el recorregut, sino perquè en la nostra falla ens esperaven un grupet de fallers i falleres que no havien ixit al pasacarrer, i entre ells estava Lucas, un dels mes fallers que no ha pogut disfrutar de les falles com s´ho mereix, pero que no ens hem oblidat d´ell, perque ahí estaba Carlos amb el saxo per a fer-nos el moment mes emotiu encara amb un dels seus “solos”. I es que ixa Xaranga C25 també ha sigut protagonista en el meu regnat, ens ha amenitzat fins l´ultim moment, dedicant-me el “Marieta, Marieta”, de Marc i Boix, i sobretot, els apludiments que em feien quan passava entremig de tots ells. Ara, quan mes em feren plorar va ser el día de l´ofrena; ixe día el “solo” era per a mi. Sols de sentir a Carlos tocar se te podía aborronar tot el cos, i aixó, junt als pensaments que teniem de que ja s´havien acabat Falles, ens va fer a tots explotar.

Sí, estava apunt d´acabar-se, pero quedaba l´ofrena, el moment de fer l´última desfilada, el moment mes serio, on les meues amigues i la meua familia junt a un grup de “Voltats” em duien la cistella amb les cintes. Era una imatge per a no borrar mai de la ment.

Sols ens quedaba cremar la falla, moment en el que Sheila explotá, i no podía parar de plorar. I es que han sigut unes falles molt especials per a ella i per a mi i en ixe moment veies el final. Les llágrimes que em caigueren a mi un rato abans de cremar la meua falla, ja no eren pel fet de prendre-li foc, (ja que aquest moment forma part de la tradició, i s´ha de passar i també es un moment bonic), sino per els moments que deixava enrere, els records que em venien al cap de les nits de casal, on les meues amigues s´han encarregat de que m´ho passara de luxe, de que perguera la vergonya un poc mes, dels moments del “chikichiki” dalt del escenari, el “ paquito el xocolatero” als hombros de Miliot, els Pupurris de Rebombori totes en l´escala, que no en cabiem més, el “telescopi” de Richard, i fins i tot, la veu de Mar repetint: Que guay... Em guanyat al parxís!!! Jajaja, i així, estaría sense parar, perque els moments bons d´aquest any son innumerabes.

GRACIES a tots els que heu estat ahí, a la familia per fer que tot quedara tant bé, al meu Presi que també m´ha fet riure de lo més, i, sobretot a vosaltres, les meues amigues per estar sempre ahí, i per ser tant bones amigues com falleres, que la camiseta d´aquest any ja ho dia: 100%FALLERES, com cal.

Sols em queda dirigir-me a Sandra i a Ainhoa: Ara vos toca a vosaltres disfrutar de cada moment, que passa molt ràpid, i ara ho dic per experiencia. ENHORABONA A LES DOS!!!

Per a resumir les falles en dos paraules: QUE GUAY!!!! (JEJEJE)

VISCA LA MEUA FALLA, LA FALLA PLAÇA CERVANTES!!!



Article enviat per Maria Juan a Fpcervantes07@hotmail.com

17 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Gracies a tu Marieta per eixa alegria, eixa vitalitat, eixe amor per la teua comissió. Eixe carinyo que desprens i eixa facilitat per a fer les coses...

Però sobretot per lo plana i accessible que has segut estes falles, has sabut dur el càrrec com poques i et mereixes tot el que han treballat els fallers de la comissió per a que aquest any haja segut per a tu inoblidable!!

Espere que hajes disfrutat però a jutjar per les teues paraules sembla que sí...

Gracies a tu i a la teua família per tot el que ens heu aportat i enriquit a la comissió en l'exercici que anem a tancar ara!!

Molts besets, i torca't la llagrimeta ja.....

Anònim ha dit...

Enhorabona Maria, crec que superarte va ha ser un poc dificil perque enguany t´en vist com may, has difrutat molt i t´ho has passat a la grade.

Ojala que l´any que ve tingam el mateix recolsament que has tingut tu, perque aixo son falles i lo demes son tonteries.

T´ho torne ha dir ¡ENHORABONA! a tu i a la teua familia perque han segut unes falles inolvidables.

Un beset

sambori ha dit...

En este article tornem a reviure les falle, Maria!
Jo també em sume a la rsta i te felicite com de bé has dut el regnat i com no també aprofiteper a donat al la teua família com de bé ens ha cuidat.Ahí sempre teniem els bocadillets de Ricardo calentets,els bunyols de la iaia,a Sacra sempre pendent de que no faltara res i a la resta de ties i família ajudant en tot moment.

Jo també percibisc a les teues paraules que ho has passat molt bé i segur que sempre guardaràs un bon record d´aquest any en el que has segut nostra Fallera Major.

Anònim ha dit...

bon dia a tots,.
Maria llegir el teu article m´alÇat la moral, perque entre que es el meu primer dia de treball i que encara tinc les falles molt resents...aquest matí quant m´ha sonat el despertador volia morirme¡
Que fallera matjor mes guapa, elegant i feliÇ que hem tingut enguany, jo et tinc que donar l´enhorabona personalment, per lo be que ens haveu cuidat, no ens ha faltat de res i per això t´heu hem demostat dia rere dia.
No et preocuper Maria perque s´hajen aacabat les falles, perque els bons moments no s´obliden mai, això es en el que t´has de quedar, has representat a la falla al igual que Sheila d´una forma elegant, digna i amb els sentiments a flor de pell i això es el que mes importa que ho hajes disfrutat a tope, que no ho puc dubtar¡¡¡
A la falla Cervantes sempre quedara el bon record de les falleres matjors de l´any 2008, unes reines excelents¡¡¡ i ara a comenÇar exercici nou, ale Maria que d´aÇí no res ja estem asatjant per al playback¡¡¡

Anònim ha dit...

Maria ,hui m'alegrat molt a l'entrar a la web i llegir els teus sentiments fallers.
Ha sigut una bona forma de reiniciar la web fallera.

Tanque els ulls i veig la teua imatge en tots els actes que has presidit i has representat a la falla plaça de Cervantes ,et veig junt a la Fallera Major de València i tin ben segur que brillaves amb llum pròpia,estaves guapíssima junt a Sheila(ja veureu les fotos del dia 14 de Març , a València).

Has sabut estar en el teu lloc en cada moment i has tingut el recolzament de tota la teua família.

Heu sigut unes falleres Majors de molta categoria!

Anònim ha dit...

Clar que sí, jo recolze tots eixos comentaris, que vos han dedicat a vosaltres dos, Maria i Sheila. Estic segura Maria, que al igual que tú, tots tindrem les nostres anècdotes i records, en els que persupost estareu vosaltres dos, jo també tinc amuntó, t´ho asegure, i no vaig a comentarles perquè de segur necesitaria prou hores.
Sols donar l´henorabona a Maria i a Sheila, perquè s´ha quedat tot
de luxe, i com no a tota la comissió, que som els millors.

Anònim ha dit...

Com a primer any de faller (i espere que molts mes) , ha estat un plaer el tindret com a Fallera Major, no era el dia que tant en el casal, en els pasacarrers,en les despertaes, i un llarg etc... no trobara la teua cara de nina , els teus ulls per algun costat i com no el teu somriure, cada vegada que tanque els ulls aí esta el teu somriure.

I com diu Amparo m'alegrat molt el vore que el primer article fora el teu, espere algun mes ;).

Em senc orgullos de ser de la Falla Cervantes i de tindret com ha Fallera Major.

Un beset by Jorge

Anònim ha dit...

Maria unes falles que no oblidaràs segur i la resta tampoc perque vaja representants de luxe hem tingut.
Has aguantat fins el final,i encara recorde la teua careta de son la nit del dia 18 però tú ahí davant l´escenari per tal de no perdre´t res i disfrutar cada moment al màxim.
Note que ens hem quedat tots en ganes de més,veritat?

Ah!també aprofite per felicitar al meu papi que hui fa anys!serán trenta i.........? ara sí que hem faria jo un xocolate calentet d´eixos tan dolcets que ens fas en el casal.

Ja he vist que està a l´escut però li falta el puro!

Anònim ha dit...

Marieta ens as deixat en la boca oberta,sempre tan callaeta i ara ens as fet plorar i tot.
Jo tambe te tinc que donar les graçies per que no mos a faltat de res ni a mi ni a ninguna petxi i crec que parle per totes,a sigut una de les meues millors falles indiscutiblement,i tu damunt eres tan bona xiqueta i eu fas tot tan façil que encara es mes de agrair,
be sols queda dir que aço ens queda en el record per a tota la vida.
VISCA LA FALLERA MAJOR DEL 2008 MARIETA I VISCA LA FALLA CERVANTES

Anònim ha dit...

perdoneu que la de antes era jo Natalia

Anònim ha dit...

Ole la meua xica, este any no se ni les vegades que t'he dit que si no ho vec no m'ho crec, perque t'he vist com mai. has pujat a l'escenari per les nits a ballar, has aguantat com una campeona, fins i tot has jugat a futbol. Per a totes nosaltres l'any pasat i este han sigut de les millors falles de la nostra vida, gracies a tu i a Ruth l'altre any.
M'alegre moltissim de que hages disfrutat tant. (m'agra ixe monyo curtet)

Anònim ha dit...

hola a tots fallerets y falleretes!sols dir que han sigut unes falles x enmarcar y no oblidar en molt de temps y mes tinguent a marieta de fallera major perque es una persona molt especial q com hem vist a disfrutat moltisim y ens alegrava cada dia de falles,crec q la seua forma de ser ens la contagiat a tots els fallers y x ixe motiu han segut unes falles molt boniques de viure!!!! un beset x a tots!!

Anònim ha dit...

i tu qui eres?

Anònim ha dit...

Joder Marieta!!!
M'has fet soltar una llagrimeta i tot...
M'alegre que tingues tants bons records, jo he intentat estar els màxims actes possibles, i al final no estat malament, però en tots i cadascún que t'he pogut observar, se te notava com disfrutaves al màxim, tant als previs, com al moment, aixi que enhorabona. Per a tota la family ha segut una alegria que fores la Fallera Major, teníem la festa a casa, i malgrat algún que altre costipat, tot ha sortit com calia, DE CATEGORIA!!!!
Un besset guapíssima.

Anònim ha dit...

Anonim en resposta a la teua pregunta ""i tu qui eres?"" jo et conteste:

Voy camino de la zapatería,
a comprarme unas chanclas para mí,
y me paro muy tranquilo a ver un escaparate,
y se me pone al lao una vieja con un roete;
yo no conozco a tu madre, ni a tu padre,
pero a tu tio sí, seguro que es familia mía.
Y me preguntaba otra vez;
Y tú de quien eres ?
De Marujita, le dije yo
Y tú de quien eres ?
De Josefita, le dije yo a la vieja

Aburrit jo? ummmmmm no amb poqueta feina ;)

Agustí ha dit...

molt bé maria eixe article està escrit de categoria qui millor que tu la fallera major de la falla plaçacervantes 2008 per escriure el que ha sigut per a tu aquestes falles la veritat es que han sigut molt "que wai" com diria la meua cunyà, en fi felicitats i sols dir visca la falla cervantes

Anònim ha dit...

Oleeeeeeeee quin article marie q has escrit. La veritat és q m'has omplit d'emoció,de nostalgia i fins i tot m'ha saltat mes d'una llagrimeta al veure com has reflexat tos els teus sentiments més fallers. Espectacular!! per uns moments la meva ment a fet un flashback i he tornat a viure de forma ràpida els moments mes bonics i divertits d'aquestes falles. Sols dir-te que he sentit molt orgull el fet de ser amiga teva, ja que has portat el càrrec de fallera major molt bé, jo diria que exel·lent!!!! has deixat el "llistó" molt alt, i per superar-te ja tenen q esforçar-se molt. Has eixit a tot: despertades, cercaviles, dinars, sopars, balls ....Sols em queda dir q encara q a l'any vinent passes a ser una altra vegada de la cort, has disfrutar les pròximes falles igual o mes, encara que sera una miqueta diferent, i que aquests records tan bonics que has mostrat a tots en la web els guardes a la teva ment per sempre.
Bueno,q m'he emocionat i to...jajajajaj. Molts bessets i et recorde: Q guaiiiiii q han estat aquestes falles!!!. bessets!!!!!