http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 3 de març del 2008

30 tacos!!!!

per Deme
Bon dia a tots, que com va la resaca i el cansament d´aquest esgotador cap de setmana? Jo millor no vos compte com estic jo perque…. Bò, els anys ja van pesant,ahir pel mati quant em vaig despertar em preguntava si seria capaÇ d´aguantar el ritme de la setmana fallera, mare meua, pero si huí estic morta ¡¡¡

Aquesta setmana apart de comenÇarla un poc cansats, també la comenÇem celebrant un aniversari.

Ahuí Dilluns 3 de MarÇ es l´aniversari de Javier Andres, mes conegut a la nostra comisió com el POLI MALO o el POLI CORRUPTO (no penseu mal eh).Pues si i ja en complix 30( ay mare Javier que ja estas entrant en edad).

Bueno, la meua felicitació personal ja l´has recivida, pero mira aprofite i et torne a felicitar desde la nostra web.MOLTES FELICITATS I QUE EN COMPLIXQUES MOLTS MES¡ ah (enrecordat de la torta per a esta nit eh) i que et regalen moltes cosetes… si es que has segut bon xiquet i t´has portat bé.
Article enviat per Demelza Martí a fpcervantes07@hotmail.com

18 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Moltes Felicitats Javi.

Bueno Demelsa, no ens pots deixar en l'intriga, aixo de la felicitacio personal sona un poc...

especifica, no?

Xuso ha dit...

ai fep, fep, tu si que tens la ment corropuda!!!!! Moltes felicitats Polisero!!!! trenta tacos no en son un ni dos, eh???

Ja ho celebrarem amb les esposes, la porra i tot això, no?? ups!!!!!

Amic fep ha dit...

Per aixo no et feren bufar el dissabte, anaves en vehicle i com anaves...

Clar, celebracions en porra, esposes i tot aixo!!!!!!

Jajajajajajajajajajajajajaja

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a Javi.
Deme, com no vas a guantar la setmana fallera xafà, si després pareix que ens donen corda.

Xuso ha dit...

Ye fep, no el burles que al final si que ens denunciaren un control de la guardia civil a la porta de la go. M'han llevat 8 punts i 600 euros de denuncia!!!! i damunt ens han furtat el cotxe, que el deixarem aparcat a la porta del bar pou!!!! si algú el veu per ahí que ens ho diga, que encara no hem ficat la danuncia!!! jajajajaja

San-vala ha dit...

Moltes felictats Javi, gran faller i millor persona...

A vore Deme com quedes en ixa celebració, jejejejejeje

Del fi de setmana que voleu que vos diga, si hui ja estem reventats imagineu-se el dia 20, tindrem que cridar a la SAMU, jejejejejejeje

Amic fep ha dit...

I collo figura!!!! 8 punts??? que li feres al Guardia Civil, que no li molares?

Xuso ha dit...

Es que m'entrà la riseta tonta no se per què!!! i com tinc un copiloto que va intentar propassar-se amb ell!!! que li anem a fer!!!!

sambori ha dit...

Felicitats Javi!!!!
Deme mira que en març tens aniversaris arrimats!!!!
i esta setmana hi ha un altre molt pròxim a tú,je,je!dimecres,no???
Com va el dilluns després del esgotador cap de setmana???
Fep ja te veguerem ahir lluïnt carro a la cabalcada infantil,eh?
Cris menys mal que ja has passat el mal de cap,si dura un poc més a tú si que fa falta que vinga el SAMU!!!!

Amic fep ha dit...

Amic Sambori, lo del carro va vindre "de lujo", anava apollaet...

Cap de setmana esgotador, i quan la senyora planteja "xiqueta o carro", me quede en el carro que al menys m'ajuda a desplaçar-me...

Anònim ha dit...

Moltes felicitats javi ya estas majoret k ne cumplixks mols mes a dl panaeta tambe felicitats, deme tens rao no se si aplgarm a falls yo tambe estic rebenta y damunt costipa,estic pa ingresar.

SPIELBERG ha dit...

Moltes felicitats Javi.

Anònim ha dit...

FILICITATS "POLI", un abraÇ.
QUI SÓN ELS ENCARREGATS DEL TRUC I EL PARXIS

Xuso ha dit...

Pel sifó això no t'ho puc contestar perquè no ho se!! a vore si hi ha algú per ahí que ens puga treure de dubtes.

El de futbet l'organitza andres castro i serà el dia 15, ja informarem en la reunió d'aquesta setmana!!!

Anònim ha dit...

Ye que sorpresa, que bandolera que eres. Jo que hui quan m'alçat dic no se perque però no em felicitarà ningú (eren les 05 hores, hora de collidor) i a mida que s'anaven alçat els rics, era un continu missatge i trucades de mòbil felicitant-me per l'aniversari. Gràcies a tots els del blogs, fallers i com no a la meua xiqueta.
Deme si que es veritat, la teua felicitació si la baix rebre i com a mí m'agrada de xocolate(aterreu que us s'envà la imaginació, pendonets)
Que guai Lucas era de Xocolate y nata. Lucas ja tinc 30 anys com tu, que guai.
Josep jo crec que el Tot Terreny el tindràs en el deposit municipal perque tel deixares damunt de la vorera. Jo no he sigut que jo no estava currant. Ara necessitaríen una grúa especial per al Hummer que conduïes.
Jo que tenia en l'anonimat l'edat com la preysler, cataloxa descoberta, que hem de fer.
Gràcies de nou a tots i ara a agafar forces a partir de demà que es l'últim dia que treballe, he agafat vacances per a les falles.

Anònim ha dit...

Feliçitats poli malo, encara que nosaltres ja o celebrarem ahir.
De totes maneres no crec que teu mereixques, el disabte te portares molt mal.
Be ja te la tornare jajajajaja.
polimalo,polimalo,maloooooooooooooo

Xuso ha dit...

Jeee xurro, ja ha aparegut el coxe, jo pensava que l'havien robat i anava a ficar la denuncia... entonces se l'ha endut la grua???

va dons el xurro que pague la grua i tu javi mos lleves la denuncia, eh????? jajajajaja

Eva ha dit...

Hola a tots!!! la veritat es que arribe un poc tart, pero mes val tart que mai!!! he vist ara l´article i no he pogut dixar de falicitar a Javi.
Moltes Felicitats!!!!
Ai deme ja estas major, eh??? es que l´edat no perdona....
Una xuquereta.