http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 3 de juliol del 2007

Sols un recordatori.

Està arribant al final el plas en el que totes aquelles falleres (majors de 18 anys) que vullguen presentar-se a Fallera Major del Poble i representant de les Festes de Sueca, o al cort d'honor, ho facen.

Jo si poguera ho faria però no em deixen, vosaltres si que podeu, per què no ho feu? És un gran experiència que no s'oblida fàcilment. Aquests últims anys com a membre de la Junta he estat prou amb contacte tant amb Sela com amb Gema, i les respectives Corts, segons anava veient-les disfrutar i com anàvem contant-me tot el que estaven vivint la festa jo tirava en falta alguna xica de la Cervantes. Per que veguera un altre punt de vista totalment diferent de la fala i poguera gaudir de coses que desconeixia previament.

S'acaben els dies per a inscriure's, no s'ho penseu. Val la pena.

15 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Podriu endur-se l'ordinador a la platja, no??

quin avorriment!!!!

SPIELBERG ha dit...

Ho van a tindre complicat a no ser que en la platja hi haja Wireless.

Anònim ha dit...

No patiu jo encara estic per ací.
Heu rebut el correu que vos he enviat?

SPIELBERG ha dit...

Sempre hi ha algú a l'altra part. Si que l'hem rebut, gràcies. Ja el voràs reflectat aquesta vesprada.

Anònim ha dit...

que mal se passa cuant entres, i no tens res per a llegir, per favor penseu en algun joc, o algo per a que la xent tinga algo que fer, y calfarse el bolo. gracies

Carlos Miragall ha dit...

Vols jugar pep??? San karrega busca objectius fàcils. Com es que hui ningú comenta al blog de l'avinguda i el blog del bola??? Teniu poreta...

Vinga, necessite el recolçament de l'afició!!!

Anònim ha dit...

estic totalment d´acord amb PEP, aÇò es molt xungo, que rollo nontindre res per a poder comentar, i com es nota que ja hi ha molta gent de vacanÇes, pero aÇi estem els mes treballadors de la web per a animarnos i que el dia siga un poc menys pessat,tinc que admitir que estic un poc visiada a la web

SPIELBERG ha dit...

Des del divendres fins a hui i han 4 articles i sols 1 te comentaris, ahí nosaltres no podem fer res.

Anònim ha dit...

Jo encara estic per açí també, el que pasa es que prou liada, però no deixem de tindre un huequet, jo com Deme també estic un poc visiada i me sap hasta mal no poder entrar.
Dolores dis-li a Sara que ens envie les fotos del divendres i els contarem el nostre soparet, que va ser tot un èxit, a vore si algú s´anima.

Xuso ha dit...

Sí Cris, estrena't. Fes un article fent la crònica del soparet que féreu (de tot el que es puga contar, clar!!) jajaja

Anònim ha dit...

Jo no estic per asi, ja estic de veraneig, pero vic el dimecres i dijous i lo primer que faig es entrar a la web a vore com ba tot.
Ja he parlat en sara i cuant pugua me les enviara per e-mail, mira que seu pasarem be.

Anònim ha dit...

Ja pots dir-ho, ja. Mira que ens riguerem eh Dolores, jejeje.
I jo per fi vaig debutar ballant amb Jesús en una pista, encara que fora xicoteta, però jo vaig complir el meu desitg. I ells que diuen, bomba també no?
Qui no se ho pasa bé amb nosltres eh Dolores! Quan les tingues me les envies que tinc ganes de vore-les, ja te dic el meu correu.
Que t´ho pases be al monte.

Anònim ha dit...

eh que be seu monteu¡¡¡ jo a l´altre m´apunte de segur,ja m´haguera agradat vore a la Cris tota ella moviendo las caderas... ala ala ala que arte¡¡¡ Cris escriu un article amb pels i senyals i fica fotos, moltes fotos¡¡¡perfavor de tu ballant amb Jesus,siiiiiiii¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Deme del ball, no se si hi hauran, perque les condicions ahi ja estaben avançaetes, però tranquila que segur que ho repetim, i ja parlarem per a que s´apunteu una altra volta a ballar, pareix mentira en lo que a tu t´agrada que no vingues. I és una pena, perque tenim la sort de tindre els millors mestres del mon, no hi han com ells, ja ho parlem.

Anònim ha dit...

cris, que bona eres