http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 6 de juliol del 2007

Ja es nota l'estiu.

Si, amics. L'estiu ja està ací (i ja fa dies), és nota quan vas pel carrer ja que hi ha menys gent, trobes lloc per a aparcar on abans era impossible...

En el mon blogger també notem que és estiu, i no sols per que davant l'ordinador cada cop fa mes calor, també ho notem en el fet que els nostres amics ja no entren a vore el Blog, estan de Vacances. I quan u està de vacances passa de tot, vol descansar i passar-s'ho be, que s'ho mereix.

Supose (és el primer estiu que estem en la xarxa, preguntarem als mestres) que en el més d'Agost es notarà més la baixada de visitants, els pocs comentaris dels articles (aquesta setmana hem tingut 0 comentaris en 2 articles) i la dificultat de trobar temes de falles dels quals parlar ja que les falles també estan de Vacances.

Les reunions falleres son cada 21 dies i les de la Junta Local cada 15, poca falla farem. La veritat es que durant aquests mesos poc cal fer o que parlar, la gent és reunix per a sopar i contar-se quatre coses que poc han de vore amb la falla, però ja arribarà Setembre...

Crec que els únics fallers que ara estan més afaenats som els Agermanats que estem intentant tancar ja la festa que sols ens queden dos mesos i mig (i un es de vacances), i alguns de la Junta Local ja que la setmana que ve és l'elecció de la Fallera Major de Sueca i la seua cort d'honor (el proper divendres a l'Ajuntament, a les 20:30 h), també estan organitzant el campionat de raspall per al mes de Setembre, on tenim dos parelles, i perfilant la Marató de Parxís.

I ací és on jo volia arribar. Aquest any la Junta Local va a organitzar una Marató de Parxís (com si fora la del truc que organitza Junta central), en una sola vesprada - nit i ja ens ha comunicat que preguntem a les falles el nom de les persones que vullguen jugar. Màxim 2 parelles, no importa edat, sexe, religió, número de peu, etc...
Cal dir que aquest any no hi haurà campionat de Paxís.
La nostra falla sempre ha contat amb una gran tradició en aquest joc, participant any rere any en el campionat i obtienint altes classificacions, erem dels millors. Fins l'any passat.

I no és per que l'any passat jugarem mal, no, és per que no jugàrem. Per uns motius o per altres no tinguérem cap parella per a poder jugar al Parxís, i és una llàstima. A vore si per a aquesta edició ens podem inscriure i ser els primers en guanyar la Marató del Parxís de la Junta Local. No vos faria il·lusió?

14 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

ole, ole i ole Spielberg, he de dir que m'has sorprés gratament este matí en l'article...
Sí som poquets els que quedem per ací, però algú queda encara...
Jo al parxís jugaria però la meua familia política sempre em pega uns repasos de por... jo els ho comentaré per si volen jugar!!

Per cert, Bon Dia a tots, menos a un!!!

Anònim ha dit...

perque no intentem fer un poquet de memoria historica i creem la seccio dels record fallers
per eixemple:
fotos antiges per a que els fallers mes jovens vegen lo que pasaba en el anys 70 o 80 com puga ser la vestimenta o les cercaviles per eixample
gracies amics fallers penseuo

Xuso ha dit...

tu mateix Pep, sols tens que enviar-nos fotos i explicacions... per nosaltres encantats, i més jo que m'encanta la història...
Oberts estem.

rocio ha dit...

que bo vacances¡¡¡¡ a mi em queda tot el mes de Juliol per currar i Agost...yujuuuu tres semanetes¡¡¡

En Agost mai he disfrutat d'elles, aquest any coincidirè amb mes d'un per anar a la mar, a la pis, als xiringos...

Xuso ha dit...

La veritat és que a tots ens venen bé, siga quan siga, però en agost millor!!! enguany pareix que no arriben mai!!
Esa Rocio... ja et queda menys! jajaja

Anònim ha dit...

Bon dia de nou a tots!!!
És veritat tot el que dius a l'article, Carlos.
Jo ja estic a la platja i allí no puc entrar a la web ,però tinc que dir que vos he tirat de menys.
Ara no podré comentar amb vosaltres tots els dies.Però podeu comptar amb mi per a la festa dels agermanats .
També vos vull comunicar que la gent que portem el tema de Cultura, també ens reunim,així com la comissió del 50 aniversari.
Per cert Pep, molt ben pensat ,el que envien fotos antigues de falles, especialment dels anys 59,60 i 61 que són els que ens fan falta.També necessitem fotos de Play-backs.
Encara que sabem que ara es mala època per a recopilar fotos.
En fi es farà el que podrà.
Fins la setmana què bé amics!!!!!

San-vala ha dit...

Tots a la pàgina d'Agermanats, ultimes noticíes, jejejejejeje

Per cert bon article Carles, jo no tinc vacances bueno a mitjes, però algò es algo...

Que paseu bon estiu i que disfruteu de les vacances i vingua amb les piles carrègades per fer per la falla.

Anònim ha dit...

Bon dia a tots, una cosa als responsables del blog, es del tema del logo del 50 aniversari, podrieu ficar al blog l’escut de la
falla (de Conrado Meseguer) per a poderlo descarregar?

Gracies i fins altra

Xuso ha dit...

oido cocina!!!

spielberg, ja sas el que et tocaa!!

gràcies jorge!

SPIELBERG ha dit...

L'escut a estat sempre en el Picasa, que el ficares tu.

SPIELBERG ha dit...

Peròe lq eu ficares te un to de color Taronja, què degueres fer? O vaig ser jo el que te'l passí? Que deguí fer?

Pujaré un en color original, i algun més.

Carlos Miragall ha dit...

Una pregunta: perquè només poden participar 2 parelles de parxis?? Si ens apuntarem més parelles podríem fer una vertadera maratóde parxís. No??

Anònim ha dit...

Hola a tots¡¡¡ ja tenia ganes de tindre unratet per a poder entrar a la Web.En realitat solc entrar quan tinc algun rato mort a la feina, perque a casa no tinc ordinador, pero aquesta setmana se m´ha complicat i no he pogut ni escriure res de res, pero bo... jo personalment sols abandonare la web les 2 ultimes setmanes de juliol, que tinc vacanÇes, yujuuuuuuuuuuuuuuuu¡¡¡ preferia l´agost pero mes val això que res, altre any serà.
Lo dela marató mola mogolló, ja estic parlant en la meua prima Vane avore si vol que ens apuntem, a mi me molaria molt.Bo que paeu unes bones vacanÇes i a disfrutarles que passen molt depresa

Anònim ha dit...

eyyyy deme soc la teua prima,aixo esta fet ,ya estas apuntanmos,sols en lo qe te rius jugant val la pena,a vore qi mes sapunta,un beset a tots animeuse