http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 11 de juliol del 2007

Racó de l'Endevinalla - 5ª Entrega -

by Pep...


Una vegada més l'emic Pep ens fica a prova amb nous enigmes i endevinalles, ahi va una nova tanda:


ENDEVINALLA 1: EL ESPÍA MEDIEVAL:
En la edad medieval, un espía de la corte del rey Arturo
debía entrar a un castillo para poder investigar
cuáles eran los planes de los enemigos, pero al llegar descubrió que
Las puertas del castillo estaban cerradas, así que se dijo.
¿cómo podré entrar?...ya se, esperaré y observaré cómo entran los demás...?,
dicho y hecho, se escondió entre unos matorrales y se quedó observando....
Llegó un soldado a las puertas del castillo,
el vigía de la torre le dijo: ¡dieciocho! a lo que el soldado contestó; ¡nueve!
y abrieron las puertas..., al poco rato llegó otro soldado,
el vigía le dijo ¡catorce! y el soldado respondió: ¡siete! y abrieron las puertas....,
más tarde llegó otro soldado y el vigía le dijo: ¡ocho! y el soldado le respondió:
¡cuatro! y abrieron de nuevo las puertas....
El espía de Arturo que había estado observando
pensó que lo tenía muy fácil para entrar, se acercó a la puerta,
el vigía le dijo: ¡seis!, a lo que el espía contesto: ¡tres!...
El vigía cogió un arco y lo mató...
¿Qué es lo que tenía que haber dicho el espía
para poder entrar en el castillo?
¿Por qué?
ENDEVINALLA 2:
Un hombre que no llevaba paracaídas saltó de un avión.
Cayó sobra terreno duro pero no resultó herido. ¿Cómo?
ENDEVINALLA 3:
Una botella de vino, taponada con un corcho está llena hasta la mitad.
¿Qué podemos hacer para beber el vino sin sacar el corcho ni romper la botella?
ENDEVINALLA 4:
En un cajón hay 28 calcetines negros y 28 calcetines blancos.
El cuarto está totalmente a oscuras.
¿Cuántos calcetines hay que tomar para asegurarse
que haya al menos un par del mismo color?

24 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

A les tres últimes ens ha ficat la solució en el correu per a que vos la pogam confirmar però a la primera no. Si al llarg del dia ningú la diu la diré jo que crec que si que la se.

Xuso ha dit...

fantasma!!!!

SPIELBERG ha dit...

Tu no tens sentiments, eres una mala persona. Jo ho feia per a que la gent participe ja que si ho fique ja no ho faran ells i ja no jugaran.

En que penses?

Anònim ha dit...

Pep, cada vegada compliques més.
L´única cosa que se m´ocurrix, és que en el cas de la nº 2, l´avió encara no ha despegat.
La nº 1 vos asegure que a mi també me haberen disparat.
I la resta ara discurrirem un poc més perquè en tema endevinalles, jo estic un poc verdeta.

Anònim ha dit...

2- el avio estaba parat
3- aspentar el corcho dins de la botella

Anònim ha dit...

jo com cris la primera es un poc complicada i la cuarta tampoc la se, a pensar un poquet.

Anònim ha dit...

Ye Dolores, com va el vereneig?
Ens tens oblidats totalment.
Ja tens les fotos del sopar o encara no?
Per cert, tinc dos alumnes més fijes i complidores com jo, la meua germana Dora i la meua neboda Maria que vol ballar com sa tia

Xuso ha dit...

la 2 és correcta Cris i la 3 també dolores... eixen són relativament fàcils, però i la 1????

Anònim ha dit...

el veraneig, va be, no el tinc olvidada es que no estic a sueca i per aixo no puc fer comentaris, hui que estic entre un ratet. No encara no tinc les fotos, cuant les tinga de segur que les envie. M'alegre de que vinguen a ballar, per cert com queda el cumplenyos.
I ja crec que me se la 4:
4- tres calcetins

Anònim ha dit...

No vullc cantar victoria, pero crec que la primera tambe la se, dic una pista, xuso disme si vaig be o no, jo crec que la clau esta en la paraula no en els numeros.

SPIELBERG ha dit...

Dolores, Xuso no sap la resposta. Com ja he dit abans Pep no ens la enviada, sempre en deixa una per a que pogam participar també els webmasters.

Les teues suposicons, son igual que les meus, per tant crec que vas ben encaminada.

Per cert, la dels calcetins si que son tres. En traus un (Color A), traus el segon (si és el color A ja ho tens però si es el color B sols en tens que traure un altre que serà A ó B)

Anònim ha dit...

Dolores ja voras les fotos el cumple ESPECTACULAR. El Sardi més content no podia estar, no se imaginaba res de res, un canya.

Anònim ha dit...

gracies spielberg, jo crec que si se la primera pero la vaig a deixar.

Anònim ha dit...

Ja està Deme a l´escut!!!
Está molt bé la foto.
Cris felicita de la meua part al Sardi per eixos 40!!!!
Segur que la festa sorpresa va quedar molt bé i ja sé que després s´ho fèreu ben balladet al KEEPERS.
Felicitats i a complir-ne molts més.

Anònim ha dit...

te igual que siga a o b ja fas un parell del mateix color

Xuso ha dit...

spielberg, a tu qui t'ha dit que jo no la sé!!

no el dic jo que eres un fantasma!!! jajajajajaja

SPIELBERG ha dit...

Ací cadascú agafa les coses com vol, tu no la saps per que Pep no te la dit (en un pricipi), si després te la dit o tu l'has discurrit es una cosa que jo no se. O si.

Anònim ha dit...

Sambori, crec que per fi acabe de decobrir qui eres.
Entonces jo cria que no escribies i fins i tot hasta te tiraba de menys a la web i resulta que estas ahi. Disme si m´enganye, a que no?
Però me descoloca una cosa que digueres ahir sobre la foto de l´escut. Ay per favor fem algo per a identificar a la gent, que a mi me causa molta intriga.

Anònim ha dit...

Per cert Deme, estas acertaíssima, jejeje...
Molt guay m´alegre de que estiga Deme a l´escut.

Anònim ha dit...

Jo crec que se la resposta de l'endevinalla 1. La resposta es 4. Per que? Perque 4 és el número de lletres que te la paraula que ha dit el vigilant.
Per a la dels calcetins valen els que tenen forat?

SPIELBERG ha dit...

Es la mateixa resposta que m'ha donat Dolores al Correu i es la que jo havia pensat. Supong que serà així. Ja ho dirà Pep.

Xuso ha dit...

Cris, per cert, se m'havia passat... has dit que ja creus que saps qui és Sambori...
doncs alguna pisteta o algun correuet tiaaaa!!!

Anònim ha dit...

Cris,pot ser que te descoloque algun comentari referent a l´escut perque pot ser no sóc qui creus.
Ja sé que les pistes que t´han dut a pensar en alguna persona en concret estan al comentari de l´aniversari del teu cunyat,però t´he de dir que jo no vaig estar a la festa.
El que passa és que les notícies volen molt ràpid i més si es tracta d´un aconteciment al que han acudit fallers.
També estaria bé que ens enviares algunes fotos i així veguem com de bé ho passàreu.
FELICITATS al Sardi de nou.

Anònim ha dit...

Ay perfavor tenim que fer algo, a mi estes coses me maten de intriga. JO VULL SABER QUI SOU.
Xuso crec que tenim que inventar alguna cosa per a descobrir les identitats.
Sambori me imagine que a la festa no estaries perquè les úniques persones que estaben eren Pau i Gerardo, però vaig tindre el gust de vore´t després?