http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 31 de juliol del 2007

Hui és 31 de Juliol i fa ponentà... Felicitats amic!!!!!!

Hui és 31 de juliol, un dels dies de més calor de l'any, un dels dies més pessats de l'any, un dels dies en que l'únic que fas és fugir del sol i refugiar-te a l'ombra. En resum, un dia dificultós...

Doncs hui fa 27 anys que la senyora Mª José Ribera i Gil va portar al món a Carlos Granell i Ribera, més conegut com el Xarly o simplement, Spielberg. Coofundador i adminsitrador del blog de la falla (per donar-li algún càrrec)...

27 anys, ja son anys, ja eres tot un home, al menys és el que diu el teu carnet. Jo ja fa alguns anys que disfrute de la seua amistat, de vegades difícil (com el dia en que va ser nat), però val la pena tindre'l a prop. Abans amb menys panxeta i més pèl, però sempre el tens dispost per al que faça falta.

Faller de tota la vida i a la seua curta edat, ja té la insígnia al mèrit faller que otorga la JLF (algún mèrit haurà fet, dic jo no? jejeje). Ha estat molts anys a la junta de la falla, averiguant i treballant om pòquets i ara ostenta el càrrec de delegat de JLF, treballant al màxim, com en ell és característic.


Res vos tinc que contar de més que vosaltres no sabeu, de segur que molts de nosaltres, fallers, hem demanat alguna cosa a l'Spielberg, no? i que ha tardat en far-la? temps recrd, no? Treballador incansable i amic per sempre, ixe és el meu amic Carles i n'estic orgullós.


FELICITATS AMIC!!!!! i SALUT PER MOLTS ANYS!!!!!!


P.D.: Per cert, he tornat... però poc a poc, que encara estic de vacances... jejeje, ja he vist que el blog ha estat en bones mans i que no ha parat de rodar!!!!!

Com duguem la festa agermanats???? vaaa... aneu apuntant-se i recordeu que este DIVENDRES DIA 3 ENS VEGEM A LES 20'15 EN EL KEEPER'S!!!!!!

26 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS CARLOS , PORTES MOLT BE ELS 27 TACOS PAREIX QUE EN TINGES MENYS , I QUE EN CUMPLISQUES MOLTS MES . (pareix quenetinga 38, pero he quedat be heeeeee...)ENHORABONA.

SPIELBERG ha dit...

Gràcies Xuso per l'article, i també a Amadeo.

La primera foto es d'el cap d'any de la Pesquera, el segon de la despedida del nostre amic Jonhy però la tercera no recorde de quina boda és, i jo no em menjí totes les gambés.

Com ja te dit abans moltes gràcies.

He fet el que he pogut per a mantindre el blog en condicions acceptables, la calor no m'ha permés fer mes coses.

San Karrega ha dit...

Moltes felicitats spielberg...

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies, demà no podrè anar ja que ho celebre en la familia degut a que huí treballe, sinò haguera dut una tortaeta. O igual encara la porte. Ja vorem.

Anònim ha dit...

FELICITATS!!!!!
MOLTES FELICITATSSSSSSSS!!!!!!!!.
T'ha de dir que un altre faller hui ha complit els anys,és Toni, el meu gendre, ell fa 29 anyets ,ja tenim apunt els ciris per a celebrar-ho aquesta nit.
Que en compliu molts més i besets als dos!!!.

Anònim ha dit...

De part meua i de javi moltes felicitats, estic de vacances i encara pegue una ulladeta, això si el meu horari no es el habitual.
Ye charly pareixes un marciano en la primera foto, se te despren la retina. Ara que tú i deme podrieu anar agarradets de la mà per que també està guapeta en el cervantes. soc javi es un sms compartit. Felicitats.

SPIELBERG ha dit...

Moltes Gràcies a tots.

Amic fep ha dit...

Moltes felicitat Spielberg!!!! No recordes la boda... lo normal, les bodes poques es recorden...

Anònim ha dit...

moltes felicitats Spielberg, encara que siguen en un dia de retras, ja que estem be vacances.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Xarly!!!!
Caram ,jo no m'havia fixat amb els teus ulls tan blaus!!!!.
Són de veritat o portes lentilles???.
Ja era hora de que aparegueres en alguna foto a primera plana!.

També moltes felicitats a Toni ,el faller de Fortaleny.Ben segur que la seua dona Mariam li prepararia alguna sorpreseta.

Als dos vos desitge que en compliu MOLTS MÉSSSSSS.......!!!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies a tots. No recorde quina boda és per què nohi ha referència del lloc, sols un plat de gambés.

Els ulls no son meus, duia unes lentilles de prova, em volia disfressar d'una cosa però al final no va poder ser.

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!!!!Res tornara felicitar al xarli pel seu aniversari i dir que tots no estem de vacances!!!uff!!!
moltes felicitatas i que complisques molts més!!!(i que nosaltres ho vejam)
ale vaig a continuar treballant!!!
besets

SPIELBERG ha dit...

Gracietes Maria, el dissabte ho celebrem, o el divendres, o els dos dies.

Anònim ha dit...

SPIELBERG QUE CALLAET HEU TENIES¡¡¡ SI NO ES PER XUSO, EL FUGITIVO¡¡
MOLTISIMES FELICITATSSSSSSS¡¡¡I QUE EN CUMPLISQUES MOLTS MES, I LO QUE DIU MARIA, NOSALTRES QUE HO VEJAM¡¡ MOLTES FELICITATS.
JA SABEM QUI PAGA EL XAMPANY DE LA PLOCAMACIÓ¡¡JAJAJA

SPIELBERG ha dit...

Gracies San casalla. I clar que sabem qui paga el cava de la proclamació: el pare de la fallera Major.

Xuso ha dit...

La Sala de la boda és la sala marina, en polinyà!!! ja sas quina boda és Spielberg?????

p.d.: els ulls blaus són falsos i se m'havia oblidat dir-vos que 'en casa del herrero cuchillo de palo', ho dic perque als pirineus no em vaig enduur a Cervantes... ai si es que no tinc el cabet en la faena!!!! jejejeje

SPIELBERG ha dit...

Es la boda del germà del nostre amic Sako. Ja m'enrecorde de tot.

Jo ja sabia el de l'escut, ja ja ja ja.

Anònim ha dit...

DESDE LUEGO XUSO¡¡ NO DUR-TE A CERVANTES¡¡¡, I SALES NO FERTE MEMÒRIA¡¡ ARA CEVANTES S'HA QUEDAT EN LES GANES DE ANAR ALS PIRINEUS. AVORE QUE EL DU¡¡¡

Gemmeta ha dit...

Spilberg moltes felicitats!!!!

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies gemmeta

Anònim ha dit...

aixo del divendres a les 8.15 en keepers pa que es?

SPIELBERG ha dit...

Amic anònim, hi ha 3 cartells al blog digent-ho, i de quan en quan fiquem un gran al centre del blog.

Pega-li una miradeta.

Anònim ha dit...

Spielberg, encara que un poc tard, MOLTISSIMES FELICITATS, le veritat es que etic tinguent una semaneta un poc afaenada i no tonc temps per a res. De totes ,meneres felicitats amb retràs a tu i a Toni.

SPIELBERG ha dit...

Gràcis Cris.

rojuel ha dit...

MOLTES FELICITATS, SPIELBERG!! ENCARA QUE EN UN POC DE RETRAS, QUE EN CUMPLISQUES MOLTS MÉS!!

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies a tu també.