http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 23 de juliol del 2007

M'ha deixat sol.

Si amics i fidels bloggers, Xuso ha desaparegut. M'ha abandonat com si fos desodorant barat i de mala qualitat, que li hauré fet jo per que em fassa açò? Doncs res.

I crec que haurà segut per això per que no li feia res. Els nostre amic i webmaster amb la seua futura senyora han anat a passar uns dies a Benasque, al Pirineu Aragonés, a casa d'una amiga i fallera de la nostra falla, Gina. No se quan tornarà però suponc que algun dia ho farà. La pregunta més que saber si tornarà es saber si ens durà fotos amb l'escut, o no l'haurà agafat? Serà capaç?

Però no penseu que degut a la falta de la meitat dels webmasters anem a tancar el blog, no. Jo encara estic ací i anem a tirar açò endavant el millor que puguem fins que torne al poble el Xuso, ja que com vos he repetit fins una infinitat de vegades, açò ho feu vosaltres. Ara sols espere que no m'abandoneu com ha fet el Xuso.

De moment, i per anar començant la setmana, estic preparant un Cervantes al mon molt especial, una cosa que no m'esperava i que m'ha sorprés molt, i sols pel lloc si nò també per la persona i pel fet en si. ja ho voreu.

I també dir-vos que encara queden tres endevinalles per resoldre. Vinga, un poc d'anim, no anem a fer-li un lleig a Pep deixant-les per resoldre, veritat?

16 comentaris (Afegix el teu):

Agustí ha dit...

MAL CABRÓ EL XUSO SE'N VA JAU COM SI NO TINGUERA OBLIGACIONS EN SUECA COM LA D'ACTUALIZAR EL BLOG, POBRET QUE LI HAM DE FER AU FALLERBLOGS

SPIELBERG ha dit...

Ja em vengaré jo en Agost ja. A no ser que fiquem un cartell de "Tancat per Vacances", cosa prou probable.

Anònim ha dit...

en primer lloc voldria fer una felisitacio ala meua amiga i fallera cris felisitats cristina

SPIELBERG ha dit...

Veitat es, que si no m'equivoque, la gent que es creient hui celebra Santa Cristina, no?

Amic fep ha dit...

Bon dia a tots i totes, vos indique que hi ha un article nou en el blog d'agermanats, alli podreu rebre informacio de primera ma de com van els preparatius de la festa...

Per cert, que algu li ho conte a Xuso... s'ha endut el portatil? Hi haura internet a Benasque? Voldra saber algo de nosaltres?...

SPIELBERG ha dit...

Portail? Si crec que no ha agafat ni tan sols el mòbil, volia desconectar.

Anònim ha dit...

això, això ja ens vengarem en agost¡¡¡¡¡ ara comença el conte enrrere per a nosaltres¡¡¡¡
Que poc queda per vacanses¡¡¡¡¡¡On vas tu espielberg? quin es el teu plan vacacional?

SPIELBERG ha dit...

Me'n vaig a Granada que tinc una boda el dia 18 d'Agost (dissabte de la setmana de San Rock).

Anònim ha dit...

mare meua que calor¡¡¡ ah enhorabona per el muntatge¡¡ es genial¡¡ estàs fet un profecional¡¡¡ hay si xuso es veguera¡¡jajaja

Anònim ha dit...

mas deixat intrigà per lo del escut. quant el vorem? que es el cervantes?

SPIELBERG ha dit...

Crec qeu no ho has llegit be. El de Cervantes es un article de "Cervantes al mon" d'una persona que ens ha enviat fotos. Ho ficaré a la vesprada.

I l'escut que diu el Xuso es el de la falla, que no sabem si se la emportat al viatge.

Anònim ha dit...

PUES A LA VESPRADA PEGAREM UNA MIRAETA¡¡¡¡
DEME QUE LA TEUA JEFA ESTÀ DE VACANSES. CONECTET UN RRATET QUE NO PASARÀ RES¡¡¡ SAS QUE AL FINAL ESTES SI QUE IXIREN¡ SEU PASEN POC BÉ¡¡¡

Anònim ha dit...

ja estic aÇi Sancasalla, com va la calor? jo aguantant-la com es pot davant del ventilador perque se m´ha esconyat l´aire acondicionat de l´oficina, mala caca¡¡¡ i com no pensant en que em queden tres dies de curro i agarre vacances, TINC MALES GANES¡¡¡
ja m´anterat ja que estes el disabte van triunfar com la coca cola¡¡¡QUE PERRES QUE SON¡¡¡
Spielberg no et preocupes que aÇi encara hi ha gent fente companyia

Anònim ha dit...

DEME COLLI TE QUEDEN TRES DIES PER A VACANSES? NO SI ME QUEDARE LA ÚLTIMA EN AGAFAR-LES¡¡¡ PUES A MI ENCARA ME QUEDEN 15 DIES PER AGAFAR-LES¡¡¡ MENOS MAL QUE CARA EL VANTILAOR NO SE PASA MAL I DE VES ENQUANT ESPIELBERG ENS POSA UN ARTICLE NO PER A DISTRURE-MOS

Anònim ha dit...

En primer lloc, vull donar les gracies a Pep per la seua felicitació. Moltes gracies Pep, a la semana que ve ens vorem en el nomenament i et pegare dos besots ben forts per enrecordarte de mi.
Spielberg a mi encara me queden dos semanotes interminables de estar açí tot el matí, i encara que tinc que deixar moltes coses arreglades abans de les vacances, encara continuare fen-te alguna visiteta.

SPIELBERG ha dit...

S'agraeix que encara estigau a l'altra banda de la pantalla.