http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 16 de maig del 2008

Ja m'ha ca*** en l'hò*** p***

Hi hauran dies al llarg de l'any, hi hauran dies, doncs ara resulta que el dia que finalment decideixen inaugurar de manera oficial el ja famós casal Multiussos, jo no podré anar ja que hi estaré fora de Sueca.

En les ganes que tenia de veure eixa meravella de la tecnologia i veure com està equipada audiovisualment, veure si han tingut la mínima decència, i no podrà ser. Espere que algú de la falla vaja i faça alguna fotografia per a que jo la vega (i ja de pas la ficarem al bloc).

El gran dia serà el:

DIVENDRES 6 DE JUNY A LES 20:30
INAUGURACIÓ DEL CASSAL MULTIUSOS


******

En altre orde de coses ja tenim el horàries per als partits de basquet i les partides de frontó d'aquest cap de setmana.
El basquet femení es juga al PAVELLÓ COBERT (el que tots anomeneu el Poli), el primer partit serà a les:
  • 16:30 h -> Cervantes vs. Mercat
i la segon a les:
  • 17:30 h -> Ajutament vs. Cervantes

Mentes les partides de Frontó es jugaran a l'Estadi Municipal. Amb aquestos horaris:
  • 16:00 h (Frontó 1) Mercat "A" vs. Cervantes "B" (German i jo)
  • 18:00 h (Frontó 1) Cervantes "A" (Talens i el Polp) vs. Avda. Espanya "A"
Cal dir que el dissabte tant German com jo tenim despedida, si algú volguera anar a jugar la partida per algun de nosaltres no tindríem cap pega. De no ser així, costarà deixar-se la festa a mitjan dinar, anar al frontó amb texans, la camisa amb la cara del novio i el cubata amb la ma. Pegar dos raquetades, retirar-nos i perdre la partida. D'aquesta forma jugarem la consolació i no serem sancionats. Algun voluntari?

26 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Per a lo que te que servir, jo el deixaria sense inagurar. No pense anar!!

Un 0 per a la legislatura d'idees genials que va construïr tal basura, que sols serveix per a tapar mitges boques.... però no vaig a continuar, xè!!!

Spielberg jo vull anar a jugar a frontó, també tinc despedida, però dona igual!!!

Amic fep ha dit...

Jo, voluntari per anar a jugar al fronto... en Xuso?

Xuso ha dit...

Si en Xuso, que pasa?? que jo encara li pegue a la pilota tu a vore que fariers, !!! jajajaja

Amic fep ha dit...

Jeeeeee, que no era en intencio de desprestigiar a la teua figura... que jo si que vull jugar en tu!!!!!

Home, jo lo que faria seria el que m'han dit que tinc que fer per jugar al fronto... "tu quan vejes una piloteta groga, pegali en la raqueta..."

Anònim ha dit...

Xuso si vols el club de les fans va animarte en pompons¡¡¡
X-u-s-o-¡¡¡xusooooo¡¡¡¡
i com estaras un`poc demacrat de la despe el maquilles un poc per a disimular-ho tot¡ jajaja

Anònim ha dit...

Xuso si vols el club de les fans va animarte en pompons¡¡¡
X-u-s-o-¡¡¡xusooooo¡¡¡¡
i com estaras un`poc demacrat de la despe el maquilles un poc per a disimular-ho tot¡ jajaja

Anònim ha dit...

Bueno uns dies que no he pogut escriure perque aço dels trages hem porta de cap he vist la que heu montat, pero cadascu te la seua propia opinio.
Per cambiar de tema Spilberg o Xuso fiqueumos a la Xateta a l´escut que el diumenge es el seu cumple i estara orgullosa de vores alli, i la setmana que ve fiquem a Gina que ja s´ens casa.

Xuso ha dit...

jejejeje, entre que jo necessite una raqueta de 200 metros quadrats pa encarar la piloteta i que el spielberg té un esguince en el peu i la cabellera no li dixa vore ni un metro davant. Fariem poca risa!!!

Però si venim a animar-mos anem a jugar...jajaja

Fep ves tu per favor!!!!!!

Xuso ha dit...

Ara li demanarem a Speilberg que fique a la xateta, que ell està currant i vindrà de vesprada... jo ja saveu que això de fer montatges amb les fotos encara no està al meu abast...

Amic fep ha dit...

Be, esta vist que no vols jugar en mi al fronto... pues nada, ja vorem a qui vas a demanar-li consells al hora de jugar a futbet!!!! jajajajajajajajajaja

Xuso ha dit...

Vols que juguem?? podriem plantejar a la JLF fer campionats interjuntalocaleros, es dir, fer una selecció de les falles de sueca, de futbet, bàsquest, frontó. raspall, etc i enfrontar-nos a falles de cullera, alzira, algemesí, etc

I aixina si que podriem jugar juntets, no?? no et pareix bona idea??

Spielberg apunta-t'ho i propossa-ho a la junta...

Anònim ha dit...

ye perfavor, Spielberg si aneu anar a jugar a frontó mitg mecs de la despe avis a les Petxis, perque això serà per a vore, bueno que bò ja vos imatgne amb la camisa de la despe del roxet, el cubata a la mà i buscant la pilota perque no hi ha manera de trobarla (ja ja ja)
Si va el Xuso també, això no te desperdici¡¡¡¡¡
Si S`pielberg posa a la meua Xateta a l´escut que al diumenge complix anys, anava a comentarteu pero ja veig que se m´han adelantat

Anònim ha dit...

PICANYETA QUE YA ES DIVENDRES I ENCARA NO HAS DIT RRES¡¡¡

HUI ANEM A PASAR CARTONS¡¡¡
A QUE NO SABEU QUI?
SI,SI LA PICANYA, PILAR I PILAR JUNIOR I CARMINA I LA CARMEN¡¡¡
AHHHH I DESPUES DE CELEBRACIÓ DE CUMPLEAÑOS DE LA XATA¡¡

SANDRA A LA SEMANA QUE BE POSAREM A JINA I A LA CARMEN QUE LI FEM EL BATEIG¡¡ VAL XUSO? HE TU TRANQUIL QUE EL SPIELBERG HO ARREGLA TOT MOLT BÉ¡

Anònim ha dit...

DEME¡¡¡ AUXILIO¡¡¡¡
VINE A LA OFIS I LI CAMBIES LA CAKITA A LA CARMEN¡¡¡ JAJAJA

Xuso ha dit...

mareta meua, com esteu!!!

Amic fep ha dit...

Ei Xuso, no es mala idea... m'apunte com a "seleccionador" del futbet... jejejejejejeje

Anònim ha dit...

Carmi ya estic asi,si ui anem a pasar cartons les irresistibles pero k la carmi no mavia dit k no ni han asensors en ixe carrer y la semana pasa meu va dir en va fer un atentat ui lil fare yo carmi preparat k han danar com un coet pugant y avaixant ascales,yo dic com deme k pose a la xateta a lescut y a la semana k ve a carmen k es el bateg,deme k tinc una sorpreseta pa tu ya teu han señare, deme a comprat una postal del estanc de monica endespues te la duc y la escrius tu y li la donem en compañia del regal, carmi mos vegem a la vespra, xuso si vols k tanimem dismoseu k anem.

Anònim ha dit...

Ye Petxis!!!!!!!!
Ja esteu preparades per aquesta vespra? per al cumple de la Xateta.
Jajajaja.
Ye ja tinc ganes de que siguen les 8 de la vesprada, jajaja.

Anònim ha dit...

Ye Petxis!!!!!!!!
Ja esteu preparades per aquesta vespra? per al cumple de la Xateta.
Jajajaja.
Ye ja tinc ganes de que siguen les 8 de la vesprada, jajaja.

Anònim ha dit...

ie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!petxis que pasa per ahi,volem a la xata al escut perfavorrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
ie carmi aguardala mona de carmen per a esta vesprada berenar jejeje

Xuso ha dit...

Aleeee!! Natalia, que alguns acabem d'esmorsaaaar!!!!!!

Agustí ha dit...

xuso jo vaig li ho comente a abel si vols jo puc anar

Xuso ha dit...

qui es abel, sugus???

Anònim ha dit...

Ye nere clar k estem apunt, mira si estic apunt k me duche en casa mamare pa no fer tart,natalia ya voras lo k tinc k guay k esta a la vespra tel anseñare k guay mos seu anem a pasar totes.

Anònim ha dit...

Ie xuso propose que fiqueu a Amadeo al escut per lo de les sabatilles jajaja "quiero entrar ala falla con zapatillas que no memiren mal al pasar" jajaja

SPIELBERG ha dit...

Ara quan puga fique a la xata.

Natalia, molt bo el de la cançò. després de Gina ficarem a Amadeo.