http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 23 de maig del 2008

El Club de la comedia?

per Agustí Marí

Si, senyores i senyors, volia presentar-vos una proposta per a la semana fallera, per a alguna d'eixes nits tant plenes de coses que tenim o pa la que menos tingam.

Si, volia proposar-vos la realització de monolegs al casal entre els falleros de Cervantes al igual com es realitzen playbacs ....

Volia que es pensareu que vos pareix que organitzem un dia per fer monolegs d'humor o del que siga no es precís que hi haja premis sino per pasar-ho bé, què opineu?.

Article enviar per Agustí Marí a Fpcervantes07@hotmail.com

16 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

No em pareix mala idea, etaría be fer una nit de monólegs.
Eiiiii! Que hui es divendres!!!! Jajaja.
Ja estas preparada Carmina? que ja queda poquet.

Anònim ha dit...

Molt bona idea la dels monòlegs. Per mí aprovat, però tu no participes quemos guanyaràs¡¡¡¡

siiii¡ Nere ya es divendres¡¡¡¡¡ esta semaneta ha sigut molt intensa¡¡ Si que estic preparada¡ , i vosaltres, esteu preparades? Sorpresa, Sorpresa¡¡¡ "Acompañame, te serprenderas... una noche con tantas sorpresas que no olvidaras jamas......

Anònim ha dit...

Carmi vas hui a la reunió?
Es per a quedar per a demá, per saber a quina hora tenim que estar en ta casa.

sambori ha dit...

Tot el que siga porposar idees per a passar-ho bé és interesant.
Per cert hui es casa Gina, Sales ja ens enviaràs alguna foto espereque no oblideu la càmera.
I també ens agradaria que ens ensenyareu fotos del bateig de Carmen,encara que la mami estarà molt liada tirant caramels segur que alguna Petxi està a punt per a captar els millors moments.

Anònim ha dit...

hola guapes,que feu?ja vaig de caguera de pensar en dema."yuju,yuju" en tremoles les cames que flipes.Carmina va queet dure un cede de la chocolatejajajaj

Anònim ha dit...

Agusti ens encanta la idea del monolecs, es el humor que mes ens agrada a Amadeo i a mi, un 10 per la idea.
ie Deme,estas per ahi!!!!!!!!!!!!1

Anònim ha dit...

Nere no se si podre anar a la reu, pero si no mos veguem a les 5 tinc que estar en misa, o sea antes en macasa que la veguda ya la tinc preparada¡
Natalia yo vaig de cagarrina tota la semana¡¡ ESTEM LOQUESSSSSS¡

Anònim ha dit...

No em volem cap que estiga be del cap!!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Ok Carmi pues si a la nit no vens a la reunió ens vegem demá sobre les 4:30 en ta casa val?
No em volem cap que no estiga borracho, no em volem cap que estiga be del cap!!!!!!!!!
DEMÀ FIESTAAAAAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

ye xafaes, vosatros que ... no treballeu? va pues jo tampoc¡¡¡
Natalia me vaig a xivar al teu jefe, i en el xenit que te ja voras ja¡¡¡
Carmina ja estava fent la volteta pel mercat, que ja l´he pillada jo, aÇò de treballar al centre del poble es massa, m´entere de tot els divendres.
Ye això de sorpresa sorpresa que vol dir, no tindras res maquinat, perque de tu no m´estranyaria res...
Sobre lo dels monolegs, es molt bona idea, jo m´apunte...pero com a public.

Anònim ha dit...

ye que guaiiiiii....... Natalia va de cagarrina¡¡¡¡¡

Xuso ha dit...

De vegades sou massa "explícites", esteu com una cabra... jajaja

Ai Deme, que els pilles a tots els que s'escapen de la feina per a fer-se una cervessota al gambrinus, ah???

Anònim ha dit...

una molt bona proposta Sugus
un link en el meu nom de un monoleg sobre informatica

Anònim ha dit...

Collins Xuso, apenes et vegem el pel per la web, mira t´has casat i....açí els tinc jo mes controlats a tots, si volguera no m´aburriria mirant qui passa i qui torna, pero no es plan si nos la jefa ....
Ye Natalia que encara estas apona al wc que no has tornat a entrar a la web?

Anònim ha dit...

es molt bona idea i no la tenim que deixar pasar.
PER ASI FA OLOR A CAGERA...

Anònim ha dit...

ye cabrons que era de conya,de segur que tu Deme ja sa fet caquita més vegades que jo.